XXL Nutrition

gewichtheffen @ eurosport

spijtig dat ik niets heb kunnen zien

Net ook overhead presses gezien.

Op eerste plaats stond armenier met 190 kg. Meer weet ik ook niet :D

OMFG
Wat een fysiek vliegen er daar voorbij sjeesj
:hair:

Zouden zo een wedstrijd bb gaan kunnen doen :eek:

Wow, Kamila heeft zich met 13 kg verbeterd tov de NK.

Wat een loser die pool bij klasse tot 94 kg, hij deed gewoon niks met zijn laatste beurt.

ik vind die gewichtklasse wel grappig om te zien

bij mannen tot 56kg, 62kg .....

ik weeg zelf 62kg en das best zeer mager en dan ben ik nog niet eens zo groot=> 1.77m

en dan zie je die mannekes met een 'dikke' pens en dan wegen ze ma 62kg lol :p

maar toch die kunnen ****ing veel heffen

Echt genoten deze week. Wat een atleten! Ook handig dat je goed kan zien wat de juiste techniek is. Wel apart dat sommige geen splitjerk gebruiken, maar gewoon met twee benen.

Ook opvallend dat er alleen maar Oost- en Zuid-Europeanen meededen en geen West-/Noord-Europeanen. Die kleine vrouwtjes van 50 kilo, snatchen gewoon ef 2x hun BW. Damn!

Die mannen van de -62kg zijn meestal kleiner als 1m65 ofzo. Mutlu is bv. maar 1m50.

De coach van de huidige beste gewichthefster, die uitkomt voor NL, Denisio Rozalina is zelf ook rond 1,60m lang of nog iets kleiner.
Je bent beslist in het voordeel bij een kleine lengte. Ook powerliftres zijn bijna altijd niet zo heel erg groot. Allen bij deadliften ben je niet zo heel erg in het nadeel geloof ik als je aan de grote kant bent.

Was heel mooi om te zien weer. Alleen ligt het aan mij of is er geen klasse +105 ???

Ow jammer, heb ik de shw dus gemist :(

Net de 105 klasse gezien... schitterend !

Wat een prestatie hoor!!!! niet normaal, alleen wat zijn die vrouwen lelijk !!

Laatst bewerkt:
Een beetje minder generaliseren mag wel en een beetje respect zou best op zijn plaats zijn. Een dergelijke mening mag je ook best voor je houden als het je niet gevraagd wordt.

Vooroordelen .... laat dit niet uitdraaien in je weet wel welke thread. Deze keer is er geen discussie mogelijk, komt direct slotje op!

Ik heb trouwens ook geen enkele Amerikaan zien langskomen, ligt misschien aan mij omdat ik het niet helemaal heb gevolgd.

Hoe zit het daar eigenlijk, wordt die sport daar eigenlijk gepromoot en/of beoefend?

• Topic Starter Topic Starter
@Blackadder: het is een europees kampioenschap... ;)

Blackadder zei:
Ik heb trouwens ook geen enkele Amerikaan zien langskomen, ligt misschien aan mij omdat ik het niet helemaal heb gevolgd.

Hoe zit het daar eigenlijk, wordt die sport daar eigenlijk gepromoot en/of beoefend?

Het zou toch wel heel raar zijn moest er een Amerikaan meedoen aan de EUROPESE KAMPIOENSCHAPPEN. :rolleyes:

Ahum, dit waren de EUROPESE kampioenschappen. Wereldkampioenschappen komen nog.

Terug
Naar boven