XXL Nutrition

goede sportschool vorselaar,herentals,lichtaart

jappe008

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m95
Massa
85kg
hey weten jullie een goede sportschhol in die kanten ? en liefst niet te duur ? alle ken healtcity wel in herentals maar is al vrij duur. en marfac maar vond het daar niet zo aangenaam. en ja in vorselaar is er ook een die spreekt mij wel aan kennen jullie die gym ? en is er een in lichtaart ?

• Topic Starter Topic Starter
niemand die er een kent ?

Heb je geen google?

• Topic Starter Topic Starter
die hebben geen site! en daar kan je niet op zien of ze goed zijn of niet he ?

B strong in Poederlee valt wel mee en is niet zo duur.

ah ja maar hebben ze ook veel losse gewichten ? en squatrek ?
want ben er is geweest in b-strong en precies wel gezellige fitness.

B strong is goede fitness en dumbbells gaan vrij hoog! Ben wel niet zeker dat er een squatrek is... Je krijgt er wel zeer goede begeleiding en is nog vrij goedkoop!

Healthcity is nu basic-fit in Herentals. Openingsuren zijn ruimer nu.
Als je per dom. betaald elke maand, is het 15.95 voor een jaar. Enkel optie jaarabbo's.
Geen douches, enkel kleedkamers.
Had folder gekregen en toch maar eens gaan kijken, maar buiten dat ik geen jaarabbo wil (zeker niet in een gym waar je nog nooit getraind hebt), had ik er geen goed gevoel bij.
Maar wel goedkoop natuurlijk. Met die pas mag iedereen die op hetzelfde adres woont ook trainen. Dan wordt het helemaal goedkoop.

In herselt heb je er ook 1, weet niet hoe het noemt. Of is dit te ver?
Westero aan reflex ook.

ja zit nu in b-strong . hebben wel redleijk wat toestellen en gewichten en volg zijn schema's. zal er wel wat van kennen zekers anders doe je zoiets niet he ?

ja zit nu in b-strong . hebben wel redleijk wat toestellen en gewichten en volg zijn schema's. zal er wel wat van kennen zekers anders doe je zoiets niet he ?

Weet niet hoe het daar is, maar het is niet altijd omdat je fitnessuitbater/instructeur bent dat je er noodzakelijk veel van afkent.

ja herselt is eigelijk iets te ver :s

Terug
Naar boven