- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoogopgeleid heeft soms dan ook niks met denkvermogen te maken. Kijk maar naar klaaswitz bijvoorbeeld.
Hoogopgeleid heeft soms dan ook niks met denkvermogen te maken. Kijk maar naar klaaswitz bijvoorbeeld.
Ja, maar mij lijkt dat wel enigszins logisch. Je eigen gedachten en meningen zijn standaard superieur aan die van een ander. Anders zou je die andere mening toch wel delen?
Hoogopgeleid heeft soms dan ook niks met denkvermogen te maken. Kijk maar naar klaaswitz bijvoorbeeld.
Om maar even in te haken op dat programma voor gehandicapten. Zo gek vind ik dat nog niet, in principe kan je ook stellen dat een groot deel van de PVV achterban gehandicapt is. Ik kan niet geloven dat mensen met een goed verstand op een fascistische partij stemmen, dat is imo pure domheid. Zulke extreme domheid kan je ook aanduiden als een handicap, alleen is het wellicht nog niet erkent als een handicap omdat er anders wel erg veel gehandicapten blijken te zijn wat alleen maar een negatief beeld schept over dit landje.

Het is gewoon cherry picking. 'Oh ik zie wat gelijkenissen, dus het is hetzelfde'. Nee simpele, een paar gelijkenissen maken iets niet identiek of zelfs van dezelfde soort.Krijgen we dat weer.
Het is gewoon moeilijk om de vergelijking tussen de NSDAP in haar beginjaren en de PVV nu te ontkennen. Elke blinde mongol kan dit nog opmerken.
Het is gewoon cherry picking. 'Oh ik zie wat gelijkenissen, dus het is hetzelfde'. Nee simpele, een paar gelijkenissen maken iets niet identiek of zelfs van dezelfde soort.
Ik zou geen PVV stemmen, maar dat simpel demoniseren helpt niemand vooruit.
(Simpele was trouwens niet op jou gericht).
Ik ben helemaal voor scherpe kritiek voor de PVV en voor partijen die een zondebok zoeken. Maar de PVV vergelijken met het fascisme is vergelijkbaar met wat de republikeinen in de VS (vooral tea baggers) doen met Obama 'hij is een moslim, hij is een communist!')Het is demoniseren tegenover demoniseren geworden, de PVV krijgt wat ze toekomt. Ook al zijn er natuurlijk zeker wel paralellen te trekken tussen de opkomst van andere onfrisse partijen en de PVV. Je politiek bedrijven op basis van het zoeken naar een zondebok is 1 van de meest verderfelijke manieren om politiek te bedrijven maar klaarblijkelijk hoort het bij de menselijke aard dat zulke partijen keer op keer voet aan de grond krijgen.
En ook in dit topic worden de verstandelijk gehandicapten weer in de discussie getrokken. Beetje kinderachtige vergelijking maken de 'hoogopgeleide' PVV stemmers hier. Vergeet niet dat in elke partij rotte appels zitten, maar omdat de PVV een naam heeft worden hun rotte appels altijd in de spot lights gezet.
Ik ben helemaal voor scherpe kritiek voor de PVV en voor partijen die een zondebok zoeken. Maar de PVV vergelijken met het fascisme is vergelijkbaar met wat de republikeinen (vooral tea baggers) doen met Obama 'hij is een moslim, hij is een communist!')
Word dat een beetje beu om eerlijk te zijn.
Ik vrees dat elke politieke partij technieken gebruikt die het fascisme heeft gebruikt. Simpelweg omdat ze werken.