AndroidHealthClinic

Gezocht: Gespierde mannen met anabolen die in LINDA magazine willen komen met een mooie foto (ANONIE

ik doe het wel voor de prijs van een gemiddeld kuurtje, laten we zeggen 1 gram test en 2 gram primo per week voor 20 weken? Zegt je toch geen kut, dus je kan makkelijk ja zeggen tegen zo'n achterlijk voorstel toch? Je kwam er immers zelf ook met één en verwacht ook een ja is goed.
:d

We gaan wel erg off topic nu......
Maar goed, mijn voorstel is serieus Bette: je mag best met je camera naar de gym komen waar ik train en wat foto's schieten tijdens m'n training. Ik ga er echter zeker niet extra voor in de auto zitten...

We gaan wel erg off topic nu......
Maar goed, mijn voorstel is serieus Bette: je mag best met je camera naar de gym komen waar ik train en wat foto's schieten tijdens m'n training. Ik ga er echter zeker niet extra voor in de auto zitten...

Je beseft je dat daarna je AAS gebruik enorm gesensationaliseerd wordt en kutvragen gaan stellen om te kijken of ze je boos kunnen kijken, 'Oh ja steroiden word je super agressief van'

Sowieso vijf sterren voor deze thread.

We gaan wel erg off topic nu...... Maar goed, mijn voorstel is serieus Bette: je mag best met je camera naar de gym komen waar ik train en wat foto's schieten tijdens m'n training. Ik ga er echter zeker niet extra voor in de auto zitten...

aan je foto's te zien ben je true natty dus helaas dat gaat hem niet worden

Thanks voor je waarschuwing.... Ik durf het risico wel aan. Mocht het zo ver komen dan zal ik trachten 'ons bodybuilders' niet af te schilderen als een stelletje hersenloze agressievelingen ;)

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

aan je foto's te zien ben je true natty dus helaas dat gaat hem niet worden

Hahaha, thanks, I guess ;)

Thanks voor je waarschuwing.... Ik durf het risico wel aan. Mocht het zo ver komen dan zal ik trachten 'ons bodybuilders' niet af te schilderen als een stelletje hersenloze agressievelingen ;)

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Hahaha, thanks, I guess ;)

Veel te ecto hahaha ;-)

Ik blader de Linda regelmatig door en ga dan altijd direct naar de vaste rubriek "verlaten vrouw". Is dit raar?

ha, gaaaay!

:p

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt menschen.
Ik heb 3 mannen gevonden die mee willen doen. (zonder vergoeding) Gewoon omdat het kan.
Bedankt voor alle leuke, grappige, grove en fantastische reacties.

Ik ga weer verder in de sportschool.
fat-woman-sportswear-23868891.jpg

Terug
Naar boven