MuscleMeat

Nieuwe Game-PC

Voor gaming CPU onbelangrijk. Een goede en goedkope core2duo volstaan dan. Als je zoals de TS met een klein bedrag een gaming pc wil maken, dan investeer je in de GPU ten koste van de CPU.
K dit is dan absoluut niet waar kijk maar is naar GTA4 die is gek op multiple cores ;)
en er zijn wel meer games op de markt nu...
en een video kaart heeft de processor nodig anders ga je een systeem bottlenecken...

Heeft iemand dit moederbordje "Asus M4A785TD-V EVO AM3" ?

Mensen ik ben inmiddels in bezit van deze bak [Link niet meer beschikbaar] met een ATI Radeon HD 7570 video kaartje ;-)

nice heb je er al win 7 op gegooid en welke spellen wil je erop spelen

Geen 1 van 1000,- met top of the bill hardware maar voor een vrije tijds gamer is het een aardig bakkie vind ik.

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Das absoluut waar :)
Geniet er van maat , lekker GTA spelen of hou je daar niet van ?

Zitten een aantal vette fps aan te komen zoals bv http://www.gamer.nl/nieuws/57375/sniper-ghost-warrior-komt-in-juni-naar-europa en naturlijk de hele reeks cod en schijnt een nieuwe medal of honor uit te komen die zich afspeeld in afghanistan, lijkt ook een dikke game te zijn/worden. Na het weekend even windows 7 erop gooien en dan eens kijken wat het gaat doen.

K dit is dan absoluut niet waar kijk maar is naar GTA4 die is gek op multiple cores ;)
en er zijn wel meer games op de markt nu...
en een video kaart heeft de processor nodig anders ga je een systeem bottlenecken...

Die games blijven in de minderheid. Een goede core2duo zal nog geen bottleneck zijn.

edit: de TS heeft 600€, als je total loss kan gaan dan ga je voor een goede processor, maar voor games krijgt de GPu nu eenmaal voorrang, kan me niet inbeelden wat er niet waar is aan mijn stelling. Spreek uit ervaring, heb zelf een matige/zwakke core2duo met zelfs een matige SLI, en kan me niet veel games inbeelden die bagger draaien, of ze mochten geen 64bit ondersteunen zoals veel steam games (en dan nog). IMO waar de TS prioriteit aan moet geven GPU>RAM>CPU. Hij heeft maar 600€, dus dan moet ie gewoon voor een goede core2duo gaan, kost hem niets en hij zal niet veel moeten inleveren.

Laatst bewerkt:
Vanmiddag even windows 7 erop gezet, was in nog geen 20min gepiept. Stond er versteld van, als je vroeger een windows versie ging installeren kon je erop rekenen dat je wel een paar uur zoet was.

600€ is een mooi budget al die duurdere shit helemaal niet nodig :)
jaren cs gespeeld op hoog niveau 99 fps, ook illustrator & photoshop redelijk veel nodig
en heb mij ook gwn pc van +- 600€ gekocht jare terug en still perfect

check -> Forcom (deftige pc zaak te Antwerpen Edegem assamblage zelf doen bespaar je nog 50€)

Terug
Naar boven