Fitness Seller

Goeie voornemens

-Master halen
-Eindelijk beslissen welke job ik wil doen en of ik daar nog voor moet verder studeren.

Mijn bf moet voor de zomer 8 procent zijn. Voor de rest ben ik al gelukkig haha

Nog een goed voornemen is terug meer in m'n eigen wereld te leven, de wereld van anderen mijn wereld zo weinig mogelijk te laten verstoren.

2013 word sowieso mijn jaar.

Niet alleen verwacht ik financiele vooruitgang, maar heb ook veel leuke ideeen op ondernemersgebied, vakanties die ik wil hebben en leuke dingen doen!
Veel lachen en plezier maken sowieso :)

Fysiek is ook nog niet af, dus dat moet dit jaar ook gerealiseerd worden.

Idd, en dat is voor niks nodig. Niks is het toch waard om je voor te haasten, voor op te jagen..

De hele gedachte achter studeren en zo snel als mogelijk een baan vinden en keihard werken is juist omdat we beperkt de tijd hebben een legacy op te bouwen.

Nog een goed voornemen is terug meer in m'n eigen wereld te leven, de wereld van anderen mijn wereld zo weinig mogelijk te laten verstoren.

Als een ander dit zou zeggen zou het best positief klinken, leven zoals je zelf wilt.
In jou geval zou ik zeggen ga je wereld eens verbreden ipv verkleinen.
Jij bent gewoon bang voor de buitenwereld en neemt je beslissingen op basis van angst.

De hele gedachte achter studeren en zo snel als mogelijk een baan vinden en keihard werken is juist omdat we beperkt de tijd hebben een legacy op te bouwen.

Pure waanzin imo.

Als een ander dit zou zeggen zou het best positief klinken, leven zoals je zelf wilt.
In jou geval zou ik zeggen ga je wereld eens verbreden ipv verkleinen.
Jij bent gewoon bang voor de buitenwereld en neemt je beslissingen op basis van angst.

:stfu: Nice try.

Dat zou kunnen, mits je daarvoor een paar honderd jaar de tijd zou hebben.

Die paar jaar tijd waarin je eventueel carrière kunt maken/ je leven op kunt bouwen is zo voorbij. Dat bij sommige mensen die prestatiedrang ontbreekt zegt meer over hen dan over mijn theorie. Ik rust pas als ik heb gepresteerd of zes meter onder de grond lig.

Jij wilt beweren dat je echt leeft?
Is niet beledigend bedoelt, want volgens mij ben je best een aardige jongen, maar de meeste hier zullen het er toch wel over eens zijn dat je je verschuilt.

Je weet dat je slechts beperkt de tijd hebt waarin je kunt presteren.

Voor presteren is moed nodig, het is veel veiliger om in je eigen kleine wereld opgesloten te zitten ipv de uitdaging die leven heet aan te gaan.

Ik kan me goed voorstellen en zie ook om mij heen dat sommigen daar angst voor hebben, ja.

Die paar jaar tijd waarin je eventueel carrière kunt maken/ je leven op kunt bouwen is zo voorbij. Dat bij sommige mensen die prestatiedrang ontbreekt zegt meer over hen dan over mijn theorie. Ik rust pas als ik heb gepresteerd of zes meter onder de grond lig.

Mja, dat lijkt me echt niet gezond. Laat Felice een voorbeeld zijn voor hoe het niet moet, hij heeft er zijn leven voor gegeven..

En het is toch ook leuker om gewoon iets van je leven te maken, in plaats van het te willen maken, carriëre willen maken enz.. En enkel als je het niet meer wil maken in je leven heb je het imo gemaakt.:P

Mja, dat lijkt me echt niet gezond. Laat Felice een voorbeeld zijn voor hoe het niet moet, hij heeft er zijn leven voor gegeven..

En het is toch ook leuker om gewoon iets van je leven te maken, in plaats van het te willen maken, carriëre willen maken enz.. En enkel als je het niet meer wil maken in je leven heb je het imo gemaakt.:P

Wat is dat nou weer voor voorbeeld, die man dacht gewoon totaal niet aan zijn gezondheid.
Daarnaast is in angst leven en ontkennen wie je bent nog veel slechter voor je gezondheid.

Niemand zegt dat je carriere moet maken, maar heb jij geen doelen, dromen die je wilt verwezenlijke of bepaalde passies, gewoon dingen die je wilt bereiken?

Jij wilt beweren dat je echt leeft?
Is niet beledigend bedoelt, want volgens mij ben je best een aardige jongen, maar de meeste hier zullen het er toch wel over eens zijn dat je je verschuilt.

Yup, door gas terug te nemen heb ik eindelijk het gevoel dat ik echt leef. Zo heb ik vorige week nog kippenvel gekregen door een groep vogels te zien vliegen. & verschuilen, volgens mij ben ik juist diegene die zich het minst verschuilt. Maar het is wel zo dat ik mij zoveel mogelijk distantieer van alle heisa in de wereld.

Wat is dat nou weer voor voorbeeld, die man dacht gewoon totaal niet aan zijn gezondheid.
Daarnaast is in angst leven en ontkennen wie je bent nog veel slechter voor je gezondheid.

Niemand zegt dat je carriere moet maken, maar heb jij geen doelen, dromen die je wilt verwezenlijke of bepaalde passies, gewoon dingen die je wilt bereiken?

Geef ik je 100% gelijk in.

& ja, heb zeker doelen, passies.., mijn voornaamste doel is bv om mij goed te voelen en te genieten van het leven terwijl ik mijn andere passies beoefen en dingen bereik.

Nice one.

-studie afronden
-HBO studie starten
-rijbewijs eindelijk een keer afmaken
-een beetje breed worden
-1ste plek pakken op de flexcup C-80/classic/junioren
-gelukkig zijn

Yup, door gas terug te nemen heb ik eindelijk het gevoel dat ik echt leef. Zo heb ik vorige week nog kippenvel gekregen door een groep vogels te zien vliegen. & verschuilen, volgens mij ben ik juist diegene die zich het minst verschuilt. Maar het is wel zo dat ik mij zoveel mogelijk distantieer van alle heisa in de wereld.

Je zit jezelf in de maling te nemen.
Iemand die levenslustig is en geniet van het leven wilt juist dingen meemaken, avonturen beleven, dingen proberen, LEVEN = doen.

Over het algemeen zijn actieve mensen ook het meest gelukkig, die genieten van alles.

Is goed om van de kleine dingen te kunnen genieten, maar ga jij nou op je sterfbed vertellen dat je kippenvel kreeg van een groep vogels, dat dit je hoogtepunten zijn?

Geef ik je 100% gelijk in.

& ja, heb zeker doelen, passies.., mijn voornaamste doel is bv om mij goed te voelen en te genieten van het leven terwijl ik mijn andere passies beoefen en dingen bereik.

Vind dit nogal een ontwijkend antwoord, want je geeft wel toe maar noemt niks op.
Wat zijn jouw doelen, passies, dingen waar je van geniet en wat je wilt bereiken?

Lol met corleone discussiëren, hij doet al jaren zo en verwacht niet dat hij gaat veranderen...

Je zit jezelf in de maling te nemen.
Iemand die levenslustig is en geniet van het leven wilt juist dingen meemaken, avonturen beleven, dingen proberen, LEVEN = doen.

Over het algemeen zijn actieve mensen ook het meest gelukkig, die genieten van alles.

Is goed om van de kleine dingen te kunnen genieten, maar ga jij nou op je sterfbed vertellen dat je kippenvel kreeg van een groep vogels, dat dit je hoogtepunten zijn?

Vind dit nogal een ontwijkend antwoord, want je geeft wel toe maar noemt niks op.
Wat zijn jouw doelen, passies, dingen waar je van geniet en wat je wilt bereiken?

Ik ben van nature geen grote doener, maar betekent niet dat ik niet levenslustig of een levensgenieter ben.

& waarom niet:roflol:, alsof iets anders zoveel specialer, fantastischer is.. (& zolang je op je sterfbed maar het gevoel hebt dat je een aangenaam, gelukkig leven gehad hebt..) Doet me btw denken aan m'n pokerbuddy's die op citytrip willen, maar wss elke dag willen uitgaan en zo, dronken zijn.. Zie ik persoonlijk niet meer zitten. Als ik meega wil ik gewoon rustig de stad wat ontdekken, en mss 1, max 2 keer vrij nuchter uitgaan, zodat ik geen kater heb de volgende dag en 's morgens kan gaan ontbijten, is anders toch ook maar geldverspilling.. Maar op avontuur gaan in de natuur en zo wil ik zeker nog doen.

& wil wel redelijk wat dingen bereiken op muzikaal vlak, en kennis opdoen, en af en toe eens een gezellig reisje maken. En later ook een eigen huis hebben, en samenwonen met iemand en zo...

& mss wil ik mezelf wel gewoon in de maling nemen, kan ik maar op zo'n manier gelukkig zijn:dunno::p

Terug
Naar boven