Gauner
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yep. Ditmaal met alleen zelfrijzend bakmeel en karnemelk (en banaan en tutti frutti.... en extra rijsmiddel) volgende keer wel weer havermout erbij (gemalen), want het mag wel wat meer structuur hebben. Ze smaken wel erg lekker.
Oh trouwens, ze blijven ook kleven in die papieren vormpjes... zonde van de bodem, dus wellicht toch even invetten de volgende keer.
Als je vaker dit soort "cakejes" bakt dan kan je bij blokker van die siliconenvormpjes halen. als het dan is afgekoeld kan je ze er zo uit halen, willicht jou taartjes/cakejes ook.
Dan heb je het over jou receptje? Die soda welke bedoel je daar precies mee? Als ik dat misschien in huis heb ga ik die zo maken dan.
* 2 cups self-raising flour
* 2 teaspoons ground cinnamon
* 1/2 teaspoon baking powder
* 1/4 teaspoon bicarbonate of soda
* 1/2 cup caster sugar
* 1 cup mashed banana
* 1 egg, beaten
* 3/4 cup buttermilk
* 140g can diced apple
Method
1. Preheat oven to 200°C. Lightly grease a 12 x 1/3-cup capacity muffin pan or line with paper cases. Sift flour, cinnamon, baking powder and bicarbonate of soda into a large bowl. Add sugar and stir until well combined.
2. Place banana, egg and buttermilk into a jug. Whisk with a fork to combine.
3. Add banana mixture and apple to dry ingredients. Gently fold all ingredients together until just combined.
4. Spoon mixture into prepared muffin pan. Bake for 12 to 15 minutes. Allow to stand for 5 minutes before turning onto a wire rack. Serve warm.
http://www.taste.com.au/recipes/9006/banana+muffins
Ik heb ze nu ook gemaakt met alleen een schep cacao erin en een lepel extra haverzemelen. Die waren echt goed gelukt. Als iemand ze maakt ben ik wel benieuwd wat die gene er van vind.

Ik heb er een tabel aan toegevoegd, zie je meteen dat er bijna geen Kh's in zitten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
in totaal 250gram, en dan respectievelijk de hoeveelheden. eigenlijk 40 gram van elk behalve haverzemelen die 125gram. Nou ja, 245gram. ach schepje zemelen erbij. ;-)
Ja klopt helemaal. Veel succes met het maken van de muffins.
Kijk eens aan!! Wordt tijd dat dit topic een STICKY wordt, maar ja ik zie het vanzelf wel, zou leuk zijn.