Fitness Seller

Shocking News Gewoon bloot

Peiling Peiling Wat vinden jullie van dit nieuwe tv programma voor kinderen?

• Totaal stemmers
    45
Ah ok, dat staat dan redelijk dwars tegenover de reacties van kinderen die er niet aan meededen maar het moesten kijken.

Ongeacht dat hij het positief vond blijven de meningen verdeeld of het op deze manier moet en of het in de klas of waar dan ook opgedrongen moet worden.
Er wordt toch nergens iemand iets opgedrongen of heb ik iets gemist?

Ben jij echt zo wereldvreemd?
don_t_feed_the_troll___by_blag001_d5r7e47-fullview.png

Wel hilarisch om te lezen dat @Steks, @imnewhere en uiteraard @BB_ het eens zijn met deze geforceerde pedo shit. Maarja wat wil je, het zijn letterlijk de smoezeligste creepy beta cucks van dit forum.

Dat jullie onzeker zijn over jullie soy boy lichaampjes en besneden micropenisjes, wilt dat niet zeggen dat het normaal is dat wij die shit maar ook maar moeten aanzien in de hoop dat jullie dan meer geaccepteerd gaan worden.

Hoe je het ook draait of keert het gevoel van een kut is niet te evenaren met de hand imo. Dat is uiteindelijk het enige dat telt. Daar komen we zelf wel achter. Toch, @th0maz?

Wel hilarisch om te lezen dat @Steks, @imnewhere en uiteraard @BB_ het eens zijn met deze geforceerde pedo shit. Maarja wat wil je, het zijn letterlijk de smoezeligste creepy beta cucks van dit forum.

Dat jullie onzeker zijn over jullie soy boy lichaampjes en besneden micropenisjes, wilt dat niet zeggen dat het normaal is dat wij die shit maar ook maar moeten aanzien in de hoop dat jullie dan meer geaccepteerd gaan worden.
Waarom moet jij een programma over bloot nou weer relateren aan pedofilie? Je spoort echt niet.

Niemand is verplicht te kijken. Ik begrijp verder weinig van wat je bedoelt. Misschien eerst even kijken voordat je reageert, ik denk dat je een compleet verkeerd beeld hebt van de intentie van het programma.

Verder denk ik dat in een tijd dat 25-30% van de jongeren onzeker is over zijn/haar lichaam het prima is te laten zien wat normaal is en dat iedereen anders is.

Op Social media en in reclames wordt overal een compleet misplaatst beeld van 'normaal' geschetst door alleen maar modellen enzo te laten zien, resulterend in nog meer onzekerheid en zelfs treurige stoornissen als anorexia e.d. bij jonge meisjes.

Laatst bewerkt:
Waarom moet jij een programma over bloot nou weer relateren aan pedofilie? Je spoort echt niet.

Niemand is verplicht te kijken. Ik begrijp verder weinig van wat je bedoelt. Misschien eerst even kijken voordat je reageert, ik denk dat je een compleet verkeerd beeld hebt van de intentie van het programma.

Verder denk ik dat in een tijd dat 25-30% van de jongeren onzeker is over zijn/haar lichaam het prima is te laten zien wat normaal is en dat iedereen anders is.

Op Social media en in reclames wordt overal een compleet misplaatst beeld van 'normaal' geschetst door alleen maar modellen enzo te laten zien, resulterend in nog meer onzekerheid en zelfs treurige stoornissen als anorexia e.d. bij jonge meisjes.

En vervolgens post je een artikel over dat "buik het grootste probleem is"
Dat heeft vrij weinig te maken met je dollo te laten zien
En dat "buik het grootste probleem is" ligt puur aan die personen zelf, als ze echt zo ontevreden zijn over hun lichaam moeten ze er iets aan doen en niet lopen janken. Kan daar echt kwaad om worden.
Dat is wat wij hier allemaal ook hebben gedaan toch? (of zijn dat aan het doen)
Allemaal mensen met een mindset van niets die zulke shit roepen.
"Ah maar ik ben zo dik "schuift nog 4 zakken chips 's Avonds naar binnen"
Die hele body positivity movement werpt ook geen vruchten af want nu voelen dikke wijven zich goed omdat andere meiden hun supporten.
We moeten het niet normaal laten voelen om hangende t**ten en een pens te hebben als jongeren zijnde, want dat is niet normaal.

En vervolgens post je een artikel over dat "buik het grootste probleem is"
Dat heeft vrij weinig te maken met je dollo te laten zien
En dat "buik het grootste probleem is" ligt puur aan die personen zelf, als ze echt zo ontevreden zijn over hun lichaam moeten ze er iets aan doen en niet lopen janken. Kan daar echt kwaad om worden.
Dat is wat wij hier allemaal ook hebben gedaan toch? (of zijn dat aan het doen)
Allemaal mensen met een mindset van niets die zulke shit roepen.
"Ah maar ik ben zo dik "schuift nog 4 zakken chips 's Avonds naar binnen"
Die hele body positivity movement werpt ook geen vruchten af want nu voelen dikke wijven zich goed omdat andere meiden hun supporten.
We moeten het niet normaal laten voelen om hangende t**ten en een pens te hebben als jongeren zijnde, want dat is niet normaal.
Ben het een eens met wat je noemt over het feit dat veel mensen een dikke pens te danken hebben aan hun eigen levensstijl en dat moet zeker niet normaal gevonden worden. En dat je het voor een groot deel zelf in de hand hebt en er wat voor moet doen als je het anders wilt .
Daar sta ik wel redelijk hetzelfde in.
Ik word ook zo moe van dat 'coronakilo's gezeik'. Dat veroorzaken mensen toch echt zelf en heeft weinig met corona te maken . Overigens gaat dit nu een beetje off-topic( toegegeven dat ik zelf hier over begon), maar de insteek en uitvoering van dat programma viel m.i. reuze mee en was echt een storm in een glas water.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven