AndroidHealthClinic

Gold's gym

Nog nooit problemen met bbtanktops gehad en altijd netjes optijd.

• Like
Waarderingen: Obee
http://www.bodybuildingtanktops.nl/ is zeker wel legit!

Veel goeds over gehoord, zelf nog nooit besteld maar ken meerdere mensen in mn omgeving die er erg tevreden over zijn!

• Like
Heb meerdere Singlets gehaald bij bodybuildingtanktops, ondanks m'n moeilijke maat Kon ik altijd makkelijk ruilen en vond ik de service en prijs kwaliteit ruimschoots jn orde.

• Like
Oke bro, ik vertrouw het niet want heb vaak gelezen dat ze lang moeten wachten maar jij, hoody en peanut doen goeie zaken :)

Werk maar aan je levertijden hehe en Belgen moeten €9.45 betalen voor verzending? No thanks bij de ander is het veel goedkoper.
Mij svp niet betrekken bij zaken waar ik niet bij hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Door twijfel gevraagd of mijn bestelling bij bodybuildingtanktops geannuleerd kon worden en mijn geld terug gestort moet worden. Iemand die weet of ze dit netjes doen?

Ik ben benieuwd of het teruggestort gaat worden hehe

Heb ze laatst besteld op doyouevenhoist.com

Niet te duur en snel geleverd

Door twijfel gevraagd of mijn bestelling bij bodybuildingtanktops geannuleerd kon worden en mijn geld terug gestort moet worden. Iemand die weet of ze dit netjes doen?

Binnen 1 dag al je geld terugvragen omdat je bang bent dat ze niet leveren terwijl er meerdere mensen zijn die zeggen dat het goed zit. Waarom ?:rolleyes:

• Like
Je gaat toch sowieso niet in zoiets lopen? Kan denk ik trouwens wel een voorzichtige conclusie trekken dat gymmembers met Goldgym tanktops over het algemeen fing ecto zijn.

---------- Toegevoegd om 07:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:26 ----------

Heb meerdere Singlets gehaald bij bodybuildingtanktops, ondanks m'n moeilijke maat Kon ik altijd makkelijk ruilen en vond ik de service en prijs kwaliteit ruimschoots jn orde.

Neem aan dat jij die shirtjes niet over die dikke kop van jou kreeg?

Wie is die member dan? En het zegt eigenlijk helemaal niks, iedereen kan zich inschrijven bij de KVK en Ideal aanbieden :)

Weet niet precies wat de eisen zijn. Maar volgens een eigenaar van een online sportverkoop winkel, die ik regelmatig spreek, schijnt het dat je de boe flink op orde moet hebben. Voordat je eindelijk IDEAL mag aanbieden. Weet natuurlijk niet hoe het precies in elkaar zit, durf daarom hierover ook geen verdere uitspraken te doen.
Impliceer je nu dat bodybuildingtanktops niet betrouwbaar is? (no offence natuurlijk).

Je kan via Mollie, Ideal aanbieden. Ze vragen alleen een KVK nummer en je zakelijke rekening nummer.
Ik heb wel vaak gelezen dat er "flinke vertraging" waren met bestellingen inderdaad en mensen erom moesten gaan vragen waar hun spulletjes bleven.
Zelf moest ik laatst ook even wachten op een shirtje die ik had besteld van muscletotaal.nl maar die informeerde me voordat ik erom moest vragen.

Je kan via Mollie, Ideal aanbieden. Ze vragen alleen een KVK nummer en je zakelijke rekening nummer.
Ik heb wel vaak gelezen dat er "flinke vertraging" waren met bestellingen inderdaad.

Heb hier zelf nooit last van gehad, ooit een keer wat besteld. Was dezelfde week nog binnen.

Terug
Naar boven