Fitness Seller

Goed Nieuws: Asten ''hardcore Sportschool''

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Ik heb stilletjes vernomen dat er waarschijnlijk een '' hardcore'' sportschool(tje) in ( naar ik begrepen heb) Asten op komst is (onder voorbehoud) !!!!

Wat,hoe,waar,wie,wanneer etc... is nog niet duidelijk ( voor mij tenminste)

Maar er is iemand die ook een aantal wedstrijden gedraaid heeft en toch al wat ervaring in de fitness/BB heeft. Die (naar ik begrepen heb) ''serieuze'' plannen (zou hebben) om een pand te kopen/huren en deze in te richten met apparatuur...

Wat ik begrepen heb is dat het dan voor de toch wel serieuze krachtsporter/BB'ers is, maar ook voor de ''normalere'' fitness mensen.

Ik ben benieuwd!! Dit is dus zeer interessant nieuws voor mensen uit omgeving: Asten,Someren,Deurne (Helmond e.a...)

hou jullie verder op de hoogte...

( alles verder onder voorbehoud)

grappig daar verblijf ik van het weekend ""asten""

Is hier in de buurt. Als ik dan voor een tientje per maand van 6 powerracks kan genieten, count me in :P

Ik woon in Meijel.. als het echt hardcore is ga ik daarheen :D.

Niet echt hardcore, dumbbells tot 50kg, kilo of 800 aan olympische schijven en squatrack enzo is er wel, de sfeer is er wel echt mieterig en niemand traint benen oid.

Dat is hier niet anders. Benen worden echt laf getraind. Zie nooit iemand squatten.
Hetzeflde geldt ook voor deadliften.

Asten is een kwartiertje weg van mij, maarja zit eigenlijk wel goed waar ik nu zit..

Wat heb je nodig om hardcore te trainen dan; een squatrek, een bar met wat schijven en nog een paar dumbels. Maar de meeste sportscholen hebben dat wel.

Daar gaat het ook niet om, prophet. Het gaat om het beleid dat er wordt gevoerd, hetgeen je gedeeltelijk terug ziet in de apparatuur maar vooral aan eventuele reclames (je leeftijd is geld waard :S), het aantal powerplates, en de mentaliteit van de mensen die er trainen en die er "begeleiden"/ gewichten opruimen...

• Topic Starter Topic Starter
sportschool asten ( voor de wat serieuzere krachtsporter)

Een kleine update van een aantal zaken zoals ik het begrepen heb (alles onder voorbehoud ):

Zoals ik het begrepen heb, zijn de plannen toch wel serieus te noemen. Er wordt nu momenteel naar een pand gezocht. Hoe,wat, waar. daar weet ik het fijne niet van. Wat ik wel weet is dat er in de eerste instantie een serieuze belangstelling is voor Asten ( hier kan mogelijk van afgeweken worden indien dit niet dreigt te lukken, en dat is een allersinds redelijke gedachte)

Ook heb ik een idee gekregen van de (vermoedelijke) apparatuur wat er komt, of waar aan gedacht wordt.

- Deadlift platform
- Squatrack
- neckpress/shoulderpress rack
- Dumbbells t/m 50 kilo
- T-bar row (setupje)
- legpress (vermoedelijk 45 degree angle)
- Hacksquat
- vermoedelijk ook nog ander opties.
(dit alles onder voorbehoud)

Ik hoop dat dit alles een positieve uitwerking krijgt, en in een redelijk kort tijdbestek ( is me verder ook niet bekend) verwezelijkt kan worden. Wat mij betreft ik heb er erg veel zin in, hopende alles naar een wat hoger plan te tillen.

In de eerste instantie is het bedoeld voor de wat serieuzere krachtsporter, en mogelijk ook de wat meer ''reacreatieve sporter''...

Ondertussen hoop ik dat er ook een groot aantal mensen van jullie geinteresseerd zijn en er iets voor voelen. Om wanneer de plannen en de uitwerking daarvan wat grotere en specifiekere vormen en lijnen begint te krijgen, er een hoop van jullie geinteresseerd zijn om te komen trainen.

Dit alles is een grote schets waar een beetje aangedacht wordt en hopelijk krijgt een zeer positief staartje. Maar er is nog van alles mogelijk. dus interpeteer alles enigzins ''voorzichtig'' tot dat er een serieus groen licht wordt gegeven.

Tot zover mijn berichtgeving.

* Jaccis wenst niet aansprakelijk gesteld te worden voor eventuele discommunicatie en onjuistheden, alles onder voorbehoud.

:D Welteruste !!

Weltruste, jammer dat ie er nog niet is.

Ga deze week maar weer even naar top-fit denk ik zo, terug bij mijn oude gym.

Altijd fijn om er een 2e gym bij te hebben en voor die 200 per jaar kan me dat ook niet boeien!

Bump: Deze topic is nu al een half jaar oud, is er nog nieuws over? zoek nu zelf namelijk ook nieuwe redelijk hardcore sportschool in omgeving asten/vlierden/deurne/someren. (dus tips zijn altijd welkom;))

Laatst bewerkt:
tuurlijk niet, heeft geen markt, er is al een sportschool in Asten (move your body) en 2 sportscholen in Someren.

Terug
Naar boven