XXL Nutrition

Goeie voornemens

jij wou vroeger toch psycholoog worden? wat is daarmee gebeurd?

Mja, dat is idd iets wat mij nog altijd interesseert, maar constant mensen over de vloer krijgen en naar hun "problemen" luisteren en die dan maar half naar je goede raad luisteren.. liever niet (alhoewel dat dat laatste geen probleem mag zijn). Zou wss ook teveel moeite hebben om mij serieus te houden, dusja, zou niet echt een goede psycholoog zijn.:p

Veel respect btw voor de mensen die het doen..

Laatst bewerkt:
Mja, dat is idd iets wat mij nog altijd interesseert, maar constant mensen over de vloer krijgen en naar hun "problemen" luisteren en die dan maar half naar je goede raad luisteren.. liever niet. Zou wss ook teveel moeite hebben om mij serieus te houden, dusja, zou niet echt een goede psycholoog zijn.:p

Niet omdat je geen trek hebt om op congressen en borrels vakbroeders tegen te komen waar je dan eerst zelf bij onder behandeling was?

Niet omdat je geen trek hebt om op congressen en borrels vakbroeders tegen te komen waar je dan eerst zelf bij onder behandeling was?

Haha, mja, nee, zou dat best grappig vinden denk ik, zou ik samen met hen kunnen lachen over hoe ik was als ik bij hen in behandeling was. Congressen lijken mij btw wel leuk..:D

Ik ben van nature geen grote doener, maar betekent niet dat ik niet levenslustig of een levensgenieter ben.

& waarom niet:roflol:, alsof iets anders zoveel specialer, fantastischer is.. (& zolang je op je sterfbed maar het gevoel hebt dat je een aangenaam, gelukkig leven gehad hebt..) Doet me btw denken aan m'n pokerbuddy's die op citytrip willen, maar wss elke dag willen uitgaan en zo, dronken zijn.. Zie ik persoonlijk niet meer zitten. Als ik meega wil ik gewoon rustig de stad wat ontdekken, en mss 1, max 2 keer vrij nuchter uitgaan, zodat ik geen kater heb de volgende dag en 's morgens kan gaan ontbijten, is anders toch ook maar geldverspilling.. Maar op avontuur gaan in de natuur en zo wil ik zeker nog doen.

Weer zo'n niets zeggend voorbeeld.
Vertel eens uit wat blijkt dat jij levenslustig bent en een levensgenieter?

& wil wel redelijk wat dingen bereiken op muzikaal vlak, en kennis opdoen, en af en toe eens een gezellig reisje maken.

Wat wil je bereiken op muzikaal vlak?

En later ook een eigen huis hebben, en samenwonen met iemand en zo...

Iemand... moet dat dan nog een vrouw wezen of maakt dat ook allemaal niet uit? :roflol:
Je komt afentoe zo simpel over :D

& mss wil ik mezelf wel gewoon in de maling nemen, kan ik maar op zo'n manier gelukkig zijn:dunno::p

Nee dat maakt het slechts draagzaam voor je, heeft niks met een gelukkig leven te maken, is overleven.
Dan is pijn (angst) dus de basis van je bestaan.

---------- Post added 31 December 2012 at 02:38 ----------

Mja, dat is idd iets wat mij nog altijd interesseert, maar constant mensen over de vloer krijgen en naar hun "problemen" luisteren en die dan maar half naar je goede raad luisteren.. liever niet (alhoewel dat dat laatste geen probleem mag zijn). Zou wss ook teveel moeite hebben om mij serieus te houden, dusja, zou niet echt een goede psycholoog zijn.:p

Je noemt hier ook gelijk op waar je bang voor bent "mensen over de vloer" en "niet naar je goede raad luisteren", vooroordelen.
Ook weer gelijk van het negatieve uit gaan en allerlei excuses verzinnen om het niet te proberen.
Doe is gek en probeer het gewoon, straks is het nog leuk ook joh, dat zou eng zijn. :eek:

Laatst bewerkt:
Meer nieuwe muziek ontdekken en films bekijken. Vrijwilligerswerk doen. & ja, mij minder haasten en zo, rustiger door het leven gaan, meer mijn leven leiden zoals ik het wil, graag heb. Meer genieten van de natuur ook. & Veel meer dansen, dat vooral ook, in 2013 zal ik proberen regelmatig wat te dansen. & Regelmatig de slappe lach krijgen van mezelf en andere zaken in het leven.

Schobbejak, smiecht, karonje!

Wanneer kom je trainen in mijn nieuwe thuis gym om die vetrol eraf te werken?

Ik weet je wonen smerige nihilist!

minder dik worden + meer succes bij chicks :fa:

Van
- 1.75m
- 64kg
Naar
- 1.75
- 75kg
Met een niet al te hoog vet% (ligt nu nog laag dus mag wel wat stijgen). Misschien iets te hoog gegrepen maarja tis een mooi rond getal en 70kg is te makkelijk. =D

Precies dit. zelfde lengte, ben alleen 1 kilo zwaarder. :eek:

een nieuwe avatar vinden.

Aan mijn reet krabben.

Een goede gezondheid.

Meer vrouwen pakken die smeken om een beurt.:banana:

Weer zo'n niets zeggend voorbeeld.
Vertel eens uit wat blijkt dat jij levenslustig bent en een levensgenieter?

Wat wil je bereiken op muzikaal vlak?

Iemand... moet dat dan nog een vrouw wezen of maakt dat ook allemaal niet uit? :roflol:
Je komt afentoe zo simpel over :D

Nee dat maakt het slechts draagzaam voor je, heeft niks met een gelukkig leven te maken, is overleven.
Dan is pijn (angst) dus de basis van je bestaan.

Je noemt hier ook gelijk op waar je bang voor bent "mensen over de vloer" en "niet naar je goede raad luisteren", vooroordelen.
Ook weer gelijk van het negatieve uit gaan en allerlei excuses verzinnen om het niet te proberen.
Doe is gek en probeer het gewoon, straks is het nog leuk ook joh, dat zou eng zijn. :eek:

De laatste maanden sta ik vaak 's morgens al te dansen in de badkamer.. (met enkel muziek in m'n hoofd)... En gewoon nieuwe muziek leren op piano en zo, m'n techniek verbeteren..

& :roflol:, nja, ben ook een simpel, licht mens..:p

En pijn, angst is goed, dan voel je tenminste dat je leeft..

En jij denkt echt dat ik niet gelukkig ben hé:roflol: Maarja, wie weet ben ik dat ook totaal niet, who knows, aangezien het niet iets is dat je kan weten.

Ne doelen bereiken qua bodybuilding...
Meer chicks fixen
Meer feesten

En uiteindelijk gaat het maar om 1 ding,.. Meer genieten van t leven.

Moge jullie allemaal jullie doelen bereiken :)

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 22:02 ----------

De laatste maanden sta ik vaak 's morgens al te dansen in de badkamer.. (met enkel muziek in m'n hoofd)... En gewoon nieuwe muziek leren op piano en zo, m'n techniek verbeteren..

& :roflol:, nja, ben ook een simpel, licht mens..:p

En pijn, angst is goed, dan voel je tenminste dat je leeft..

En jij denkt echt dat ik niet gelukkig ben hé:roflol: Maarja, wie weet ben ik dat ook totaal niet, who knows, aangezien het niet iets is dat je kan weten.

Ultiem geluk is onbereikbaar.. Naarmate je gelukkiger begint ten worden stijgen je behoeftess weer waardoor je ongelukkig word.

Het trainen voorgoed weer oppakken, vandaag de laatste shitmeals :D

Begin van het jaar flink cutten, en dan nooit weer zo epic bulken. Training weer oppakken, starten met een fatsoenlijk schema. En minderen of het liefst nog stoppen met roken.. en tot slot, een baan zou ook mooi zijn. Nog genoeg te doen dus! :D

Deelnemen en winnen NK achteruitloop sprint.:D

Terug
Naar boven