XXL Nutrition

Goedkope havermout?

haal mijn havermout in de 'carrefour' belgie = in de 40 cent voor kilootje, verpakt als suiker of zout/kg (je weet wel zo'n papieren verpakking), veel kh voor weinig centen dus

• Topic Starter Topic Starter
cool, ik moet daar even kijke dan.

haal mijn havermout in de 'carrefour' belgie = in de 40 cent voor kilootje, verpakt als suiker of zout/kg (je weet wel zo'n papieren verpakking), veel kh voor weinig centen dus

Ja maar een suikerpak vol havermout weegt geen kilo. Weet je zeker dat het geen 500 gram pak is?

Haver is ook paardenvoer. Misschien dat het goedkoper in bulk aan te schaffen is als veevoer? Misschien een boer op het forum die dat weet?

Ik haalde m'n havermout bij hoogvliet. 500gr. 45 cent ofzo. Duits merk geloof ik.

Ja maar een suikerpak vol havermout weegt geen kilo. Weet je zeker dat het geen 500 gram pak is?

Haver is ook paardenvoer. Misschien dat het goedkoper in bulk aan te schaffen is als veevoer? Misschien een boer op het forum die dat weet?

:roflol: jongen ga snel dammen.... als je zo deze sport moet bedrijven.....

Het enige nadeel van die havermout die je zomaar ergens opduikelt is dat je niets weet over de voedingswaarde. Als echte freak met een dieet dat uitgerekend is op elke 'carb' tot gram eiwit, heb je misschien havermout die hele andere stats heeft dan je wil.

Als je nagaat dat er al zo'n verschil zit tussen bambix en quaker oats, terwijl er toch bijna dezelfde ingredienten doorgaan.

Ik ga toch echt voor Quaker H-O Havermout :D :meal:

Laatst bewerkt:

yep, je hebt gelijk, sorry, is inderdaad 500grammen.... maar valt nog steeds mee van prijs.

Terug
Naar boven