TheDude
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel goed initiatief. Beter dan die andere shops die elk topic vervuilen met het doel "aansmeren" en niet helpen.
.ank voor dit ultieme reclametopic; goed staaltje commercieel inzicht!
Nu maar even afwachten hoe de kloontjes en schaapachtige blinde volgelingen op deze post gaan reageren...

Hoe the **** denk je dat je bent? Kom je hier huilend en jankend mensen beledigen met je kinderachtige gedrag over een topic die in jou ogen een ultieme vorm van reclame is?
Het is aan admins/mods te bepalen hoe ze hun forum uit willen laten zien en niet aan drama-queens als jij die wat aandacht en respect proberen te bemachtigen via zo'n belachelijk gedrag.
Probeer je "Master" huiswerk voortaan ergens anders te doen. Ga ook niet huilen dat ik een kloon ben, want admins mogen mijn account bannen als het ook zo blijkt.
Mijn niveau genoeg verlaagd zo, nu back on topic.
Een goed initiatief van Power Supplements om aan zo'n onderzoek deel te nemen. Hierbij nog meer garantie dat bepaalde producten van hogere kwaliteitsklasse zijn, en het is jullie recht om dat ook te vermelden imo.
Zo'n actie moet ook door andere shops gevolgd worden, als ze tenminste om hun klanten geven.

Hetzelfde verhaal voor MooseSinds ik dit topic gelezen heb maak ik de gains van mijn leven.
Onzin dit? Je wilt dus zeggen dat jullie huismerk hiervoor dan eerst niet getest was
Lekker bedrijf!
Daarnaast laten wij via zusterbedrijf Glucosamine.com al jaren tests doen op supplementen waarvan bekend is dat ze mogelijk verontreinigingen bevatten. .....
Nu gebleken is dat ook eiwitpoeders mogelijk een risico vormen, hebben we direct twee potten eiwit naar een onafhankelijk Nederlands laboratorium gestuurd. .
Heb thuis zo'n zak van basic bulk whey van xxl nutrition. Zitte daar ook veel zware metalen in, weet iemand dat toevallig? Jemig als ik zulke berichten hoor stress ik hem al

Wij kopen onze eiwitten bij Volac en hebben hier even alle specificaties opgevraagd![]()
We kunnen deze direct doormailen.
Een mailtje naar office@bodyenfitshop.nl is genoeg![]()
Ik mag aannemen dat René (xxl- nutr.) zijn producten ook veilig zijn. niks mis mee trouwens om je producten af en toe eens extra te laten testen.
Ik mag aannemen dat René (xxl- nutr.) zijn producten ook veilig zijn. niks mis mee trouwens om je producten af en toe eens extra te laten testen.