AndroidHealthClinic

Nieuws Global warming? Nee hoor, global cooling!

Hoezo extreme kou. Volgens de regels van het KNMI is deze winter nog niet eens koud, gewoon normaal. We zijn het alleen even ontwend.

Hoezo extreme kou. Volgens de regels van het KNMI is deze winter nog niet eens koud, gewoon normaal. We zijn het alleen even ontwend.

Volgens de regels van het KNMI werd er ook geen verkeersalarm gegeven, terwijl bijna 150km aan file stond in- en rondom Amsterdam vanwege sneeuw.

:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We gaan in ieder geval de goede kant dus op!

Het wordt steeds moeilijker excuusjes te vinden om onze planeet te duurzaam te verkloten.

Al is het -40 tien jaar lang, de artificiële flater die het kapitalisme heet heeft definitief het vertrouwen beschadigd. Het afdrukken van wat hogere getallen op papier kan dat niet meer redden. Het is over en voorbij.

Wat ik wel weet is dat 3-5 graden warmer rampzalig is. Zo rampzalig dat alles kapotgaat.
Yeah rly

Zou goed kunnen, maar betekent niet dat we daardoor niet milieubewuster moeten blijven worden.

He ze blijven ook bullshit verkopen, Je zou er gestoord van worden

Hoezo Global Cooling ? De gemiddelde temparatuur stijgt de afgelopen decennia nog steeds.

• Topic Starter Topic Starter
Ze hebben het over de afgelopen jaren en komende jaren...

[/COLOR]
Ze hebben het dan ook over de komende decennia...

Ja maar dat is nog geen feit. Feit is wel dat de aarde afgelopen decennia warmer is geworden.

Er zijn mensen die deze voorspelling + de huidige omstandigheden aanpakken om te laten zien dat global warming bs is.

Volgens de regels van het KNMI werd er ook geen verkeersalarm gegeven, terwijl bijna 150km aan file stond in- en rondom Amsterdam vanwege sneeuw.

:)

Sneeuw is en blijft moeilijk te voorspellen, ontdanks de moderne apperatuur dat het knmi gebruikt. Veel hangt af van de trekrichting en stuwing van de koude luchtlagen.

De situatie die jij aangeeft, is er zo één. De buien moesten normaal terug de zee optrekken maar zijn door een kleine verandering in windrichting over Amsterdam en omstreken getrokken, met alle gevolgen vandien..

Sneeuw is en blijft nowcasten...

De winter is trouwens maar een gewone winter hoor... Het koudegetal is iets over 50. Willen we over een goede winter praten dan moet het koudegetal meer dan 100 bedragen...

Ach vooralsnog ben ik kritisch ten opzichte van de klimaatcrisis. Als dit vraagstuk voor een wetenschapper al moeilijk is te beoordelen, zal het voor een leek haast onmogelijk worden.

Slotje dan maar? :D

Tot over een jaar 40 a 50 diverse ecosystemen volledig zijn verdwenen en we leven op een barre planeet met tig minder soorten. Nu is het vernken van ecosystemen niet alleen de schuld van klimaatverandering maar de impact van de mens op de aarde wordt door de meeste (>90%) wetenschappers toch zeer aannemelijk geacht.

Ik denk niet dat het aantal wetenschappers op zich een argument kan zijn. Het is al meermaals in de loop der geschiedenis gebleken dat een enkeling evengoed de waarheid in pacht kan hebben, en er zelfs de gifbeker heeft op moeten drinken. Of de aarde nu opwarmt of niet, daar ga ik me zelf niet over uitspreken, maar angst is alleszins een goede manier om de economie wat te doen draaien of nieuwe segmenten te scheppen.

wetenschappers:thumbdown: bij het knmi kunnen ze het weer voor de volgende dag niet goed voorspellen en dan zijn er wetenschappers die vertellen wat ons over 30 jaar te wachten staat.

die mensen zijn helemaal gek geworden, die moeten gewoon een playstation kopen ofzo.

Terug
Naar boven