Fitness Seller

Goede game (PC)

[Link niet meer beschikbaar]

Bubble Trouble!:cool::cool:

• Topic Starter Topic Starter
Total War is niet te vergelijken met Civilization. Total War is gericht op veldslagen, Civilization vooral op het opbouwen van een beschaving.

En jouw voorkeur gaat uit naar Civilization, niet?

Wat ik mij nog kan herinneren van de RTS games van vroeger dat als je maar genoeg manschappen had je een slag altijd won. Ik neem aan dat dit met Total war verleden tijd is?

Wat ik mij nog kan herinneren van de RTS games van vroeger dat als je maar genoeg manschappen had je een slag altijd won. Ik neem aan dat dit met Total war verleden tijd is?

Mijn voorkeur gaat inderdaad uit naar Civilization, ook al ben ik op Civ V alweer uitgekeken. Kwam toch iets te snel uit op Immortal.

In Total War zal je met een groot leger zeker niet altijd winnen, het is strategisch gericht en niet gericht op zoveel mogelijk troepen.

Overigens kan je Empire Total War + Napoleon Total War game of the year editions samen kopen voor 6 GBP :

http://www.direct2drive.co.uk/4/990...nd-Napoleon-Game-of-the-Year-Edition-Download

Komt dan 7,50 GBP te staan maar met de code 'vatfree' krijg je nog 20% korting. Net zelf maar even gekocht, voor net iets meer dan 7 euro omgerekend.

Download loopt via Steam, code krijg je via Direct2drive.

Laatst bewerkt:
The elder scrolls: oblivion

Durf het een van de beste games ooit te noemen en dan kan je 11 - 11 - 2011 verder met:
The elder scrolls: skyrim

Ik speel ook league of legends voor een jaar onderhand.
Leuk spel voor als je niet achter mekaar wil gamen maar gewoon af en toe een potje wil spelen tussen de 30 en 60 minuten.

Ik speel EU server, wie wil kan me toevoegen: ZirLaBreche

Dat waren echt rush games zoals C&C.
Shogun 1 & 2 zijn gebaseerd op ''The art of war''. Hierbij moet je dus voordelen halen uit het terrein, weer, en vooral de strategie speelt een grote rol.

ik wil graag Fable3 spelen maar moet eerst wachten todat die op PC uit is. heb fable altijd wel leuk gevonden

Terug
Naar boven