AndroidHealthClinic

Nieuws Global warming? Nee hoor, global cooling!

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk niet dat Marky serieus was (althans ik hoop het voor hem :D).

Welke geloofwaardigheid? Big-T heeft het toch al rechtgezet met een nieuw artikel? Of probeer je weer even makkelijk te scoren?

De geloofwaardigheid van het artikel natuurlijk. Gezien de schrijfsT en gebruikte woorden had ik persoonlijk geen ander artikel nodig om in te zien dat dit een stukje greppeljournalistiek pur sang is.

Dat Big-T naast het stuk greppeljournalistiek een inhoudelijk meer gedegen stuk plaatst, laat mij natuurlijk geheel vrij om de pseudowetenschappelijkheid van een artikel aan te duiden.

So what's your problem?

De geloofwaardigheid van het artikel natuurlijk. Gezien de schrijfsT en gebruikte woorden had ik persoonlijk geen ander artikel nodig om in te zien dat dit een stukje greppeljournalistiek pur sang is.

Dat Big-T naast het stuk greppeljournalistiek een inhoudelijk meer gedegen stuk plaatst, laat mij natuurlijk geheel vrij om de pseudowetenschappelijkheid van een artikel aan te duiden.

So what's your problem?

Jouw post, dat zie je toch?

Misschien is het handig om in het vervolg je eigen posts beter te lezen, er staat namelijk ''je artikel''. Als jij alleen het artikel zou bedoelen moet je ''het artikel'' opschrijven, anders ontstaat er verwarring, of je zit nu gewoon te liegen, dat is ook een serieuze mogelijkheid.

Laatst bewerkt:
Hmmm...

Het lijkt me een kwestie van een koud jaartje tussendoor wat weer als leidraad genomen wordt voor allerlei theorieen. Heel leuk en aardig die theorie en die kerel kan gelijk hebben in zijn verhaal maar zijn onderzoek loopt nog veel en veel te kort om uberhaupt zinnige uitspraken over te kunnen doen.

Overiges is die korte periode flink wat korter dan dat normale temperatuurmetingen verlopen en waar critici van global warming altijd over roepen dat de peil periode te kort is om relevante informatie te geven.

Die koudere jaartjes hebben we wel vaker gehad. We hebben ook wel eens sneeuw gehad in mei. Dat wil niet zeggen dat de winter nu opschuift ofzo. Gewoon dat het weer grillig is en dat incidenten geen uitgangspunt mogen vormen voor bewijs van theorieen.

Terug
Naar boven