AndroidHealthClinic

Shocking News Gewoon bloot

Peiling Peiling Wat vinden jullie van dit nieuwe tv programma voor kinderen?

• Totaal stemmers
    45
Dus een stomp van een geamputeerd been, een misvormde hand, een ontbrekend oog of een verbrande kop mag je wel laten zien met als doel er van te leren door er over te praten, maar een lichaamsdeel wat de helft van de bevolking meerdere keren per dag in zijn hand heeft om uit te plassen is wel een probleem?
Jup, vandaar dat je ook niet naakt over straat mag wandelen, lijkt me vanzelfsprekend.

Wat een onzin. Dat is een normale reactie van kinderen van deze leeftijd. Ooit een film gekeken met een 9-jarige waarbij er gezoend werd? Dat vinden ze ook allemaal vies. En dat komt vanzelf ook weer goed.

Daar heb ik weinig moeite mee hoor. Ik vind het juist leuk om dit soort onderwerpen met ze te bespreken. Ook politiek bespreken we wel eens. Vaak zie je dat ze al een bepaalde mening hebben zonder dat ze die kunnen onderbouwen. Het enige wat ik dan doe is vragen stellen en ze zo verder laten denken. Ik zal ook nooit zeggen wat mijn eigen politieke voorkeur is, en ik heb ook niet gezegd dat ik het programma "gewoon bloot" ongepast vind. Maar zoals ik al had verwacht werden de meeste kinderen er ongemakkelijk van. Zoals ik hierboven al zeg worden ze al ongemakkelijk van zoenende mensen in een film, laat staan vreemde blote mensen. De ene zegt dan "bah" en de ander begint van ongemak keihard te lachen. Dat is een normale reactie en dat gaat naarmate kinderen ouder worden ook vanzelf weer over. Ik kan me eerlijk gezegd ook niet herinneren dat het bij mij als kind anders was.

Groep 7/8 fapte ik mijn lulletje al helemaal blauw. Onderschat die knaapjes niet.

Laatst kreeg ik dit doorgestuurd te walgelijk voor woorden petitie meteen getekend.
Ipv dit op de publieke omroep geef die kinderen extra biologie les.
Dit is alleen maar goed voor die kkr pedofielen.
Krijg je over een paar jaar weer kinderen die zijn misbruikt die zeggen " maar dat opa Jan ze p**mel aan mij liet zien is toch normaal?? We zien het ook op tv "
Nee man nergens voor nodig, extra biologie les is voldoende.
Ben zelf papa en ken genoeg ouders niemand die ik ken ga dit met ze kinderen kijken.
Idioten man hoe komen ze erop bij de "publieke" omroep lijkt me sterk dat hier vraag na is....

Krijg je over een paar jaar weer kinderen die zijn misbruikt die zeggen " maar dat opa Jan ze p**mel aan mij liet zien is toch normaal?? We zien het ook op tv "
Maar opa Jan zou dat sowieso doen. Dat programma heeft dat niet veroorzaakt. Als naakt een taboe is, dan schaamt het kind zich, en zegt je kind het juist niet. Met als gevolg herhaling.

Als kinderen er open over kunnen praten, worden pedo's eerder gepakt.

Laatst kreeg ik dit doorgestuurd te walgelijk voor woorden petitie meteen getekend.
Ipv dit op de publieke omroep geef die kinderen extra biologie les.
Dit is alleen maar goed voor die kkr pedofielen.
Nee man nergens voor nodig, extra biologie les is voldoende.
Ben zelf papa en ken genoeg ouders niemand die ik ken ga dit met ze kinderen kijken.
Idioten man hoe komen ze erop bij de "publieke" omroep lijkt me sterk dat hier vraag na is....

Klopt, ik zou het ook niet met mijn zoontje gaan kijken.

Ik was er ook vroeg bij. Rukte geloof ik al in groep 6 ofzo.

Fappen deed ik al voordat ik kon spuiten. Tot er op een dag ineens een heel raar gevoel bij kwam. Was zo intens en hefig dat ik het niet durfde te finishen, Ik dacht dit is niet goed :roflol:

@Steks Het is nu wel vrij duidelijk dat jij erg onzeker bent over je lichaam en het daarom eens bent dat het op deze linkse pedofiele NPO wijze gebracht moet worden.

Als je ergens over wilt praten, dan kun je altijd bij mij terecht jongen. Ik ben één en al dubbelzijdig afgeplakt flapoor.

Fappen deed ik al voordat ik kon spuiten. Tot er op een dag ineens een heel raar gevoel bij kwam. Was zo intens en hefig dat ik het niet durfde te finishen, Ik dacht dit is niet goed :roflol:

Ja lol, bij mij kwam er toen ook nog niks uit. Herinner me nog goed dat ik ooit wakker werd met een natte onderbroek vol plakkerig spul. En toen kon ik ineens wel spuiten :banana:

@Steks Het is nu wel vrij duidelijk dat jij erg onzeker bent over je lichaam en het daarom eens bent dat het op deze linkse pedofiele NPO wijze gebracht moet worden.

Als je ergens over wilt praten, dan kun je altijd bij mij terecht jongen. Ik ben één en al dubbelzijdig afgeplakt flapoor.
Je woont in Breda toch, bij Bert om de hoek?

Ja lol, bij mij kwam er toen ook nog niks uit. Herinner me nog goed dat ik ooit wakker werd met een natte onderbroek vol plakkerig spul. En toen kon ik ineens wel spuiten :banana:

In het begin was het heel waterig, het duurde wel even voordat het dikke witte zaadklodders werden.

Je woont in Breda toch, bij Bert om de hoek?
Klopt, eerst woonde op steenworp afstand van elkaar. Nu wonen we samen, voor het geval Bert weer eens pikstraf heeft gekregen en hij iemand nodig heeft om het vuile werk te doen. Was net zo makkelijk. Op een oude fiets moet je het leren.

Maar dat hoef ik jou allemaal niet uit te leggen, toch, mr.cockhold?

Klopt, eerst woonde op steenworp afstand van elkaar. Nu wonen we samen, voor het geval Bert weer eens pikstraf heeft gekregen en hij iemand nodig heeft om het vuile werk te doen. Was net zo makkelijk. Op een oude fiets moet je het leren.

Praat jij met een zachte G?

In Bert zijn appartementje?

Maar opa Jan zou dat sowieso doen. Dat programma heeft dat niet veroorzaakt. Als naakt een taboe is, dan schaamt het kind zich, en zegt je kind het juist niet. Met als gevolg herhaling.

Als kinderen er open over kunnen praten, worden pedo's eerder gepakt.
Maar jij hebt zoon programma vroeger dus gemist of iets?
Hoezo is dit nou opeens nodig dan?

Gaat niet over open over naakt kunnen praten.
Gaat over normaliseren van naakte oudere mensen op publieke tv zien nogwel speciaal voor kinderen.
Extra biologie les is meer als voldoende in mijn ogen.

En doe maar meteen de straffen voor pedofielen x10 denk dat dat meer draagvlak voor is.

Krijg je over 5 jaar opa Jan krijgt niet 2 jaar voor kindermisbruik.
Maar 2 maanden voorwaardelijk omdat hij het kan gooien op " IK WAS ALLEEN MAAR ME KLEINZOON VOORLICHTING AAN HET GEVEN !!11 ".

Nederland word al gezien als pedo land en precies wij komen weer met zo'n programma.

Waarom niet zo

En doe maar meteen de straffen voor pedofielen x10 denk dat dat meer draagvlak voor is.
'Echte pedofielen' zijn niet altijd ook pedoseksueel en zijn mensen met een ziekte/afwijking, die wil je vooral kunnen helpen om te voorkomen dat ze de fout in gaan en daar helpt dit stoere taalgebruik niets bij.

(Natuurlijk moet je wel straffen én helpen als het wel fout gaat)

Pedofielen helpen.
Pedoseksuelen afschieten.

Terug
Naar boven