AndroidHealthClinic

Goed Nieuws: Asten ''hardcore Sportschool''

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Ik heb stilletjes vernomen dat er waarschijnlijk een '' hardcore'' sportschool(tje) in ( naar ik begrepen heb) Asten op komst is (onder voorbehoud) !!!!

Wat,hoe,waar,wie,wanneer etc... is nog niet duidelijk ( voor mij tenminste)

Maar er is iemand die ook een aantal wedstrijden gedraaid heeft en toch al wat ervaring in de fitness/BB heeft. Die (naar ik begrepen heb) ''serieuze'' plannen (zou hebben) om een pand te kopen/huren en deze in te richten met apparatuur...

Wat ik begrepen heb is dat het dan voor de toch wel serieuze krachtsporter/BB'ers is, maar ook voor de ''normalere'' fitness mensen.

Ik ben benieuwd!! Dit is dus zeer interessant nieuws voor mensen uit omgeving: Asten,Someren,Deurne (Helmond e.a...)

hou jullie verder op de hoogte...

( alles verder onder voorbehoud)

ik ben meer regio eindhoven. maar toch goed nieuws dat er een hardcore gym komt.

jammer dat ik er 250 km voor moet rijden anders zou ik er zeker naar toe gaan :p

Bedankt voor de info, ik ben namelijk naar zoiets opzoek.. ben echt heel benieuwd :thumbs:

ik trainde bij een hardcore gym :) maar nu is die verkocht :D

Laatst bewerkt:
Hey goed nieuws, woon zelf in Helmond.

Dat is echt topnieuws man!!!

Asten? heb daar heel me leven gewoont en ben net verhuisd naar eindhoven :D (kamers)

waar heb je die info van? ik geloof er nl niet zoveel van aangezien er in asten al een gym is en in someren ook nog 2 zijn. (wel bout sportscholen maar dat terzijde)

Toch niet Rik vermeer he? die die gym wil openen?

Haha heb daar 3 jaar gewoond :D

@ Frenkpie, welke straat man? Ik de houtstraat.

• Topic Starter Topic Starter
Frenkpie" Het leek mij ook al een beetje maf, met het oog inderdaad op dat Asten er al een heeft en Someren 2. ( heb zelfs al gehoord 3) Maar ik had begrepen dat hij toch serieus aan het kijken is naar een pand. En hij had berekend dat hij aan 300 leden genoeg had geloof ik. Ik weet verder ook nogmaals niet hoe,wat,wanneer etc... Mocht het zo zijn dat er dus daadwerkelijk een goede komt dan kun je weer terug verhuizen naar Asten !!!! hahahahah....

Hardgainers: Dat weet ik niet of hij het is. Zou dit wat uitmaken dan ? (negatief ?)

Dat er in Deurne maar eens een hardcore gym komt :D

Beter! dat is maar 350 kilometer vanaf waar ik woon! Goed nieuws :thumbs:

Frenkpie" Het leek mij ook al een beetje maf, met het oog inderdaad op dat Asten er al een heeft en Someren 2. ( heb zelfs al gehoord 3) Maar ik had begrepen dat hij toch serieus aan het kijken is naar een pand. En hij had berekend dat hij aan 300 leden genoeg had geloof ik. Ik weet verder ook nogmaals niet hoe,wat,wanneer etc... Mocht het zo zijn dat er dus daadwerkelijk een goede komt dan kun je weer terug verhuizen naar Asten !!!! hahahahah....

Hardgainers: Dat weet ik niet of hij het is. Zou dit wat uitmaken dan ? (negatief ?)

Someren heeft er maar 2 zo ver ik weet. Daarbij lijkt een HC gym in asten wel leuk, maar 300 leden..? hmm kweet niet of ie dat gaat halen. Keep us updated.

En verhuizen? No way, zit hier goed in ehv :) de gym is niet alles (TU/e) maar goed genoeg om wat massa te bouwen en behouden.

• Topic Starter Topic Starter
Waar ik train hebben ze 1300 leden, dus als je 300 al veel vind.

Ik heb begrepen dat er iets van 30 euro ( onder voorbehoud) per maand gevraagd gaat worden (onbeperkt-onder voorbehoud)

Ik wil zou graag willen weten, wie die plannen heeft, zodat ik hem kan adviseren in plate loaded/free weight equiment ala ''Gold Gym :D ''

Het lijkt me te gek, om hier een '' Gold Gymetje'' in het klein te planten.

( uiteraard ook gewoon dumbbells,barbells e.d.)

wat een heerlijk topic onder voorbehoud :rolleyes:

Zal ik maar weer even mijn pessimistische blik erop werpen?

Eerst wordt het hardcore, met wat cadiotoestellen. Omdat een dorp/stad toch nooit veel pure hardcore mensen heeft, heb je maar een klein select hardcore groepje. Daarnaast wil natuurlijk allerlei cardio-/gewoon fitnessvolk ook even kijken en gaan ze daar trainen. Voor 30 per maand komen ze 1 of 2x een uurtje het cardioapparaat bezetten. De gymowner ziet dat er makkelijk geld te verdienen valt. Met enkel hardcore alleen kom je niet rond. Dus gaat hij meer cardio plaatsen. Wanneer er niet genoeg cardioplek zal zijn zal het minder gaan draaien waarna de zaak weer verdwijnt.

Ik denk dat je 'hardcore' in een dorp op je buik kunt schrijven. Het zal misschien ff goed gaan, maar ik heb er zo mijn twijfels over.

Allemaal ruiken ze op den duur geld, en vinden ze hun weg er naartoe. Waardoor dat hele hardcore gebeuren verdwijnt. Als mensen vertrekken omdat er te hard wordt getraind door beesten, dan zal hij daarop ingrijpen, omdat hij anders zijn inkomsten ziet slinken.

Ik denk dat het in een dorp moeilijker zal gaan dan in een stad, waar je een flink grote ruimte en breed publiek te pakken krijgt. Je kunt de hele keet vol met apparatuur zetten, wat uiteindelijk dus ook wel hardcore is, omdat je gewoon zoveel tot je beschikking hebt.

Maar misschien ben ik wel te negatief :P

Bench je hebt wel een punt eerlijk gezegd.
Maar goed. Hier in het dorp hebben we 3 sportscholen die alledrie harstikke goed lopen. Niet hardcore, maar toch. Je moet met zo'n pand maar kunnen draaien in zo'n dorp.

je kan hardcore gemakkelijk combineren met huismoedertjes en groepslessen.

doen ze al jaren in belgie, turnhout do-it de gym van siggi segers

Terug
Naar boven