KleinVetje
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoor dit vooral van me moeder, voor werk eet ik dan een goed bord kip met whatever kom ik thuis van werk wil ik natuurlijk weer iets met meat ga ze janken dat ik helemaal geen vlees meer nodig ben want '' je hebt al vlees gehad vandaag'' nou dan gaat het ook weer loos. Ik probeer het haar nu al 2-3 jaar duidelijk te maken zonder enkel effect.
Ik koop mijn boodschappen gewoon zelf, mijn ouders gaan zich er dan echt niet mee bemoeien 
Leuk voorbeeld, vorige week 5 gekookte eitjes eten @ work, zegt een collega dat is hartstikke slecht man, en loopt vervolgens naar buiten om te gaan roken![]()

Dan doe je toch gewoon zelf boodschappen, geen gezeik meerIk koop mijn boodschappen gewoon zelf, mijn ouders gaan zich er dan echt niet mee bemoeien
Maar als je moeder al gaat zeuren dat je niet meer dan 1x per dag vlees mag, dan zal je misschien geen eigen boodschappen mogen halen lol
Ik woon doordeweeks op mezelf en ben alleen in het weekend bij me ouders thuis ik ga dan niet ook daar nog boodschappen kopen maar ik snap je punt.

Ooooh is maar 1 of 2 dagen? Waarom blijf je dan moeite doen en accepteer je het niet gewoon![]()
Op vrijdag ook vaak patat dag op stage en als jij dan toch gewoon je meal weg eet en hun hun vingers af likken van al het vet en ze je dan nog scheef aankijken met de reactie wat eet jij voor raars dan
---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------
Trust me het kan aardig frustrerend zijn (meestal reageer ik ook door een bicep shot te doen met de tekst ik moet deze puppy's toch voeden)
het zijn vooral collega's of vrienden van vrienden die het zeggen.
Mijn reactie is gewoon.
"wist niet dat ik met homo's aan tafel zat"
Oh dat geloof ik wel hoor, maar als ik al 2 jaar lang moet zeuren dat ik 2x vlees wil ipv 1x en mijn moeder blijft zeggen dat ik maar 1x krijg, dan doe ik mezelf een groot plezier door maar gewoon voor 1 of 2 daagjes 1x vlees te eten ipv 2 keer (of zelf wat kopen maar dat wil jij niet dus).

Ik probeer tegenwoordig dan ook me eten snel te maken als ze niet in de buurt is steek er tegenwoordig ook geen moeite meer in![]()

Als mensen gaan zeiken over je voeding, wie het ook is .... pose down .... show your fucking muscles and sixpack.
die mensen zijn gewoon butthurt dat ze een maintenance van 1800 kcal hebben omdat de puberteit de laatste keer was dat er iets significant veranderde aan hun body composition
---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------
stiekem in the comfort of your own home of als niemand oplet 80% van je dagelijkse calorieen uit snoep, chips en cola halen![]()