Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haal mijn havermout in de 'carrefour' belgie = in de 40 cent voor kilootje, verpakt als suiker of zout/kg (je weet wel zo'n papieren verpakking), veel kh voor weinig centen dus
Ja maar een suikerpak vol havermout weegt geen kilo. Weet je zeker dat het geen 500 gram pak is?
Haver is ook paardenvoer. Misschien dat het goedkoper in bulk aan te schaffen is als veevoer? Misschien een boer op het forum die dat weet?

Ja maar een suikerpak vol havermout weegt geen kilo. Weet je zeker dat het geen 500 gram pak is?
Haver is ook paardenvoer. Misschien dat het goedkoper in bulk aan te schaffen is als veevoer? Misschien een boer op het forum die dat weet?
jongen ga snel dammen.... als je zo deze sport moet bedrijven.....haal mijn havermout in de 'carrefour' belgie = in de 40 cent voor kilootje, verpakt als suiker of zout/kg (je weet wel zo'n papieren verpakking), veel kh voor weinig centen dus
ze mogen van mij de whey ook wel omlaag gooien met de prijs.