Dit lijkt mij de geschikte sub-forum,
Wegens omstandigheden kan ik niet meer thuis gewichtheffen. Voornamelijk overlast bij buren, je hoort echt alles, het lopen, verwisselen van schrijven, bijna het praten. Zit op de 2e verdieping namelijk.
Vandaar dat ik wil kijken voor een andere plek. Qua sportscholen is er weinig geschikt in Rotterdam volgens mij. Mocht iemand nog een tip hebben als sportschool dan hoor ik het graag.
Wanneer iemand in Rotterdam een homegym heeft dat geschikt is voor gewichtheffen zou ik graag komen sporten. Uiteraard tegen een vergoeding, we kijken wel hoe het gaat, gaat het niet naar onze zin gaat het niet door.
Daarnaast heb ik zelf nog wat spullen eventueel als aanvulling.
- Iron Force F-1 free-stands van fitness seller
http://www.fitness-seller.nl/ironforce-f-1-free-stands/
- 150kg aan bumper plates.
- Spring steel shaft weightlifting bar 28mm, needle bearings, 20kg, van strengthshop
[Link niet meer beschikbaar]
- Paartje veersluiters,
- fractional schrijven, 1kg, 0.5kg, 0.25kg, 0.125kg, 2.5kg, uiteraard 2 van elk.
Daarnaast heb ik nog wat mdf platen, en 5cm rubberen tegels.
Groetjes,
Wegens omstandigheden kan ik niet meer thuis gewichtheffen. Voornamelijk overlast bij buren, je hoort echt alles, het lopen, verwisselen van schrijven, bijna het praten. Zit op de 2e verdieping namelijk.
Vandaar dat ik wil kijken voor een andere plek. Qua sportscholen is er weinig geschikt in Rotterdam volgens mij. Mocht iemand nog een tip hebben als sportschool dan hoor ik het graag.
Wanneer iemand in Rotterdam een homegym heeft dat geschikt is voor gewichtheffen zou ik graag komen sporten. Uiteraard tegen een vergoeding, we kijken wel hoe het gaat, gaat het niet naar onze zin gaat het niet door.
Daarnaast heb ik zelf nog wat spullen eventueel als aanvulling.
- Iron Force F-1 free-stands van fitness seller
http://www.fitness-seller.nl/ironforce-f-1-free-stands/
- 150kg aan bumper plates.
- Spring steel shaft weightlifting bar 28mm, needle bearings, 20kg, van strengthshop
[Link niet meer beschikbaar]
- Paartje veersluiters,
- fractional schrijven, 1kg, 0.5kg, 0.25kg, 0.125kg, 2.5kg, uiteraard 2 van elk.
Daarnaast heb ik nog wat mdf platen, en 5cm rubberen tegels.
Groetjes,

Zag toevallig bij groupon dezelfde aanbieding voor EUR 49 voorbijkomen.
, het gaat weliswaar om 10 eur maar dit slaat totaal nergens op want dit zijn gewoon dezelfde soort kosten......