MuscleMeat

Goeie Peer 2 Peer programma's?

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
God, wat mis ik die goeie oude tijd, dat je met Limewire snel en makkelijk talloze mp3's naar keuze kon downloaden.

Nu is het k*tten met torrents, en kan je alleen albums downloaden.

Zijn er nog goeie gratis P2P programma's? En welk programma gebruik jij om losse mp3's te downloaden?

;)

God, wat mis ik die goeie oude tijd, dat je met Limewire snel en makkelijk talloze mp3's naar keuze kon downloaden.

Zijn er nog goeie gratis P2P programma's? En welk programma gebruik jij om losse mp3's te downloaden?

;)

ik heb Ares een paar weken gebruikt nadat limewire wegh was, werkte redelijk goed

Volgens mij werkt geen een van die shit meer. Vroeger begon het met Napster, later kreeg je een keertje Kazaa(+, Lite en meer van die troep), toen dat niet werkte gebruikte iedereen Shareaza, Ares of Bearshare, vervolgens werkten die ook niet meer en stapte de meeste over op Limewire, toen die ook naar de klote is geholpen is het volgens mij min of meer gestopt met dat soort programma's en is iedereen over gegaan op torrents (of zoals ik op nieuwsgroepen).

dit is een lijstje wat op het zelfde netwerk werkt (is zelfde resultaten)
Acquisition
BearShare
Cabos
GnucDNA
gift-gnutella (plugin)
Gnucleus
gtk-gnutella
KCeasy
LimeWire (is niet meer operationeel na versie 5.5.10)
FrostWire (net hetzelfde als Limewire, maar open source en nog volledig operationeel)
MLDonkey
Morpheus
Phex
Shareaza
Swapper
Symella
XoloX

maar je hebt ook nog limewire pirate edition als je graag hetzelfde programma wil

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

en als je voor thuisgebruik gebruikt, en geen backup hoeft raad ik je [Link niet meer beschikbaar] aan

Nieuwsgroepen werkt tegenwoordig super simpel, maar anders kun je altijd nog bittorrents gebruiken. Echt, lees je 5 minuten in en alles werkt beter, sneller en veeeeeel minder last van virussen!

Succes

Utorrent, snel en makkelijk. Op piratebay kan je altijd checken op virussen. Er zijn vertrouwde uploaders en wordt door anderen getest.

• Topic Starter Topic Starter
Zoals ik al zei, met torrents kun je alleen albums downloaden.

Je weet dat je met torrents kunt selecteren welke bestanden je wilt downloaden? Ik download regelmatig één nummer van een album.

Heb anders elk mp3tje binnen 10 seconden binnen met nieuwsgroepen.. wat nou goede oude tijd?

Zoals hierboven genoemd zijn p2p programma's overdated. Tegenwoordig zijn Torrents en nieuwsgroepen in.

Als ik een single wil downloaden doe ik dat via deze site:
[Link niet meer beschikbaar]

Succes bro

pirate.exe downen ;)

loopt als een tiet ... supersnel

;)

je zoekt een liedje bv dit: pedro cazanova invitez andrea - selfish love (gregor salto remix)
dan ga je naar google en typ je: pedro cazanova invitez andrea - selfish love (gregor salto remix) zippy
(je zet er gewoon zippy achter van zippyshare)

je kan het direct downloaden
ook belangrijk, zo kan je eerst het nummer beluisteren voor je het download

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zoals hierboven genoemd zijn p2p programma's overdated. Tegenwoordig zijn Torrents en nieuwsgroepen in.

Als ik een single wil downloaden doe ik dat via deze site:
[Link niet meer beschikbaar]

Succes bro

Thanks zal het is proberen

je zoekt een liedje bv dit: pedro cazanova invitez andrea - selfish love (gregor salto remix)
dan ga je naar google en typ je: pedro cazanova invitez andrea - selfish love (gregor salto remix) zippy
(je zet er gewoon zippy achter van zippyshare)

je kan het direct downloaden
ook belangrijk, zo kan je eerst het nummer beluisteren voor je het download

Gaat dat echt zo simpel?

Dit schijnt wel een chille te zijn:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven