Fitness Seller

Sticky Trainingsprogramma's voor beginners (1 bezoeker)


Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Mentat

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 jan 2015
Berichten
1.664
Waardering
1.391
Lengte
1m83
Tsja, Er is me een FB schema aangereikt waar je de ene dag squat en 2 dagen erna deadlift.. Mijn herstel zal wel uitzonderlijk traag zijn maar na squatten kn ik dat dan echt niet doen, moet minstens 4 dagen tussen zitten..
Dan ben je te hoog begonnen, wees nederig, begin te laag, just the bar als het moet, als dat teveel is gobletsquats en KB swings of DB dls, als dat teveel is airsquats en unloaded swings/rdl met stok.

Ik ben weer begonnen met Squat en DL en de dag ertussen en dagen eromheen ga ik ook nog hardlopen.

Ja, de andere mannen kijken op je neer, ja die fitchick doet haar Squat, dl en hiptrust met meer gewicht, fuck'em, voor wie train jij eigenlijk?

Succes!
 

Starx6673

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
2 sep 2013
Berichten
8.488
Waardering
7.242
Lengte
1m80
Massa
96kg
  • Topic Starter Topic Starter
  • #62
Tsja, Er is me een FB schema aangereikt waar je de ene dag squat en 2 dagen erna deadlift.. Mijn herstel zal wel uitzonderlijk traag zijn maar na squatten kn ik dat dan echt niet doen, moet minstens 4 dagen tussen zitten..
Dan is je volume en intensiteit gewoon helemaal verkeerd of je hebt totaal geen werkvermogen. Ieder normaal mens kan dit namelijk gewoon. Ik ben wel benieuwd wat jij allemaal wel en niet doet in de sportschool.
 

Bovenaan