TheDutchOak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 278
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had wel grappig geweest om mee te doen, puur om te trollen. Ecto als ik en dan hele verhalen verzinnen over je kuur
"ik zet ongeveer 800mg tren, 500mg test per week!"
![]()
hahahahahahahahhahahahahah!!!!!!!!!!!en ik word ook agressief aaaa vervolgens head first de deur in rammen en weg sprinten
had wel grappig geweest om mee te doen, puur om te trollen. Ecto als ik en dan hele verhalen verzinnen over je kuur
![]()
![]()

Punt is...ze KAN ook niks met die kansloze en domme troll reacties, is het wel?
Het enige wat ze wellicht zou denken is, hey die gespierde (of niet eens gespierde) mensen op dbb zijn inderdaad een stelletje hersenlozen.
Vooroordeel bevestigd bij deze.
eN IK WORD OOK AGRESSIEF AAAA vervolgens head first de deur in rammen en weg sprinten
http://www.nu.nl/achterklap/2516874/linda-mol-verdedigt-cosmetische-ingrepen.html"De tijd dat we alles zo laten als de natuur het heeft bedacht, ligt al vele eeuwen achter ons", schrijft De Mol in haar editorial in LINDA. De presentatrice wijst erop dat iedere Nederlander aan zijn uiterlijk sleutelt. "Gek toch dat we het inmiddels niet meer onnatuurlijk vinden om haar te blonderen en tanden recht te zetten, maar iets aan je rimpels doen op ontzettend veel weerstand stuit omdat het onnatuurlijk is en je er anders gaat uitzien. Met rechte tanden en een andere haarkleur zie je er ook behoorlijk anders uit."