Fitness Seller

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik bijvoorbeeld dit shirt wil bestellen: http://www.gorillawear.com/webshop/gorilla-wear-slinky-tee-p-1864.html . Welke maat zal ik dan nodig hebben?
Stats: 1.92m 86kg

Het model is namelijk 1.80m maar L sluit qua breedte bij hem goed aan. Ik heb zelf graag ook dat het mooi aansluit en niet als een jurk zit. Maar lijkt mij dat ik voor de lengte wel XL nodig heb maar dan veel te breed valt? Dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet pakken.
Heb ook nog geen ervaring met kleding van Gorilla Wear dus weet ook niet echt hoe het valt..

Als ik bijvoorbeeld dit shirt wil bestellen: http://www.gorillawear.com/webshop/gorilla-wear-slinky-tee-p-1864.html . Welke maat zal ik dan nodig hebben?
Stats: 1.92m 86kg

Het model is namelijk 1.80m maar L sluit qua breedte bij hem goed aan. Ik heb zelf graag ook dat het mooi aansluit en niet als een jurk zit. Maar lijkt mij dat ik voor de lengte wel XL nodig heb maar dan veel te breed valt? Dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet pakken.
Heb ook nog geen ervaring met kleding van Gorilla Wear dus weet ook niet echt hoe het valt..

Let wel ff dat ie 1.80 is en 123 kg, die gozer is echt een ****ing monster :p GW kleding lijkt me lastig kiezen als je nog relatief ecto bent.

Let wel ff dat ie 1.80 is en 123 kg, die gozer is echt een ****ing monster :p GW kleding lijkt me lastig kiezen als je nog relatief ecto bent.

Haha ja daarom vraag ik het ook. Ik weet dan niet of een L of kleinere maat lang genoeg is met mijn lengte.

Laatst bewerkt:
Haha ja daarom vraag ik het ook. Ik weet dan niet of een L of kleinere maat lang genoeg is met mijn lengte.

Ik (stagaire) ben 1,99m en mij passen alle shirts L/XL. Ik ben wel 107kilo maar ook niet mega buff als Eddy Wilson ofzo.

De link die jij hebt gestuurd is een "tight fit" t-shirt, deze moet zeker passen. Ik zou gewoon een maat proberen die je het beste lijkt, klopt het nu echt niet..dan email je ons en krijg je een andere maat :-)

snap er niks van waarom hebben jullie pas tank tops van af 178cm?

Ik (stagaire) ben 1,99m en mij passen alle shirts L/XL. Ik ben wel 107kilo maar ook niet mega buff als Eddy Wilson ofzo.

De link die jij hebt gestuurd is een "tight fit" t-shirt, deze moet zeker passen. Ik zou gewoon een maat proberen die je het beste lijkt, klopt het nu echt niet..dan email je ons en krijg je een andere maat :-)

Oke bedankt voor je antwoord. Dan doe ik dat!

wanneer komen de nieuwe shirts?

ja wanneer komen de nieuwe shirts?

wat zijn de bezorgkosten en bezorgtijd bij de officiele winkel?

Volgens mij is de stagiair die hier actief was op het forum een tijdje terug gestopt, dus dat kan verklaren waarom er op dit moment geen reacties komen. Je kan ze altijd ook gewoon ff mailen of bellen als je het zeker wilt weten ;)

duurt me te lang ik ga straks nog bestellen.

Vorige keer waren de verzendkosten bij mij 4,95 euro, gaat via TNT of DPD dacht ik. Meestal binnen 1-3 dagen binnen. Hopelijk heb je er wat aan ;)

Onze excuses voor de tijd dat wij niet gereageerd hebben. Er was een overlap tussen de tijd dat de oude stagiair klaar was en de nieuwe stagiair was aangesteld. Momenteel zal ik (de nieuwe stagiair) actief zijn op het DBB forum!

Bestelling 43520 toegekomen.
En alweer geen gratis petje ( dutchbodybuilding stond bij opmerkingen)

Hi bert, onze excuses hiervoor. Dit mag natuurlijk niet gebeuren!
Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd. Bekijk deze even! Dit word opgelost ;)

Met vriendelijke groet,

Mart
Stagiair bij Gorilla Wear

Laatst bewerkt:
GW/Mart, kan je even je inbox bekijken, gaat over ordernummer: 40378!

Laatst bewerkt:
Ik heb je even een persoonlijk bericht gestuurd djryan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven