XXL Nutrition

Gezocht: Gym in Zeist

Jules88

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
zoals de titel zegt. gezocht gym in zeist of in elk geval omgeving driebergen
hoef geen sauna e.d., als er maar het nodige ijzer is :)
mvg
Jules

ik train nu bij hoenderdaal maar daar hebben ze te weinig ijzer ga in feb naar broertje's in zeist daar heb ze wel de nodige ijzer. anders bij better body's dat is ook in zeist maar daar heerst weer zo'n macho cultuuur van die grote apen

• Topic Starter Topic Starter
dus "broertjes" in zeist zou wel wat zijn?
enig idee wat daar een abonnement kost?
en ik neem aan dat je daar dus wel de nodige apparatuur kunt vinden voor een volledige work-out?

dus "broertjes" in zeist zou wel wat zijn?
enig idee wat daar een abonnement kost?
en ik neem aan dat je daar dus wel de nodige apparatuur kunt vinden voor een volledige work-out?
50 euro onbeperkt en als je nu lid word als die aktie er nog is hoef je geen inschrijf geld te betalen van 100 euro en is de eerste maand gratis

• Topic Starter Topic Starter
zo is nog wel vrij prijzig :eek:
(voor een student..)

ik train nu bij hoenderdaal maar daar hebben ze te weinig ijzer ga in feb naar broertje's in zeist daar heb ze wel de nodige ijzer. anders bij better body's dat is ook in zeist maar daar heerst weer zo'n macho cultuuur van die grote apen

Bij better bodies machocultuur??? Vind ik echt wel meevallen , is echt een healthcentre wel enige in Zeist waar fatsoenlijke gewichten zijn dumb tot 45 kg en genoeg benches , squatrek etc Echt veel hele grote gasten lopen er niet rond tenminste vind ik maar is maar wat je groot vind , en daarbij ligt het ook aan tijdstip wanner je gaat overdag vrij rustig meer groepslessen dan en oudjes/huisvrouwen
Broertjes is net open echt healthcentre ook met alles erop en eraan zelfs restaurant wel wat minder zware gewichten .
Dan heb je nog Fitcentre zeist op de Oldebarneveldlaan wordt gerund door ex bodybuilder maar is meer de weg van afvallen en cardio ingeslagen bijna alle bodybuilders die daar trainden zijn naar Better Bodies gegaan
Maar als ik jou was gewoon effe overal een proeflesje nemen en sfeer proeven
Abbonementen ligen bij Better bodies rond 45/50 eur All in, bij broeertjes ook rond 45 /50 eur all in en bij fitcentre rond 40 eu als ik me niet vergis , maar prijzen wisslen en er zijn vaak acties met inschrijfkortingen die bij broertjes geloof ik al 150 eu is !!

Terug
Naar boven