JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn hier studies van ofzo?
Dat vraag ik me dus af, puistjes komen door een overmaat aan talg, als ik het goed heb begrepen.
Maar, trainen verhoogt de talgproductie?
Of zijn het de hoeveelheden eiwit?
Ik hoor veel mensen hier op het forum over dit punt, maar eigenlijk nog geen bewijs gezien.. (Op persoonlijke ervaringen na dan..?)
Dan heb je het de over je huid, niet over de vorm van het gezicht.
Zoals JvR zegt, offtopic idd.
Maar om op je vraag te antwoorden.
Waarom krijg je acne in je puberteit? Door hormonen ed.
Door trainen stijgt je testosteron ook.
En de grote hoeveelheden voedsel zijn ook niet echt bevorderlijk vermoed ik.

Die extreme training kan je wel eens de das om doen en je veranderen in DE HULK.
LolKen zelf ook een gozer die aan EXTREME training deed. Zijn gezicht is flink verandert doordat ie een olympische stang met 100 kg op z'n gelaat kreeg bij het terugleggen aan 't einde van z'n bench oefening. Zag er niet uit!

Jaa idd, en het k*tte is dat iedereen zegt dat ik op hem lijk....
hij is mooi gespierd! en is best een knappe Gozersorry hoor maar waarnschindelijk heb je zelf een lelijke kop
das echt een knappe Gozer man! en mooi gespierd!!
---------- Toegevoegd om 01:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:30 ----------
ik zou dat als een compliment opvatten hoor!hij is mooi gespierd! en is best een knappe Gozer
---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:32 ----------
wel een knappe gozer! hoe heet die gast