- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De beefburgers klinken alvast goed, wanneer verwacht je deze te gaan verkopen?
Dit. Klinkt ****ing goed, ben ook erg benieuwd naar andere producten.
Komt het paardenvlees van vleespaarden (gekweekt speciaal voor het vlees), of van huis-tuin-en-keukenpaarden?
Smaakt heerlijk trouwens!
Dit is idd een goede uitkomst voor mensen die geen goedkope ambachtelijke slager een paar straten verder op hebben.
Inmiddels 40 kilo eraf dus dat gaat top. Voor spierbehoud is het uiteraard ook erg belangrijk dat ik voldoende eiwitten neem, vandaar dus
.

Stop eens met praten over paardenvlees, ik heb honger
Wel weer 100 g kip mee voor de lunch. Blijft lekker.

Zojuist 5kg kip besteld, ben benieuwd! Dat wordt morgen de vriezer volgooien![]()
Levering en verpakking prima in orde. De kip is heerlijk(wat heb ik al die jaren voor meuk gegeten zeg...??)
Vanavond paardenbiefstukje proberen![]()
wilde net een besteling doen maar er is veel uit verkocht....kun je vertellen wanneer alles weer op voorraad is
wil trouwens wel zegen dat je goede zaken doet hahaha
. We hebben een ontzettend drukke week gehad en de support + positieve feedback is overweldigend!!Mijn bestelling is gisteren binnen gekomen; 1 kilo kogelbiefstuk, 1 kilo paardenbiefstuk en 2 kilo kip. Nog compleet bevroren en in mooie vacuüm zakjes verdeeld.
Ik heb gelijk een kogelbiefstuk laten ontdooien en gebakken en ik moet zeggen, heerlijk!
Goeie textuur en kleur, geen zemen, lekkere smaak! Vandaag ga ik een paardenbiefstukje proberen, kijken of deze ook zo bevalt.
Tot nu toe erg tevreden Scoobzor!
super! Benieuwd wat je van de paardenkogelbiefstuk vindt! Net een iets andere smaak. De meeste mensen vinden het zelfs lekkerder merk ik hierdoor.Super compliment, thnx! Laat maar weten hoe de paardenkogelbiefstuk was!

Qua smaak prima, het was alleen wat droog. Volgende keer iets korter bakken, kijken of dat scheelt.
Net ook een bestellingske geplaatst van 2kg kip en 2kg paardevlees.
Benieuwd wanneer het geleverd zal worden (BE).
. Paardenkogelbiefstuk is echt lekker mals! Mn vriendin vondt t ook erg lekker
De gezouten kip smaakt echt stukken beter dan de naturel en de structuur lijkt ook beter (valt niet uit elkaar).
Het vloeibaar ei eiwit bakt goed in de pan, smaakt naar pannekoeken..Goed te doen.
Al enig zicht op wanneer de beefburgers verschijnen?
. Nee kan helaas nog niks zeggen... wil het zelf ook zo snel mogelijk in mijn dieet haha.