MuscleMeat

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
LOL vandaag nog een petje binnen gehad, dat had nou ook weer niet gehoeven...

Klein vraagje nog :

Ik heb er zo'n mooi boekje bij gekregen met jullie artikelen, en vind die Track pant er wel heel gruwelijk vet uitzien.
Maar wat voor stof is dat?
Is dat gewoon een trainingsbroek zeg maar die vroeger die debielen aanhadden met die kale koppies?

En diezelfde vraag had ik eigenlijk voor de superior jersey pants.
Dat lijkt meer op zo'n ouderwetse joggingbroek of niet?

• Topic Starter Topic Starter
De Track pant heb ik niet maar de superior jersey pants is dik en zacht katoen met rechte brede ppen. Ik heb 'm nog niet echt gedragen maar volgens mij is die meer geschikt voor de winter. De afwerking en stijl is veel beter dan een gemiddelde 'ouderwetse joggingbroek' in elk geval. Vind het één van de mooiere producten van GW.

Maar voor de zomer zou ik eerder voor de superior mesh shorts gaan. Deze shorts vind ik persoonlijk hun beste. Zitten erg comfortabel, mooi design en afwerking, lekker fris.

Ok thx voor de info, ik train zowiezo altijd in korte broek, momenteel zo'n seersucker, die zit ook lekker luchtig.
Maar zal die andere ook eens bestellen, heb toch extra korte broeken nodig.
En zie het dan wel met die Track pant, want al zit die dan heel misschien niet zo lekker (ik word altijd statisch geladen van trainingsbroeken), hij ziet er gewoon wel verdomd cool uit.

• Topic Starter Topic Starter
De seersucker is een stuk zwaarder en warmer dan de superior mesh, die echt ideaal is voor die erg warme dagen/trainingen. Dat geel/zwart is idd wel lekker sportief.

Vind zwart rood mooier :p

Ik heb de bestelling teruggestuurd omdat ik een maatje kleiner moet hebben. Hoe lang duurt het meestal voordat ik de bestelling terug heb? Duurt nu al ff :/

Ik ook! (Ik heb tot nu toe alleen nog maar afbeeldingen gezien. En het is dan toch even afwachten hoe de kleren er in het echt uit zien)

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 10:16 ----------

komen er trouwens ook nog nieuwe collectie tanktop's binnen dit jaar?

Zoals we op twitter hebben gezegd komen er inderdaad ook nieuwe tanktops aan :)

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 10:17 ----------

Heb net mijn bestelling binnen gekregen. Mooi verpakt, zeer mooie kwaliteit van tanktop's.
Bedankt GW!

Graag gedaan! :)

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 10:23 ----------

LOL vandaag nog een petje binnen gehad, dat had nou ook weer niet gehoeven...

Klein vraagje nog :

Ik heb er zo'n mooi boekje bij gekregen met jullie artikelen, en vind die Track pant er wel heel gruwelijk vet uitzien.
Maar wat voor stof is dat?
Is dat gewoon een trainingsbroek zeg maar die vroeger die debielen aanhadden met die kale koppies?

En diezelfde vraag had ik eigenlijk voor de superior jersey pants.
Dat lijkt meer op zo'n ouderwetse joggingbroek of niet?

Hahaha, ik heb er blijkbaar wat te hard achteraan gezeten ;)

De track pant is gemaakt van polyester. Dat is inderdaad trainingsbroeken stof. Ik ben er zelf heel tevreden over, maar het zou goed kunnen dat je hetzelfde probleem krijgt als met gewone trainingsbroeken (statische lading)

De superior jersey is gemaakt van katoen. Zoals Big T al heeft gezegd is dat meer een joggingbroek. Lekker warm, en inderdaad meer geschikt voor iets kouder weer.

Ik heb de bestelling teruggestuurd omdat ik een maatje kleiner moet hebben. Hoe lang duurt het meestal voordat ik de bestelling terug heb? Duurt nu al ff :/

Als we een omruil bestelling terug krijgen, gaat de nieuwe bestelling in principe de volgende dag de deur uit. Pm me anders even je order nummer, dan kijk ik er zelf even naar.

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 10:32 ----------

Sorry voor de trage reacties jongens. Het is hier flink druk geweest de afgelopen dagen.

had een mail ontvangen, dat de zwarte tanktop niet leverbaar was.
hebben jullie mijn mail terug ontvangen?
ordernr 18320

had een mail ontvangen, dat de zwarte tanktop niet leverbaar was.
hebben jullie mijn mail terug ontvangen?
ordernr 18320

Hoi Bas, mijn collega van de mail is vandaag niet aanwezig. Ik ga er van uit dat hij je mail gewoon heeft gehad. Pm me even als je denkt dat er wat fout gaat.

Wat zijn de voorwaarden voor de gratis cap? Vanaf hoeveel euro moet je gekocht hebben?

Eey vraagje... ben flink in de groei maar valt ragtop L-xl gewoon in EU maten? Want in mijn t-shirts zit M te strak... Maar is ook k*t als ik zwem in een ragtop van GW.. Weeg 74 en ben 1.81

Eey vraagje... ben flink in de groei maar valt ragtop L-xl gewoon in EU maten? Want in mijn t-shirts zit M te strak... Maar is ook k*t als ik zwem in een ragtop van GW.. Weeg 74 en ben 1.81

Hoi Tc,

kijk even in de maattabel uit mijn tag.
l-xl ligt (verrassing!) tussen l en xl in de maattabel ;)

hey gorilla wear wannneer krijg ik nu is eindelijk mijn riem binnnen???

hey gorilla wear wannneer krijg ik nu is eindelijk mijn riem binnnen???

Hoi Steven, de riemen komen er aan, maar ik durf niet te zeggen wanneer. Het zou net zo goed 3 dagen kunnen zijn als 3 weken.
We hadden ze al lang moeten hebben. Ze liggen in het magazijn van onze producent, maar om onduidelijke redenen schieten zij niet op met het verzenden. Het enige dat ik je kan beloven is dat we er hard achteraan zitten en dat we je meteen waarschuwen als we ze binnen hebben.

Onze excuses. Ik baal hier zelf ook flink van. :(

Hoi Steven, de riemen komen er aan, maar ik durf niet te zeggen wanneer. Het zou net zo goed 3 dagen kunnen zijn als 3 weken.
We hadden ze al lang moeten hebben. Ze liggen in het magazijn van onze producent, maar om onduidelijke redenen schieten zij niet op met het verzenden. Het enige dat ik je kan beloven is dat we er hard achteraan zitten en dat we je meteen waarschuwen als we ze binnen hebben.

Onze excuses. Ik baal hier zelf ook flink van. :(
tja je moest is weten hoe hard ik er van baal...
push zo hard mogelijk bij die leverancier!!!

is deze tanktop alweer binnen? ( sice; M )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven