gewoonkevin
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 70kg
Introductie
Hallo allemaal,
ik zal me eerst even voorstellen: ik heet Kevin, ben 21 jaar en kijk hier al geruime tijd rond zonder zelf echt actief te zijn.
Omdat mijn eerdere trainingsmaatjes ervan overtuigd zijn dat benen trainen niet nodig is, zijn we een beetje uit elkaar gegaan en nu mis ik toch wel een beetje feedback en inspiratie om telkens harder te trainen. Dat is dan ook de reden dat ik dit log open, ik hoop gemotiveerd te worden door opbouwende kritiek!
Ik fitness ongeveer een half jaar, waarvan 2 maanden nu echt serieus. Ik ben begonnen op 60 kg bij 1.84m en sta nu op 70 kg. Mijn doel is VVM kweken, voorlopig zet ik mijn doel op 80 kg, daarna zien we wel weer.
Leuk weetje: ben gestopt met roken nu ongeveer 2.5 maanden en drink amper meer alcohol, als, dan in het weekened! Voel me hier goed bij!
Voeding
Ik doe hard mijn best om goed op mijn voeding te letten en dit is wat ik ongeveer dagelijks binnen krijg:
Tips zijn altijd welkom!
Training
Ik volg het volgende schema op het moment:
Dag 1: Borst / triceps
Dag 2: Rug / biceps
Dag 3: Benen / schouders
Met 1RM's houd ik met niet echt bezig, dus daar heb ik geen stats van. Alle gewichten die ik neerzet zijn inclusief barbell indien van toepassing.
Training vandaag
Vandaag waren de beentjes en schouders aan de beurt:
Squat
12x20
12x40
12x50
10x60
8x70
Lying leg curl
12x25
12x25
10x30
Lying Calf Press
12x60
12x80
10x100
Dumbbell Shoulder Press
12x10
12x12
12x14
Machine Lateral Raise
12x10
12x10
10x15
Barbell Seated Front Raise (eerste keer geprobeerd)
12x8
10x8
8x8
Barbell Lying Rear Delt Row (ook eerste keer proberen)
10x8
10x8
10x8
Tevreden over benen, het lopen naar huis ging moeizaam
Schouders is een erg zwak punt van me vind ik zelf, moet aan gewerkt worden!
Dat was het wel zo een beetje, mijn volgende training is maandag weer! Foto's gaan volgen als daar behoefte aan is
Gegroet!
Hallo allemaal,
ik zal me eerst even voorstellen: ik heet Kevin, ben 21 jaar en kijk hier al geruime tijd rond zonder zelf echt actief te zijn.
Omdat mijn eerdere trainingsmaatjes ervan overtuigd zijn dat benen trainen niet nodig is, zijn we een beetje uit elkaar gegaan en nu mis ik toch wel een beetje feedback en inspiratie om telkens harder te trainen. Dat is dan ook de reden dat ik dit log open, ik hoop gemotiveerd te worden door opbouwende kritiek!
Ik fitness ongeveer een half jaar, waarvan 2 maanden nu echt serieus. Ik ben begonnen op 60 kg bij 1.84m en sta nu op 70 kg. Mijn doel is VVM kweken, voorlopig zet ik mijn doel op 80 kg, daarna zien we wel weer.
Leuk weetje: ben gestopt met roken nu ongeveer 2.5 maanden en drink amper meer alcohol, als, dan in het weekened! Voel me hier goed bij!
Voeding
Ik doe hard mijn best om goed op mijn voeding te letten en dit is wat ik ongeveer dagelijks binnen krijg:
's Ochtends:
- 2 - 4 bruine bammetjes met kipfilet o.i.d.
- 0.25 L halfvolle melk
- 1 - 2 eieren
- 2 bruine bammetjes met kipfilet o.i.d.
- 0.25 L halfvolle melk
- Broccoli + kipfilet + zilvervliesrijst
- Waar ik zin in heb: pasta / rijst / kip / groente etc.
- 100 gr Ongezouten cashew noten
- Bakje halfvolle yoghurt voor het slapen gaan
- Appel / Banaan
- Whey shakes voor & na de training
Tips zijn altijd welkom!
Training
Ik volg het volgende schema op het moment:
Dag 1: Borst / triceps
Dag 2: Rug / biceps
Dag 3: Benen / schouders
Met 1RM's houd ik met niet echt bezig, dus daar heb ik geen stats van. Alle gewichten die ik neerzet zijn inclusief barbell indien van toepassing.
Training vandaag
Vandaag waren de beentjes en schouders aan de beurt:
Squat
12x20
12x40
12x50
10x60
8x70
Lying leg curl
12x25
12x25
10x30
Lying Calf Press
12x60
12x80
10x100
Dumbbell Shoulder Press
12x10
12x12
12x14
Machine Lateral Raise
12x10
12x10
10x15
Barbell Seated Front Raise (eerste keer geprobeerd)
12x8
10x8
8x8
Barbell Lying Rear Delt Row (ook eerste keer proberen)
10x8
10x8
10x8
Tevreden over benen, het lopen naar huis ging moeizaam

Schouders is een erg zwak punt van me vind ik zelf, moet aan gewerkt worden!
Dat was het wel zo een beetje, mijn volgende training is maandag weer! Foto's gaan volgen als daar behoefte aan is

Gegroet!
Laatst bewerkt: