AndroidHealthClinic

goed passende shirts

ben net bij de chasin geweest en 4 van die v-halsjes meegenomen. ik ben een ecto (smalle taille) en normaal is onder alles veel te breed voor mij maar dit zit lekker. ook een beetje stretchend materiaal. dus chasin is zeker een aanrader.
Helemaal geen aanrader want de stof is gewoon k*t. Of is dit een kwestie van smaak? Zit geen enkele pasvorm in t.o.v. mijn andere V-halsjes.

zumo/fittz, zitte altijd goed, zijn iets anders dan de gewone tshirts kwa stijl & nog goedkoop van prijs, €25 - €45

Helemaal geen aanrader want de stof is gewoon k*t. Of is dit een kwestie van smaak? Zit geen enkele pasvorm in t.o.v. mijn andere V-halsjes.

Ik heb er laatst ook een bij Chasin gekocht. Maatje M geloof ik. Zat precies strak genoeg om definitie te zien en had een hele slanke taille zeg maar.

Ik heb er laatst ook een bij Chasin gekocht. Maatje M geloof ik. Zat precies strak genoeg om definitie te zien en had een hele slanke taille zeg maar.
Dan zal het wel aan mij liggen, ik heb er 2 van in maat L. Het slobbert om m'n midde en m'n armen passen er niet in. Doe mij dan maar de v-halsjes van de shoeby of WE (maat s) pas ik prima in en sluit goed aan. + fijnere stof.

Dan zal het wel aan mij liggen, ik heb er 2 van in maat L. Het slobbert om m'n midde en m'n armen passen er niet in. Doe mij dan maar de v-halsjes van de shoeby of WE (maat s) pas ik prima in en sluit goed aan. + fijnere stof.

srs? :o
Aan je stats te zien zit dat dan super strak?

Tshirts kopen is zwaar k*t, van boven zit ik xl goed van onder is het net een tent zo groot:o

Ik heb de laatste tijd dat m'n armen er niet in passen. En inderdaad te slobberig rond de taille :o. Ach, teken dat ik goed train :D hehe.

laatst ook een shirtje van chasin gekocht maar deze zit echt niet lekker. Te strak bij me rug waardoor die snijd in me oksels. :(

BF omlaag helpt vaak ook.

Als je op 8-10% zit en alles nog te strak zit ben je echt een grote mother****er.

• Topic Starter Topic Starter
Nee joh low bf is nog erger :( Vet gaat toch vooral rond de taille zitten.

die shirts van chasin zijn retarded. vriend van mij is 1.80 bij 88-90 kg en moet al XXL dragen.

Voor zwart v-hals moet je watson kopen, cheap en sluit goed.

JC rags zijn bij mij een van de weinige shirt die echt de lijn van mn rug goed volgen. Bijna al het andere hangt los aan de onderkant.
En dan ben ik nog niet eens buff xD

Terug
Naar boven