XXL Nutrition

Goed Nieuws: Asten ''hardcore Sportschool''

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag hoop ik iemand te spreken die hem kent en misschien weer meer weet, als ik dadelijk ga trainen.

Wat ik begrepen heb is dat het een soort van '' sociaal kader in opdracht van'' draagt. Dus niet iemand die in een korte tijd gewoon sportschool eigenaar wil worden en zo veel mogelijk binnen wil lopen.

Het heeft meer het idee van: '' Heb jaren getrained en wil nog wat trainen, ik wordt gesubsidieerd, wanneer ik een '' sportbox'' inricht. En kan mensen zo aan specifieke bb/krachtsport helpen'' Tenminste das hoe ik het interpeteer heb.

Winstoogmerk ( moet dit aan elkaar ??? ) is niet het doel...

Maar goed nu wordt het teveel richting gissen.

Ik wil hem graag vrijblijvend adviseren qua specifieke gerichte leverage/plate loaded compacte multi-functionele apparatuur betreft. Of beter gezegd een aantal mogelijkheden aanreiken om...

Ik wil graag weten, wie die plannen heeft, hoe ver dat ie is. En ik zou hem graag helpen met het aanreiken van mogelijken voor leverage/plate laded shit ala Gold Gym. :mad:

Ik weet het nog steeds niet.

je kan hardcore gemakkelijk combineren met huismoedertjes en groepslessen.

doen ze al jaren in belgie, turnhout do-it de gym van siggi segers

Turnhout nooit met iets anders vergelijken, bro. Het is een stad waar bodybuilders nog respect krijgen, redelijk marginaal dus. Ik heb daar trouwens een periode getraind maar tegenwoordig heb ik geen tijd meer om op de gym te geraken, train nu thuis. Wel een goeie zaak daar, in de zomermaanden zal ik er wel weer te vinden zijn :thumbup:

Een kleine update van een aantal zaken zoals ik het begrepen heb (alles onder voorbehoud ):

Zoals ik het begrepen heb, zijn de plannen toch wel serieus te noemen. Er wordt nu momenteel naar een pand gezocht. Hoe,wat, waar. daar weet ik het fijne niet van. Wat ik wel weet is dat er in de eerste instantie een serieuze belangstelling is voor Asten ( hier kan mogelijk van afgeweken worden indien dit niet dreigt te lukken, en dat is een allersinds redelijke gedachte)

Ook heb ik een idee gekregen van de (vermoedelijke) apparatuur wat er komt, of waar aan gedacht wordt.

- Deadlift platform
- Squatrack
- neckpress/shoulderpress rack
- Dumbbells t/m 50 kilo
- T-bar row (setupje)
- legpress (vermoedelijk 45 degree angle)
- Hacksquat
- vermoedelijk ook nog ander opties.
(dit alles onder voorbehoud)

Ik hoop dat dit alles een positieve uitwerking krijgt, en in een redelijk kort tijdbestek ( is me verder ook niet bekend) verwezelijkt kan worden. Wat mij betreft ik heb er erg veel zin in, hopende alles naar een wat hoger plan te tillen.

In de eerste instantie is het bedoeld voor de wat serieuzere krachtsporter, en mogelijk ook de wat meer ''reacreatieve sporter''...

Ondertussen hoop ik dat er ook een groot aantal mensen van jullie geinteresseerd zijn en er iets voor voelen. Om wanneer de plannen en de uitwerking daarvan wat grotere en specifiekere vormen en lijnen begint te krijgen, er een hoop van jullie geinteresseerd zijn om te komen trainen.

Dit alles is een grote schets waar een beetje aangedacht wordt en hopelijk krijgt een zeer positief staartje. Maar er is nog van alles mogelijk. dus interpeteer alles enigzins ''voorzichtig'' tot dat er een serieus groen licht wordt gegeven.

Tot zover mijn berichtgeving.

* Jaccis wenst niet aansprakelijk gesteld te worden voor eventuele discommunicatie en onjuistheden, alles onder voorbehoud.

:D Welteruste !!

Ik voor je dat de de sportschool er gaat komen. Ken je bij de echte manne voegen :D

Best veel onzekerheden in 3 regels

Als die er komt, ga ik zeker keer trainen.

Terug
Naar boven