- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zat trouwens te denken, als glucosamine je kraakbeen helpt opbouwen, kan het dan ook niet zorgen voor hulp bij versterken van pezen? ik bedoel, die zijn toch ook van kraakbeen?
Ben nu een week bezig met glucosamine van t kruidvat en de schouderpijn is minder..daarnaast zijn de aanhechtingen bij de triceps/elleboog ook minder gevoelig..
Oude post maar ik reageer toch maar hierop:Ik heb 6 maanden nekpijn gehad, niets hielp. De dokter zei gewoon wachten tot het overgaat. Ook had ik al sinds kind last van krakende gewrichten. Ik ben osteoplus gaan gebruiken en binnen 3-4 weken waren alle klachten weg (elke dag beetje beter). Sindsdien nergens meer last van gehad. Zegt genoeg denk ik.

Krakende knieën bij squatten is nooit overgegaan, maar is totaal onschadelijk.Oude post maar ik reageer toch maar hierop:
Praktisch al mijn gewrichten kraken regelmatig, sommigen zoals polsen en enkels elke keer dat ik ze ronddraai.
Was dit bij jou ook het geval en dit is dus overgegaan door supplementie met glucosamine?
Ik kwam op dit topic ivm een schouderblessure maar als dit ervoor zorgt dat ik van het gekraak af kom (al heb ik daar niet direct last van) ben ik erg blij![]()
Pijnloze krakende gewrichten heb ik dus altijd gehad maar sinds kort wel schouderproblemen. Ik hoop dat supplementatie helpt bij het herstel en als het eeuwige gekraak in mijn lichaam minder wordt ben ik er zeker niet treurig om, voor de 40 euro per half jaar het proberen waard.Krakende knieën bij squatten is nooit overgegaan, maar is totaal onschadelijk.
Zolang het maar geen pijn doet moet je je geen zorgen maken.
Ik ben na die eerste kuur osteoplus ermee gestopt, maar nu het winter wordt heb ik soms weer wat last van nekpijn. Vooral als ik niet in de ideale slaaphouding heb gelegen.

Grappig wat ik laatst had met een klant (bij de DBB persoonlijke begeleiding), ze verkopen glucosamine in de apo die 3x zoveel kost als op Glucosamine.com. Nu was de claim dat die ook wetenschappelijk bewezen is en de andere glucosamine niet. Dus ik de werkzame stof controleren van beiden, en is gewoon identiek hetzelfde. Dus 3x zoveel betalen voor net hetzelfde.![]()

Misschien helpt het als je een nieuw topic maakt en dan je vraag eens korter/eenvoudiger formuleert. Mensen lezen niet graag pagina's tekst.![]()

Krakende knieën bij squatten is nooit overgegaan, maar is totaal onschadelijk.
Zolang het maar geen pijn doet moet je je geen zorgen maken.
Ik ben na die eerste kuur osteoplus ermee gestopt, maar nu het winter wordt heb ik soms weer wat last van nekpijn. Vooral als ik niet in de ideale slaaphouding heb gelegen.