MuscleMeat

Goede sportschool Haarlem

Makia

Cool Novice
Waardering
9
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Al een tijdje op zoek naar een goede sportschool in Haarlem, na een tijdje bij Squash haarlem te hebben getraind. Enige research gedaan hier op het forum en kwam natuurlijk uit bij Olympic. Probleem is dat de openingstijden van Olympic precies mijn werktijden zijn.. Iemand goede tips? natuurlijk wel met aanwezig squatracks, zware dumbbells etc.

Hoop dat iemand me kan helpen..

De meeste sportscholen in Haarlem hebben denk dezelfde openingstijden als Olympic...

Hey Makia,

Ik train zelf bij sportcentrum de planeet (absoluut geen aanrader).
Je kan kijken bij ProBody (bij plesmanplein), is een goede sportschool, maar heeft geen squatrack.
Ga er zelf binnenkort ook heen :)

• Topic Starter Topic Starter
@paupie, er zijn er wel wat met langere openingstijden maar dan kom je uit bij clubsportive enzo. dumbbells tot 20kg dus en alleen maar gasten op teenslippers..

@gast 301121, heb ik ook al wat goede dingen over gehoord inderdaad, wel k*t dat ze geen squatrack hebben maar ja. zo te zien is er na olympic weinig anders in haarlem, dus binnenkort maar bij probody kijken

bedankt voor de reacties!

En je hebt geen kamertje thuis over waar je kan trainen?

Ik train bij probody, zitten wel aardige gasten, maar geen squatrek & om deadlifts te doen moet je ook gaan kloten. (omdat er weinig ruimte is en maar 2 van die 20kg stangen waar ze meestal mee aan het benche zijn)

dumbbells tot 40kg

Laatst bewerkt:
squatten en deadlifts zijn toch wel essentieel he :P denk dat het inderdaad thuis trainen gaat worden. wordt wel een flinke investering meteen, maar heb er wel de ruimte voor en zware dumbbells heb ik al. dan maar is kijken waar ik goedkoop de rest kan halen.

Vergeleken met de rest van de sportscholen in h'lem...

Ik train zelf ook bij probody en het is idd zuur dat ze geen squatrek hebben, waardoor je gedwongen bent in de smith te squaten. Maar olympic vind ik net te ver van me huis en daar is een abbo ook een stuk duurder. Verder zijn er weinig sportscholen met een squatrek en zware dummbbels in h'lem.

Vergeleken met de rest van de sportscholen in h'lem...

Ik train zelf ook bij probody en het is idd zuur dat ze geen squatrek hebben, waardoor je gedwongen bent in de smith te squaten. Maar olympic vind ik net te ver van me huis en daar is een abbo ook een stuk duurder. Verder zijn er weinig sportscholen met een squatrek en zware dummbbels in h'lem.

True.

Trouwens dat life fit langs de randweg, is daar wel is iemand langsgeweest, vraag me af of ze daar squatrek hebben?

life fit heb ik vorige week een proefles gehad, alleen smithmachine, en deadliften wordt al helemaal moeilijk daar. echt meer een cardiosportschool en onbeperkt trainen kost iets van 60 euro in de maand..

bij lifefit ben ik begonnen met trainen. Alles ziet er daar wel supernetjes uit, maar voor krachttraining is het 3x niks daaro. Dat is ook de reden dat ik me abbo heb opgezegd. Die smith is nieuw, want toen ik daar trainde hadden ze nog niet :eek:. Het is idd vooral cardio fitness welness etc etc, inclusief buikspierkwartier :D

Terug
Naar boven