Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Goed idee! Succes :)

Zojuist 5kg kip besteld, ben benieuwd! Dat wordt morgen de vriezer volgooien :D

Levering en verpakking prima in orde. De kip is heerlijk(wat heb ik al die jaren voor meuk gegeten zeg...??)
Vanavond paardenbiefstukje proberen:)

wilde net een besteling doen maar er is veel uit verkocht....kun je vertellen wanneer alles weer op voorraad is

wil trouwens wel zegen dat je goede zaken doet hahaha

Kip alweer uitverkocht ???

Haha goed nieuws ja

• Topic Starter Topic Starter
De beefburgers klinken alvast goed, wanneer verwacht je deze te gaan verkopen?

Dit. Klinkt ****ing goed, ben ook erg benieuwd naar andere producten.

Nog even wachten!

Komt het paardenvlees van vleespaarden (gekweekt speciaal voor het vlees), of van huis-tuin-en-keukenpaarden?

Smaakt heerlijk trouwens!

Het zijn wilde paarden uit Mexico. Zij lopen vrij rond in de natuur. Wanneer de paarden groot genoeg zijn, worden zij bij elkaar gedreven en meegenomen om als vlees te dienen. Het is dus puur natuur. Er vind daarbij ook geen kunstmatige inseminatie plaats.

Dit is idd een goede uitkomst voor mensen die geen goedkope ambachtelijke slager een paar straten verder op hebben :).

:thumbs:

Inmiddels 40 kilo eraf dus dat gaat top ;). Voor spierbehoud is het uiteraard ook erg belangrijk dat ik voldoende eiwitten neem, vandaar dus ;).

40kg al! Nice :)

Stop eens met praten over paardenvlees, ik heb honger :fuu:

Wel weer 100 g kip mee voor de lunch. Blijft lekker.

:D

Thnx!

Zojuist 5kg kip besteld, ben benieuwd! Dat wordt morgen de vriezer volgooien :D

Morgen in huis idd! Eetse.

Levering en verpakking prima in orde. De kip is heerlijk(wat heb ik al die jaren voor meuk gegeten zeg...??)
Vanavond paardenbiefstukje proberen:)

Super compliment, thnx! Laat maar weten hoe de paardenkogelbiefstuk was!

wilde net een besteling doen maar er is veel uit verkocht....kun je vertellen wanneer alles weer op voorraad is

wil trouwens wel zegen dat je goede zaken doet hahaha

Alle producten zijn weer beschikbaar! Maar let op: wegens onvoorziene drukte worden alle bestellingen die vanaf nu binnen komen maandag verzonden. Excuus idereen! Dbb-ers zijn monster eters :D. We hebben een ontzettend drukke week gehad en de support + positieve feedback is overweldigend!!

Laatst bewerkt:
Slim van je, om dit zo op te richten hier :p Binnenkort ook eens een bestelling doen.

Every day = muscle meat day.

aiii skir dat de verzending nu pas maandag gebeurt. Wil ik gaan bestellen zijn ze uitverkocht, en dan nu zo lang wachten:(

Toch maar besteld in de hoop dat je het nog fixed:D

soon staan er vacatures op de website zeker

Mijn bestelling komt vandaag binnen, ben erg benieuwd!

Mijn bestelling is gisteren binnen gekomen; 1 kilo kogelbiefstuk, 1 kilo paardenbiefstuk en 2 kilo kip. Nog compleet bevroren en in mooie vacuüm zakjes verdeeld.
Ik heb gelijk een kogelbiefstuk laten ontdooien en gebakken en ik moet zeggen, heerlijk!
Goeie textuur en kleur, geen zemen, lekkere smaak! Vandaag ga ik een paardenbiefstukje proberen, kijken of deze ook zo bevalt.

Tot nu toe erg tevreden Scoobzor!

Mijn bestelling is gisteren binnen gekomen; 1 kilo kogelbiefstuk, 1 kilo paardenbiefstuk en 2 kilo kip. Nog compleet bevroren en in mooie vacuüm zakjes verdeeld.
Ik heb gelijk een kogelbiefstuk laten ontdooien en gebakken en ik moet zeggen, heerlijk!
Goeie textuur en kleur, geen zemen, lekkere smaak! Vandaag ga ik een paardenbiefstukje proberen, kijken of deze ook zo bevalt.

Tot nu toe erg tevreden Scoobzor!

:D super! Benieuwd wat je van de paardenkogelbiefstuk vindt! Net een iets andere smaak. De meeste mensen vinden het zelfs lekkerder merk ik hierdoor.

De kip valt me niks tegen, zolang je het koud eet of opwarmt als een satetje. Dus in het folie, in een pan met licht kokend water. Dan blijft hij goed mals en smaakt hij prima, je kunt hem dan uiteraard zelf even kruiden of marineren. De kip 'normaal' opwarmen in de pan of magnetron is wat mij betreft minder. Dan gaat het eerder richting tonijn dan kip!

Qua gemak helemaal niks te klagen! Alles mooi in de vriezer stuffen en 's avonds de kip voor de volgende dag in de koelkast leggen. Alle bakjes met groente / noten / carbs etc. staan bij mij klaar..kip gaat er dan doorheen op het moment dat ik ga eten, top!

Bestelling en levering was trouwens ook helemaal niks mis mee. Kom zeker vaker terug!

net 5 kilo besteld ben benieuwd!;)

Net ook een bestellingske geplaatst van 2kg kip en 2kg paardevlees.
Benieuwd wanneer het geleverd zal worden (BE).

Paardenkogelbiefstuk is echt lekker mals! Mn vriendin vondt t ook erg lekker :)
De gezouten kip smaakt echt stukken beter dan de naturel en de structuur lijkt ook beter (valt niet uit elkaar).
Het vloeibaar ei eiwit bakt goed in de pan, smaakt naar pannekoeken..Goed te doen.

Al enig zicht op wanneer de beefburgers verschijnen?

Qua smaak prima, het was alleen wat droog. Volgende keer iets korter bakken, kijken of dat scheelt.

Ok mooi. Idd goed opletten dat je niet te lang bakt, want onze kogelbiefstukken zijn een lang en plat Kogelbiefstuk bestaat 70% uit vocht, de kunst is om dit zoveel mogelijk erin te houden. Onze kogelbiefstukken zijn vrij plat gesneden, dus sneller gaar.

Net ook een bestellingske geplaatst van 2kg kip en 2kg paardevlees.
Benieuwd wanneer het geleverd zal worden (BE).

:thumbs: 97% van de pakketten worden meteen de volgende dag geleverd door postNL! Dit zeggen zij, en terugkijkend naar al onze zendingen tot nu toe klopt dit ook wel :).

Paardenkogelbiefstuk is echt lekker mals! Mn vriendin vondt t ook erg lekker :)
De gezouten kip smaakt echt stukken beter dan de naturel en de structuur lijkt ook beter (valt niet uit elkaar).
Het vloeibaar ei eiwit bakt goed in de pan, smaakt naar pannekoeken..Goed te doen.

Al enig zicht op wanneer de beefburgers verschijnen?

Super! :D. Nee kan helaas nog niks zeggen... wil het zelf ook zo snel mogelijk in mijn dieet haha.

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 10:52 ----------

UPDATE 1

2e66mmv.jpg

DBB-ers die besteld hebben vanaf vorige week maandag zullen het al gemerkt hebben. Vanaf nu zend Muscle Meat onder warme omstandigheden ook met droogijs! Droogijs is de vaste vorm van koolstofdioxide of ook wel CO2. De koelcapaciteit van droogijs is meer dan 3 maal hoger dan die van waterijs. Het is -80°C, maar niet gevaarlijk in onze verpakking!! Het is namelijk verpakt in veilig plastic papier waardoor je het vast kunt pakken aan de zijkanten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven