- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow, dat is jammer. Maar je moet ze ook niet vergelijken met echte muffins want die zijn ook heel zacht. Niet prongelijk het bakpoeder vergeten. Dan worden ze ook zo hard als een baksteen.Maar over het algemeen zijn ze wel redelijk zacht.
(of de volgend ekeer een extra eitje)Die ziet er inderdaad ook heel lekker uit. Alleen wat je dan hebt is veel bloem, en dat wou ik vermijden met dit andere recept. Of in ieder geval de koolhydraten minder maken. Ik ga die van jou zeker eens proberen.

Ik heb vandaag muffins gemaakt met als extra toevoeging ca. 60gram Pro80 banaan van xxl nutrition. Omdat het toen iets aan de dunne kant leek heb ik er een eetl. (10gr) brinta bij in gedaan.
En ik moet zeggen ze zijn in tijden niet zo lekker geweest.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bovenop een gedroogde banaan die nog dan extra knapperig wordt.
Heb je geen tips om de kcal smakelijk de hoogte in te drijven mbv meer KH? Want ik las dacht ik 110 kcal per muffin? Dan moet ik er al een heel pak eten om één maaltijd te vullen![]()
(geen KH, maar wel Cal dus)Trouwens, zou je ook yoghurt in plaats van kwark kunnen gebruiken bij deze baksels ?
Neem mijn recept voor meer KH, of smeer er roomboter op(geen KH, maar wel Calorie dus)

Thanks, mogen ze je ook smaken!!Jouw muffins zien er heerlijk uit.
Ik ga ze zeker een keer maken!
Ik heb gisteren een nieuwe variatie gemaakt.
Deze keer met perziken er in.
Ik heb 1 perzik in dobbelsteentjes er op het laatst doorheen geroerd.
Dan nog een perzik in iets grotere stukjes en die heb ik op de muffins gelegd, daarna afgebakken op de gebruikelijke manier.
Eetsmakelijk!
zie je tegenwoordig niet veel meer