MuscleMeat

Goede riem?

TRAINERT

Advanced Bodybuilder
Waardering
142
Lengte
1m81
Massa
92kg
Hey mannen.

Omdat ik nu toch wel aardige gewichten til en squat wil ik graag mijn 1RMs met een riem gaan doen, ik weet dat sommige hier skeptisch over zijn maar ik heb het een keer geprobeerd en het voelde erg goed.

Maar er zijn er zoveel, en ik heb niet echt op dit forum kunnen vinden wat nu goed is. Een smalle of een brede?

Bij xxlnutrition hebben ze er 1 van klitteband, is dat wat? Of moet ik echt een leren riem hebben?

Graag jullie meningen over verschillende riemen zodat ik er eentje kan bestellen vanavond die me niet teleurstelt :p

Thnx! :cool:

Bij veel power kan het klitteband misschien los schieten

Als je echt een goede wilt, ga dan voor de Powerlifting belt van deze website: [Link niet meer beschikbaar]

Ik heb deze zelf ook. Uitstekende riem en geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Er komt nog wel 10 euro verzendkosten bij, maar dan nog. Klitteband zal ik niet aan beginnen. En riem die over de hele lengte breed is geeft de meeste steun.

• Topic Starter Topic Starter
Ik geloof idd wel dat dat klitteband echt sterk is maar uit ervaring kan ik zeggen dat elk klitteband na een tijdje gaat lebberen en zen kracht verliest..

@Therock, thnx ik zal even kijken.

Als je een band zoekt die altijd betrouwbaar is en een leven lang meegaat, kies dan niet voor synthetisch materiaal met klittenband sluiting. Ik heb een aardig hippe Valeo (synthetisch met klittenband en klip) en heb al te vaak gehad dat ze me bij een flinke inspanning in de steek liet; de klittenband lost en de aanhaalband slipt door de klip. Behoorlijk ergerlijk. Investeer 1 keer in leder met dubbele gesp en je hebt een riem voor het leven.

Ik geloof idd wel dat dat klitteband echt sterk is maar uit ervaring kan ik zeggen dat elk klitteband na een tijdje gaat lebberen en zen kracht verliest..

@Therock, thnx ik zal even kijken.

Ik ben echt heel tevreden met die riem. Het is er 1 met een enkele gesp (single prong), wat ik persoonlijk fijner vind. Een dubbele vind ik onhandig met aandoen, maar dat is ieder voor zich.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie advies! Gaat wel goed komen nu!

Gorillawear hardleren riem ;) stijlvol en sterk maar duur.. mwah 50 euro

voor zen geld zijn die van XXL wel ok.

Als je echt een goede wilt, ga dan voor de Powerlifting belt van deze website: [Link niet meer beschikbaar]

Ik heb deze zelf ook. Uitstekende riem en geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Er komt nog wel 10 euro verzendkosten bij, maar dan nog. Klitteband zal ik niet aan beginnen. En riem die over de hele lengte breed is geeft de meeste steun.

Ik ben echt heel tevreden met die riem. Het is er 1 met een enkele gesp (single prong), wat ik persoonlijk fijner vind. Een dubbele vind ik onhandig met aandoen, maar dat is ieder voor zich.

Ik heb net dezelfde, ik zou iedereen aanraden

Terug
Naar boven