MuscleMeat

Ten einde raad door pijn

Bezoekers in dit topic

Het is mij trouwens opgevallen dat als ik Bulgarian split squats doe en ik heb mijn pijnlijke been op het bankje dat ik dan meer pijn krijg zodra ik zak. Dit ondanks dat ik echt op het andere been steun.
 
Frappante ontwikkeling: Nu dikke pijn aan mijn linkerschouder, zonder reden en op ongeveer dezelfde plek als bij mijn rechter, maar iets scherper.
 
Nog geen verbetering in de linkerknie en rechterschouder.
 
YOLO, weer een jaar verder, weer een jaar brakker. In oktober 6 weken met stressfracturen in mijn rechtervoet gelopen (12km Mud Masters, linker kuit begaf het na 3km dus heb 9km met rechts gedaan, vond die niet leuk).

In december ineens dikke last van mijn linker voetboog. Hardlopen was compleet uit den boze. Als ik een hele goede dag had kon ik maximaal 2 km wandelen. Hier heb inmiddels nog steeds last van. Er zat 5 weken geleden wel ineens verbetering in, hardlopen kon weer rustig en pijnloos. Momenteel wel weer meer last.

In februari 3 weken ziek geweest. Halverwege die periode godsgloeiende pijn aan de binnenkant van de linkerknie (links is het pleurisbeen) gekregen. Vooroverbuigen ging niet meer. Helaas, deadliften ging net weer de goede kant op. Leek op meniscus (precies in het scharnier). Vermoedelijk een van de pezen die daar aanhechten. Massages en fysio hielpen niet. Sartorius zelf massage leek iets te helpen. Inmiddels gaat de knie weer wat beter. Merk wel dat vooroverbuigen nog tricky is, zit ook wat instabiliteit. Doe ook een uitgebreide warming up routine, vooral met activatie bilspieren. Dit blijkt wat te helpen en heb weer een paar keer benen getraind (jeej!). Deadliften gisteren voor het eerst geprobeerd, die instabiliteit is goed merkbaar en ben nog bang om te buigen. Pijn is overigens alleen aanwezig wanneer er spanning op mijn hamstrings staat (hint).

Schouder zat geen verbetering of verslechtering in. Ben maar vol gas rug gaan trainen, twee maal per week. Lijkt de goede kant op te gaan. Heb minder vaak last, standing overhead press zit weer op 3x72.5. Merk wel dat mijn rechter schouder (de pijnschouder) een hele andere beweging maakt dan links. Alsof andere spieren het overnemen.
 
Wanneer zie ik je weer 's pik? :)
 
Back
Naar boven