MuscleMeat

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
epic, jullie nieuwe collectie shirts is nog kleiner geworden .. marjolein paste zelf in 3xl :P

• Topic Starter Topic Starter
De nieuwe polo moet je mee opletten, die was 1 maat kleiner dan normaal bij mij. Die polo is trouwens wel erg nice, maar gemaakt om strak te zitten, dus je moet massa hebben..

Denk dat ik ook eens wat tanktops ga bestellen bij Gorilla ..

Als het niet goed is kunnen de maten nog altijd omgeruild worden, dus lijkt me wel wat!

Alleen spijtig dat ze wel wat duur zijn :D

zitten hele mooie producten tussen.

Zijn er eigenlijk kortingen bij grotere bestellingen ?

@Corpaul. Bij de twee nieuwe shirts (Tagged Polo en Original V-Neck Tee) Hebben wij gekozen voor Tight Fit modellen. Amerikanen willen graag een loose fit terwijl Europeanen weer Tight Fit willen.

@CeeTee, Wanneer de maten niet goed zijn kunnen deze uiteraard geruild worden. Helaas kunnen wij met de prijs in de online verkoop niets doen.

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 08:18 ----------

Hi Bas94,

Bedankt voor je bestelling. De Stamina Rib Tank is een erg mooi product. De Stamina Tank is een Slim Fit model en zal beter aansluiten dan de Classic Tank Top

100% Gorilla Wear
200% Stretch to grow

Ik kan niet de moeite nemen om 15 pagina's door te lezen.. Dus alvast excuses als dit al eerder gevraagd is.

Maar wat is de levertijd?

@ TeeCee ; volgens mij heeft Big T deze, stuur hem ff een pm voor een foto ;)
@ GNS ; in nederland 2-3 dagen geloof ik , in belgie heb ik 't maandag betaald, en vandaag binnen gekregen ;)

@GNC, bestelling welke voor 15.00 uur worden geplaatst worden dezelfde dag nog verzonden (mits de betaling is ontvangen), in de regel levert de pakket service de bestelling binnen 24 uur af.

@TeeCee, stuur een email naar info@gorillawear.com, ik za dan je overige vragen ook beantwoorden.

Hi GNS,

Enkel op werkdagen. De Mannen bij de post verdienen ook weekend:cool:

Sorry to say, heb de collectie gezien, maar vergeleken met een jaar of 20 geleden vind ik het er echt niet uitzien. Heb destijds wel een mooie dingen kunnen kopen. Jammer dat zo te zien Gravity Force ook niet meer bestaat.

Sorry to say, heb de collectie gezien, maar vergeleken met een jaar of 20 geleden vind ik het er echt niet uitzien. Heb destijds wel een mooie dingen kunnen kopen. Jammer dat zo te zien Gravity Force ook niet meer bestaat.
Ik vind het net omgekeerd, vroeger zag het er totaal niet uit met die house broeken (wat toen wel in was maar wat ik nooit wat heb gevonden). En veel te schreeuwerig/tokkie allemaal. Tegenwoordig is alles veel draagbaarder geworden. Maar misschien spreekt dat jou net niet aan. GW moet natuurlijk wel rekening houden met wat de meerderheid van de klanten of potentiële klanten wil.

Tijden veranderen. Zo ook de Collectie van Gorilla Wear.
Hoeveel mensen zie je tegen woordig nog met fluor gele, roze en oranje shirtjes?
Op fitnessmerken.nl vind je nog wel een aantal oude styles als de fel gekleurde Tye Dye shirt

Wij verdelen Gorilla Wear over de hele wereld en proberen met alle landen rekening te houden.

Welicht dat er in de toekomst wat voor je bij zit Papanilala.

Die zijn niet waterdicht nee. Maar ik neem aan dat je niet zo lang in de regen gaat staan tot die doorweekt zijn, het is vrij dik stof.

Had een foute herlevering.

10 min na m'n mail een telefoon gehad en opgelost.

Super service

Laatst bewerkt:
Net mijn 1e bestelling bij gorilla wear gedaan, ben benieuwd of de broek goed zit! Zo ja zullen er meer bestellingen volgen!

Net mijn 1e bestelling bij gorilla wear gedaan, ben benieuwd of de broek goed zit! Zo ja zullen er meer bestellingen volgen!
Broeken zitten imo altijd goed, niet zoals die basic merken allemaal dat het aan je knieën of kruis gaat spannen, maar lekker losjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven