Baas Beer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 2m07
- Massa
- 102kg
Ter info: islam mag je in het midden van een zin met kleine letter schrijven.
Ik ben het er trouwens mee eens dat de PVV twee verschillende problemen onterecht door elkaar gooit, maar ik ben het niet eens als je zegt dat religie onschuldig is.
Geen enkel religie is onschuldig,van mij mogen ze het allemaal afschaffen.
Echter wordt er in nederland een beeld gevormd van de islam wat niet kloppend is. Mensen hebben het beeld dat alle moslim vrouwen in hun eigen land de hele dag door verplicht met een boerka rondlopen en worden gestenigt door hun man wanneer ze dat niet doen. Toch zijn er ook landen waarin veel moslims wonen waarin dit haast niet voorkomt en er zijn ook zat landen waar er helemaal niet moeilijk wordt gedaan wanneer een vrouw geen boerka draagt. De landen waarin de islam(in de toekomst zal ik het zo schrijven
) daadwerkelijk zo streng wordt gevolgd hebben vaak een extreem dictoratisch regime. Mijn vader is in berg gebieden geweest in India die destijds volledig waren buitengesloten van de rest van de wereld. De bevolking was hier Boedhist of Moslim maar het verschil was aan de buitenkant niet te zien,beide type mensen kleden zich hetzelfde,en hadden zich in de vorige eeuwen volledig op elkaar aangepast. Aangezien Boedhisten vegetariers zijn hadden moslims zich hierop aangepast en waren ook gestopt met vleeseten. Toch zijn er ook in deze gebieden vroeger massamoorden gepleegd tussen onderlinge religies,maar mensen leerden mekaar te accepteren zoals ze waren en groeiden naar elkaar toe.In Nederland ontstaat een haat naar een geloof zonder enige gegronde reden en dat vind ik erg jammer,Ik zie de PVV hier als een van de oorzaken van en ben daarom ook anti-PVV vooral omdat veel mensen ook hierop dit forum hun stem totaal niet kunnen beargumenteren of verdedigen.
Echter ben ik het wel met Biobeast eens,wanneer iemand dit wel kan en alsnog PVV stemt dan moeten anderen zich niet wijzer en slimmer gaan gedragen.