Fitness Seller

Gezocht: Gespierde mannen met anabolen die in LINDA magazine willen komen met een mooie foto (ANONIE

Alsof je een gamma binnenloopt, 6 random blikken verf leegzuipt en dan over een walvis kotst
iedereen moet ergens beginnen
het liefst in de zee

had wel grappig geweest om mee te doen, puur om te trollen. Ecto als ik en dan hele verhalen verzinnen over je kuur :roflol:

"ik zet ongeveer 800mg tren, 500mg test per week!"

:roflol:

Kut!

Ik had graag meegedaan :(

had wel grappig geweest om mee te doen, puur om te trollen. Ecto als ik en dan hele verhalen verzinnen over je kuur :roflol:

"ik zet ongeveer 800mg tren, 500mg test per week!"

In een Belgische dagblad stond er ooit iets van iemand die annabollen in zijn aders zette, zo zetten volgens hem zijn aders in zijn hersenen uit en werd hij onredelijke angry hulk en daarom sloeg hij zijn vrouw/gf.

En dan stukje van dokter die dit herkende in andere gebruikers, ipv de waanzin olie in je aders te spuiten.

De afbeelding erbij was letterlijk ook een spuit in een geflexte geaderde biceps in het grijs, mss dat iemand weet waarin het was :D

Punt is...ze KAN ook niks met die kansloze en domme troll reacties, is het wel?
Het enige wat ze wellicht zou denken is, hey die gespierde (of niet eens gespierde) mensen op dbb zijn inderdaad een stelletje hersenlozen.
Vooroordeel bevestigd bij deze.

Idd, weet ineens weer waarom ik hier niet meer kwam, heb aan 1 kind meer dan genoeg.

Ga weg dan.

moet het niet in de ader dan ???

Nynke op 10 maart 2015 om 16:21
Beetje jammer dat je penis krimpt door gebruik van anabolen, dat vertellen ze er dan weer niet bij :p

Mannen die anabolen gebruiken ( dus op dit moment in overtreding zijn ), je blijft anoniem....maar ze hebben geen geheimhoudingsplicht.... ik ga wel naar de gym haha

Toch een sensatieverhaal geworden. Goh :)

In b4, dbb trolls in de reacties.

"De tijd dat we alles zo laten als de natuur het heeft bedacht, ligt al vele eeuwen achter ons", schrijft De Mol in haar editorial in LINDA. De presentatrice wijst erop dat iedere Nederlander aan zijn uiterlijk sleutelt. "Gek toch dat we het inmiddels niet meer onnatuurlijk vinden om haar te blonderen en tanden recht te zetten, maar iets aan je rimpels doen op ontzettend veel weerstand stuit omdat het onnatuurlijk is en je er anders gaat uitzien. Met rechte tanden en een andere haarkleur zie je er ook behoorlijk anders uit."
http://www.nu.nl/achterklap/2516874/linda-mol-verdedigt-cosmetische-ingrepen.html

Snijden, siliconen, plastics, botox spuiten.....sleutelen en voorbij natuurlijke grenzen mag maar met AAS neem je opeens enorme risico's.......Of mag je alleen sleutelen en bezig zijn met uiterlijk als je een vagina hebt? Verder is het natuurlijk een werkeloze en een medewerker coffeeshop en allebei geen kloten verstand van wat ze gebruiken......vreselijk stigmatiserend weer.

Aan die 2e valt anders niet te zien dat daar ooit ook maar iets in is gegaan.. Wat een bullshit is dit. Goed dat hier niemand aan mee heeft gedaan want zoals verwacht is dit artikel alleen maar afkrakend bedoeld.

Terug
Naar boven