Fitness Seller

Gezicht verandering bij Bodybuilding?

Dan heb je het de over je huid, niet over de vorm van het gezicht.

Zijn hier studies van ofzo?

Dat vraag ik me dus af, puistjes komen door een overmaat aan talg, als ik het goed heb begrepen.

Maar, trainen verhoogt de talgproductie?
Of zijn het de hoeveelheden eiwit?

Ik hoor veel mensen hier op het forum over dit punt, maar eigenlijk nog geen bewijs gezien.. (Op persoonlijke ervaringen na dan..?)

Dan heb je het de over je huid, niet over de vorm van het gezicht.

Zoals JvR zegt, offtopic idd.
Maar om op je vraag te antwoorden.
Waarom krijg je acne in je puberteit? Door hormonen ed.
Door trainen stijgt je testosteron ook.
En de grote hoeveelheden voedsel zijn ook niet echt bevorderlijk vermoed ik.

Zoals JvR zegt, offtopic idd.
Maar om op je vraag te antwoorden.
Waarom krijg je acne in je puberteit? Door hormonen ed.
Door trainen stijgt je testosteron ook.
En de grote hoeveelheden voedsel zijn ook niet echt bevorderlijk vermoed ik.

Tuurlijk offtopic- maar goed, om er nu een apart topic over te openen terwijl het hier toch ter sprake kwam?

Maar goed, je hebt een heel logisch antwoord idd. :)
Dat zal het zijn..

Die extreme training kan je wel eens de das om doen en je veranderen in DE HULK.

zolang je niet aan de sth en roids gaat zie ik niet 1 2 3 gebeuren dat de structuur van je gezicht verandert:D

Ken zelf ook een gozer die aan EXTREME training deed. Zijn gezicht is flink verandert doordat ie een olympische stang met 100 kg op z'n gelaat kreeg bij het terugleggen aan 't einde van z'n bench oefening. Zag er niet uit!

Ken zelf ook een gozer die aan EXTREME training deed. Zijn gezicht is flink verandert doordat ie een olympische stang met 100 kg op z'n gelaat kreeg bij het terugleggen aan 't einde van z'n bench oefening. Zag er niet uit!

Dat krijg je met die extreme trainingen.

Brr, krijg er de kriebels van :angstig:

jezus wat heeft die gozer een lelijke kop.

sorry hoor maar waarnschindelijk heb je zelf een lelijke kop:p
das echt een knappe Gozer man! en mooi gespierd!!

---------- Toegevoegd om 01:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:30 ----------

Jaa idd, en het k*tte is dat iedereen zegt dat ik op hem lijk:o....

ik zou dat als een compliment opvatten hoor!:) hij is mooi gespierd! en is best een knappe Gozer

---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:32 ----------

ontopic:
am2uk3.jpg

wel een knappe gozer! hoe heet die gast

:roflol: epic bump!:D

iemand nog zon afbeelding met dont feed the troll ?

Mijn nek en hoofd zijn allebei een stuk dikker geworden, deels door training + bulken.

sorry hoor maar waarnschindelijk heb je zelf een lelijke kop:p
das echt een knappe Gozer man! en mooi gespierd!!

---------- Toegevoegd om 01:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:30 ----------

ik zou dat als een compliment opvatten hoor!:) hij is mooi gespierd! en is best een knappe Gozer

---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:32 ----------

wel een knappe gozer! hoe heet die gast

troll-web.jpg

Terug
Naar boven