MuscleMeat

Gezocht: Gespierde mannen met anabolen die in LINDA magazine willen komen met een mooie foto (ANONIE

Leon Adema
[Link niet meer beschikbaar]

Ivan Albert kan ik niet vinden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Dat is die Leon Adema. ---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ---------- En trouwens, allebei fysieken.....zou niet zeggen dat ze gebruiken.

zou ivan bij mn eerste american football training het ziekenhuis in tackelen/10

Niet alleen zijn anabolen levensgevaarlijk, ze zijn ook behoorlijk duur. Voor goede anabolen ben je zo’n vierhonderd euro per maand kwijt. Daarom kocht Ivan ze wel eens illegaal, dat scheelde de helft van de prijs. Niet aan te raden: had ik een prachtig, groot lijf, maar zaten mijn gezicht, borst en rug onder de puisten.

Hoe moet ik dit lezen? Van goede anabolen krijg je geen puisten maar van illegale anabolen wel? en waar koop je goede anabolen die niet illegaal zijn? Ik denk dat ze hier doelen op het verschil tussen HG en UG maar beide zijn gewoon illegaal om te verkopen en legaal voor eigen verbruik

Hoe moet ik dit lezen? Van goede anabolen krijg je geen puisten maar van illegale anabolen wel? en waar koop je goede anabolen die niet illegaal zijn? Ik denk dat ze hier doelen op het verschil tussen HG en UG maar beide zijn gewoon illegaal om te verkopen en legaal voor eigen verbruik

hele artikel is een joke.

400 per maand, harde cycle is dat...

ik hoop dat hij niet meer dan beetje test heeft gedaan want zelfs voor dat ziet ie er al zielig uit.

Je zou bijna zeggen dat Ivan geen flauw benul heeft waar hij mee bezig was.

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

hele artikel is een joke.

400 per maand, harde cycle is dat...

ik hoop dat hij niet meer dan beetje test heeft gedaan want zelfs voor dat ziet ie er al zielig uit.

400 kom je makkelijk aan

40 euries voor 10 ml 250 mg/ml test-e = 40 euries voor 2.5 gram test

25 gram test per maand dus ongeveer 6 gram per week

standaard beginnerskuurtje

6 gram in 1 keer zetten in je glute als 1st cycle.

rip loop doelen van 2015.

Even lekker een vol shotglaasje in je anusje spuiten.

#thedream

Je moet dit niet lezen. Aas is niet illegaal

Je zou bijna zeggen dat Ivan geen flauw benul heeft waar hij mee bezig was. ---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ---------- 400 kom je makkelijk aan 40 euries voor 10 ml 250 mg/ml test-e = 40 euries voor 2.5 gram test 25 gram test per maand dus ongeveer 6 gram per week standaard beginnerskuurtje
soms wel wat minder dan 40 euro hoor ^^ als je alles HG pakt kom je makkelijk aan de 400

Je zou bijna zeggen dat Ivan geen flauw benul heeft waar hij mee bezig was. ---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ---------- 400 kom je makkelijk aan 40 euries voor 10 ml 250 mg/ml test-e = 40 euries voor 2.5 gram test 25 gram test per maand dus ongeveer 6 gram per week standaard beginnerskuurtje
40 euro

jij wordt afgezet vriend

Hi mannen,

Voor Linda magazine, http://www.lindanieuws.nl ben ik zoek naar 5 a 6 gespierde mannen die anabolen gebruiken. Ik heb nu nog 2 mannen nodig. De foto is anoniem en je mag ook een andere naam gebruiken, alleen je rug wordt gefotografeerd en de foto mag je natuurlijk hebben. Deze wordt door een professionele Nederlandse fotograaf gemaakt. Daarnaast krijg je een telefonisch interview met Karin Kuijpers. Lifestylejournaliste voor magazines als Grazia, Linda, Financieel Dagblad, Audi Magazine etc. www.karinkuijpers.com.

Voorbeelden van eerdere interviews in de LINDA.

http://karinkuijpers.com/wp-content/uploads/2014/01/LIN106_kinderfeestje.pdf

http://karinkuijpers.com/wp-content/uploads/2014/01/LHO2_Hetero-acteurs.pdf

Je krijgt dus uiteindelijk een mooie professionele foto van jezelf, een kort interview en je reiskosten worden vergoed. Het interview zelf mag je nog nalezen als je er echt iets uit wilt hebben.
Als je interesse hebt, mail naar betteburgers@gmail.com met je gegevens, dan kan Karin Kuijpers je even bellen voor meer info.

moeten het anabolen gebruikers zijn of hoeven ze er enkel op te lijken?

Terug
Naar boven