- Waardering
- 3.208
- Topic Starter Topic Starter
Hey Big T, aangezien jij deze topic hebt aangemaakt en tevens ook iets afweet van krakende knieen denk ik dat je misschien de aangewezen persoon bent om me raad te geven.
Sindskort ben ik dieper en wijder gaan squatten. De vorm is al veel beter. Ik hoor echter en voel echter een soort geschraap in mijn linkerknie, alsof er zandkorrels achter mijn knieschijf zitten. Het doet echter geen pijn denk ik (ik zeg denk ik omdat ik door heel mijn leven extreme rugpijnen gehad te hebben, een gevaarlijk hoge pijndrempel heb. Onlangs extreem zwaar verbrand aan de binnenkant arm en vond het niet nodig dit af te koelen omdat ik dacht dat het niet zo erg was. Bleek net geen 3degraad brandwonde, maar goed, ik dwaal af). Ook voel ik iets meer pijn aan de achterkant van de knie, en dan vooral aan de linkerhelft van de achterkant. Zouden deze supps hier kunnen helpen, als is het maar in een ondersteunende rol?Ik weet dat ik mijn spieren en pezen een beetje moet laten wennen aan deze nieuwe manier van squatten, maar ik ben toch benieuwd naar het effect van deze supps op dat kraken.
Alvast bedankt.
Het klinkt niet echt gezond zoals je het beschrijft. Geschraap is wat anders dan verplaatsingen van vacuüm wat onschuldige knakkende geluiden geeft. Misschien heb je te weinig smering en dan kunnen deze supplementen wel helpen icm omega-3 caps.