- Waardering
- 1.066
http://www.zalando.nl/mexx-t-shirts-met-print-groen-me422d01e-501.html
Deze laatst gekocht, past zeer goed. Rekbare stof.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heel vet idd, maar qua pasvorm niks voor TS.Death by zero ftw
Dat zijn gave shirtjes, wel prijzig.. maar ach ma betaald toch![]()
http://www.zalando.nl/mexx-t-shirts-met-print-groen-me422d01e-501.html
Helemaal geen aanrader want de stof is gewoon k*t. Of is dit een kwestie van smaak? Zit geen enkele pasvorm in t.o.v. mijn andere V-halsjes.ben net bij de chasin geweest en 4 van die v-halsjes meegenomen. ik ben een ecto (smalle taille) en normaal is onder alles veel te breed voor mij maar dit zit lekker. ook een beetje stretchend materiaal. dus chasin is zeker een aanrader.
Via zalando zelf.Vette shirt!! Heb je hem van op die site gekocht?Of in de winkel, zoja welke winkel?
Helemaal geen aanrader want de stof is gewoon k*t. Of is dit een kwestie van smaak? Zit geen enkele pasvorm in t.o.v. mijn andere V-halsjes.
Dan zal het wel aan mij liggen, ik heb er 2 van in maat L. Het slobbert om m'n midde en m'n armen passen er niet in. Doe mij dan maar de v-halsjes van de shoeby of WE (maat s) pas ik prima in en sluit goed aan. + fijnere stof.Ik heb er laatst ook een bij Chasin gekocht. Maatje M geloof ik. Zat precies strak genoeg om definitie te zien en had een hele slanke taille zeg maar.
Dan zal het wel aan mij liggen, ik heb er 2 van in maat L. Het slobbert om m'n midde en m'n armen passen er niet in. Doe mij dan maar de v-halsjes van de shoeby of WE (maat s) pas ik prima in en sluit goed aan. + fijnere stof.

Ja srs. Zit ook wel strak, verschilt ook een beetje per shirt. Een paar shirtjes van de 'Shoeby' maat S zitten goed/strak en 2 zijn eigenlijk te groot

BF omlaag helpt vaak ook.
Als je op 8-10% zit en alles nog te strak zit ben je echt een grote mother****er.
Nee joh low bf is nog ergerVet gaat toch vooral rond de taille zitten.