Fitness Seller

Gezicht verandering bij Bodybuilding?

ontopic:
am2uk3.jpg

:roflol:

Je gezicht zal niet plots ingrijpend veranderen door "extreem te trainen." Je zal hoogstens een wat dikkere kop krijgen als je serieus bulkt. Het is vooral bij anabolengebruik dat je beenderen zouden kunnen groeien.

kaakspieren worden steviger..dacht ik. (als je lichaam in een anabole fase zit, en je vreet 3000 kcal weg, moeten die spieren ook wat doen.)

bij anabolen ''hoorde ik van me moeder'''krijg je op den duur bredere kaken

je moeder??? :roflol:

dan zit tito ortiz gegarandeerd aan de roids!!!

titoortiz1.jpg

kaakspieren worden steviger..dacht ik. (als je lichaam in een anabole fase zit, en je vreet 3000 kcal weg, moeten die spieren ook wat doen.)

De kaakspieren zijn extreem gevoelig voor anabole hormonen bv testosteron.
Dat merkte ik bij mijzelf heel erg toen ik begon met trainen, dat mijn kaakspieren groter waren geworden. Bij mensen die spuiten zie je dat ook wel.

je test is veel gestegen toen je ging trainen??? volgens valt die stijging best wel mee....of heb jij echt een ander hoofd opeens :P

Ik doe veel zware compounds :) ( een aanrader voor allround betere prestaties)
Spuiten doe ik niet.

tijdens bulk mss maar dan moet je wel je best doen

De originele vraag van bovenaan is een vraag die voortkomt uit een goede opmerkingsgave...
Het antwoord is:
- néé, van zuiver en alleen training NOOIT
- ja, van doping MEESTAL
BB is voor velen (kleine meerderheid????) OOK een zaak van spuiten.
Dan is daar slechts één zinnig antwoord op: maak je gezondheid niet kapot...

Extremeeee training.:D Effe serieus , je zal niet van de ene dag op de andere dag merken dat je kop er te dik uit ziet. De gezichtsverandering is bij overmatig gebruik van AS.

das niet het enige dat je gezicht kan veranderen. Als je veel bent afgevallen kan je kop er wel eens ingezakt gaan uitzien

De originele vraag van bovenaan is een vraag die voortkomt uit een goede opmerkingsgave...
Het antwoord is:
- néé, van zuiver en alleen training NOOIT
- ja, van doping MEESTAL
BB is voor velen (kleine meerderheid????) OOK een zaak van spuiten.
Dan is daar slechts één zinnig antwoord op: maak je gezondheid niet kapot...

Gezichtsverandering zul je heus wel zien hoor als je eerst een bf van `20% hebt en daarna 10% oid en andersom.

Als je me in de bulk hebt leren kennen en je ziet me pas weer een half jaar later wanneer ik knetter droog sta, dan zul je me wss niet herkennen.

Dus ja, je gezicht veranderd. Maar niet zo zeer door het trainen, maar vooral door het dieeten.

wat jvr zegt is true!

dit is de druppel, voortaan ben ik alleen nogmaar in allerlei te vinden ipv soms even rondkijken op andere subforums

Begin maar eens te trainen dan, zal je snel merken ;)

Zijn hier studies van ofzo?

Dat vraag ik me dus af, puistjes komen door een overmaat aan talg, als ik het goed heb begrepen.

Maar, trainen verhoogt de talgproductie?
Of zijn het de hoeveelheden eiwit?

Ik hoor veel mensen hier op het forum over dit punt, maar eigenlijk nog geen bewijs gezien.. (Op persoonlijke ervaringen na dan..?)

Terug
Naar boven