AndroidHealthClinic

GG geen bijwerkingen?

H3LLRAIS3R

Advanced Bodybuilder
Waardering
40
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Hallo DBBers,

Ja ik weet het, het zoveelste GG topic.
Ik ben nu 5 weken bezig met 1gr Test E van GG.
Nu valt mij op dat ik totaal geen bijwerkingen heb.
Tijdens al mijn andere kuren kreeg ik van test enorm last van acne, s' nachts zweten noem maar op.
Dit maal helemaal niks geen kracht gains niks.

Ben toen de vails gaan bekijken en de etiketten zien er extreem cheap geprint (nagemaakt) uit.
2v84zmh.jpg

Nu heb ik wel 3 Kilo gepakt maar ik gok dat dit van de winny is die wat ik als kickstart heb gebruikt.

Ik weet dat er gezegt word dat UG niet gefaked worden.
Maar ik weet ook dat ik niet de eerste ben met klachten over GG.

EXP: 05-2013
Lot: 136-Z98

je zegt zelf natuurlijk 50 per week en je zet 500 per week, wat snap je nu niet?

Ik weet niet of je eigen testosteron gelijk wordt opgenomen of ook geleidelijk. Het zou kunnen zijn dat je lichaam 7 gr per dag aan maakt maar dat er meer circuleert dan die 7 gram. Maar het makkelijkste zou zijn als iemand anders ook een bloedcheck heeft gedaan met 500 ew en hoeveel hoger zijn test waarden werden.

en is je kuur 1 injectie van 500mg en daarna niets meer? of herhaal je dat ook wekelijks...

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 09:40 ----------

je maakt het om een of andere reden veel gecompliceerder dan het is.

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 09:41 ----------

je lichaamseigen test wordt ook niet als depot in je spier geplaatst voor vertraagde afgifte.

Yup, zo denk ik er ook over,dat "bunk" geroep is erover.
Vraag me alleen af of dit nu echt gewoon een bad batch is of als dit nu een blijvend kwaliteitsprobleem is.

De tijd zal het wel uitwijzen zeker.. *zucht*

Ten eerste leer eens nederlands. Die zinsopbouw is onbegrijpelijk. Ten tweede heeft iemand met jou stats helemaal niks te zoeken in de AAS sectie, dat je überhaupt wat over AAS te zeggen hebt verbaasd me. Ten derde moet je me niet zonder reden beetje gaan lopen irriteren ook niet via karma. Fix je nederlands en je thuissituatie of gebruik iets wat je minder b*ch maakt, irritant kereltje.

Ten eerste leer eens nederlands. Die zinsopbouw is onbegrijpelijk. Ten tweede heeft iemand met jou stats helemaal niks te zoeken in de AAS sectie, dat je überhaupt wat over AAS te zeggen hebt verbaasd me. Ten derde moet je me niet zonder reden beetje gaan lopen irriteren ook niet via karma. Fix je nederlands en je thuissituatie of gebruik iets wat je minder b*ch maakt, irritant kereltje.

Stop es met b**chen kerel.
Aandacht tekort.

Did not read.
En pm's hoeven ook niet..did not read!
Ga terug naar school ofzo of ga verder trollen.

Stop es met b**chen kerel.
Aandacht tekort.

Did not read.
En pm's hoeven ook niet..did not read!
Ga terug naar school ofzo of ga verder trollen.

Wat doe jij hier in de AAS sectie? Ben je soms gefrustreerd van je waardeloze resultaten?

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 11:16 ----------

Gewoon ff niet meer trainen als een p*ssy dan kan je misschien wat liever doen hier op het forum. Wat een bullshit, jij begint een argument, gaat vervolgens door op karma en dan schuif je het mij op af. Zitten veel trieste figuren hier hoor

Denk het wel want eet precies hetzelfde als ik altijd doe :)

ik zit nu op test 500 van gg met die labels waarop 200mg staat, was een misdruk zo gezegd. Maar ik zit week 1 dus kan nog niks zeggen. Merkte wel een beetje testflu achtig iets beetje zweverig enzo maar dat kan ook placebo zijn natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer krijg jij testflu? bij mijn vorige keren was pas in week 2 a 3.
En de 200mg van gg is ook volgens mij hele andere batch.

Ik zie het nog 2 weken aan anders haal ik nieuwe.
Zal wel updaten in dit topic of er nog veranderingen zijn.

Ik had test prop van gg ,ook houdbaar tot 2013 , heb ook niet veel gegaind, 3-4 kg (met mast prop) op 8 weken.

Vorige keer knalde ik veel harder. Tijd voor overschakelijk naar gs inject of lyy lijkt me.

heb al 6 tal kuuren gedaan waaronder 3 met gg producten.ging altijd als n tierelier maar deze keer zeer slecht met de zelfde batch zat trouwens op 1 gr test 600mg tren e gainde maar 4 kilo geef zelf nooit producten de schuld maar deze batch is k*t

Ja is dat is echt zo weinig?? Ik zat op 500 mg per week (2 ml:rolleyes:.....). Hoeveel keer zo hoog zouden je test waarden dan moeten zijn?

(Je lichaam maakt ong 7 gr per dag aan = 49 per week... Je injecteert 500 per week, dat volgens mij in pakweg 14 dagen word afgegeven dus je zou inderdaad denken dat die waarde veel hoger moet zijn!???)

Bij 500mg test is er ongeveer 375mg dat vrij zal komen. Die 375mg komt over 14 dagen geleidelijk aan vrij. Eerste dagen wat meer, elke dag zakt 2 tot 5mg. Gemiddeld 25mg per dag zullen we nemen.

Die 25mg die vrijkomt hecht ofwel aan enzymen of receptoren. Het stapelt zich dus niet op. Je lichaam maakt max 70mg aan op een week, dat is 10mg per dag. Maar gemiddeld is 50mg per dag, dus 7mg per dag.

Dus het klopt als je bij 500mg test 3x meer test hebt dan gemiddeld.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 04:00 ----------

ik zit nu op test 500 van gg met die labels waarop 200mg staat, was een misdruk zo gezegd. Maar ik zit week 1 dus kan nog niks zeggen. Merkte wel een beetje testflu achtig iets beetje zweverig enzo maar dat kan ook placebo zijn natuurlijk.

Placebo effect is alleen als je verwacht dat iets gaat gebeuren. Niet als iets gebeurd zonder veronderstelling. Dus als iemand een placebo neemt (bv olie zonder test erin, zonder hij dit weet) en toch het gevoel heeft bij te komen en kracht te winnen, dat is placebo effect.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 04:04 ----------

Als je test flu verwachtte de eerste week dan is het ook placebo. Maar alleen als er geen test zou inzitten. Uitzondering is dat je de bijwerking veroorzaakt door focus erop en dat er toch test inzit.

Placebo effect is dus de kracht van veronderstelling.

Is het niet een beetje vreemd dat die zooi nog steeds in omloop is met een "fout" label?

Het gaat niet om een spel fout als Golden Gaar. Maar om de dosering. Lijkt me dat je die zooi ff terug haalt en de sticker veranderd. Maar aan de gebruikers te horen kunnen ze hem beter veranderen naar 100mg/ML.

Terug
Naar boven