Fitness Seller

goed fysiotherapeut in Den Haag?

mamo75

Cool Novice
Waardering
0
goede fysiotherapeut in Den Haag?

Wie weet er een goede fysiotherapeut in Den Haag?
Ik heb al een verwijskaart van de dokter, maar zoek echt een fysio met verstand van zaken, met name betreft (chronische) sportblessures.

Ik heb namelijk al bijna 1 jaar last van een pijn in mijn elleboog, die stekende pijn voel ik voornamelijk als ik een concentration curl doe.
Zo te voelen zit de pijn niet in het gewricht, maar in de pees/aanhechting van mijn onderarm naar biceps.

Iemand een tip, die bv dit probleem ook had en goede resultaten had bij een fysio in Den Haag?
Let me know!

Gr.

Laatst bewerkt:
Kan niet veel zeggen over deze blessure en de behandeling er van, maar zelf had ik al jaren last aan de achterkant van mijn schouder. Door de fysio binnen 4 behandelingen verholpen.

Een Fysiotherapeut van de praktijk [Link niet meer beschikbaar] , mijn therapeut was Michiel van Alphen. Had wel het idee dat hij inzicht had in sportblessures, ook al was mijn geblokkeerde schouder daar niet door gekomen.

ik heb ook ooit is een sport fysio genomen en me klacht was goed en snel weg en goeie ervaring mee
de fysio zat ergens in de 'witer de witstraat' ( als ik het goed schrijf )

mvg clintjuh

Bel er gewoon een paar op en vraag of ze een redelijke oefenruimte hebben, bekent zijn met Medische Trainings Therapie. Ook Manuele Therapie verrichten. Sportfysiotherapeutische kennis hebben. Dan is de kans groter dat een fysio krijgt die niet alleen goed kan leren maar ook affiniteit met bewegen/sport heeft.

Terug
Naar boven