Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De laatste maanden sta ik vaak 's morgens al te dansen in de badkamer.. (met enkel muziek in m'n hoofd)... En gewoon nieuwe muziek leren op piano en zo, m'n techniek verbeteren..
&, nja, ben ook een simpel, licht mens..
En pijn, angst is goed, dan voel je tenminste dat je leeft..
En jij denkt echt dat ik niet gelukkig ben héMaarja, wie weet ben ik dat ook totaal niet, who knows, aangezien het niet iets is dat je kan weten.

)
Ik kan wel weten dat jij in je broek schijt van angst en dat zien meerdere hier aan je ontwijkende antwoorden.
Sterker nog ik kreeg karma van iemand dat ik je niet zo hard moest aanpakken, die vond het zielig omdat je niet helemaal inorde zou zijn.
Ben liever eerlijk.
Aangezien het duidelijk is dat je in je broekschijt dan is 1 + 1 = 2.
Je hebt geen enorm denkvermogen nodig om te realiseren dat iemand die zijn leven door angst laat bepalen vrij ongelukkig is.
Ik hoop dat je dit jaar je grootste angsten gaat overwinnen.
In ieder geval een gelukkig en goed nieuw jaar.![]()
Ach, denk je nu echt dat ik niet door heb wat je probeert te doen.. Eens je simpel bent kan je nog zo goed dingen doorzien. & eerlijk zijn is een mooie deugd. & dat klopt idd. 
Ach, denk je nu echt dat ik niet door heb wat je probeert te doen.. Eens je simpel bent kan je nog zo goed dingen doorzien. & eerlijk zijn is een mooie deugd. & dat klopt idd.
Jij ook een zeer gelukkig jaar.., hoop voor jou ook dat je jouw angsten zal overwinnen..![]()

Vertel, wat probeer ik te doen?
En bedankt, heb inderdaad ook nog angsten die overwonnen moeten worden.

Je bent zo'n ongelovelijke schijtbak he, dat je jezelf zo geprogrammeerd hebt je achter allerlei onkenningstrucjes te verschuilen, zoals met deze enorme slechte grap.
En nee, ik heb juist met je te doen.