Dennisopjebeeld
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mij svp niet betrekken bij zaken waar ik niet bij hoor.Oke bro, ik vertrouw het niet want heb vaak gelezen dat ze lang moeten wachten maar jij, hoody en peanut doen goeie zaken
Werk maar aan je levertijden hehe en Belgen moeten €9.45 betalen voor verzending? No thanks bij de ander is het veel goedkoper.
Lijkt me wel. waarom zouden ze niet terugstorten maar wel leveren?Door twijfel gevraagd of mijn bestelling bij bodybuildingtanktops geannuleerd kon worden en mijn geld terug gestort moet worden. Iemand die weet of ze dit netjes doen?
Hoop het ook maar. Ondertussen besteld op doyouevenhoist.comIk ben benieuwd of het teruggestort gaat worden hehe
Door twijfel gevraagd of mijn bestelling bij bodybuildingtanktops geannuleerd kon worden en mijn geld terug gestort moet worden. Iemand die weet of ze dit netjes doen?

Heb meerdere Singlets gehaald bij bodybuildingtanktops, ondanks m'n moeilijke maat Kon ik altijd makkelijk ruilen en vond ik de service en prijs kwaliteit ruimschoots jn orde.
Je gaat toch sowieso niet in zoiets lopen? Kan denk ik trouwens wel een voorzichtige conclusie trekken dat gymmembers met Goldgym tanktops over het algemeen fing ecto zijn.
Je gaat toch sowieso niet in zoiets lopen? Kan denk ik trouwens wel een voorzichtige conclusie trekken dat gymmembers met Goldgym tanktops over het algemeen fing ecto zijn.

Heb ze laatst besteld op doyouevenhoist.com
Niet te duur en snel geleverd
Wie is die member dan? En het zegt eigenlijk helemaal niks, iedereen kan zich inschrijven bij de KVK en Ideal aanbieden![]()
Je kan via Mollie, Ideal aanbieden. Ze vragen alleen een KVK nummer en je zakelijke rekening nummer.
Ik heb wel vaak gelezen dat er "flinke vertraging" waren met bestellingen inderdaad.
http://www.bodybuildingtanktops.nl/ , is van een member hier. Dus gewoon legit.
Het feit dat hij aangesloten zit bij de KvK en je met IDEAL kunt betalen, zegt al genoeg.