AndroidHealthClinic

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cool om te zien die oude fotos thnks voor het delen

Sponsoren jullie nou die Michael van barbie of wa
Zal niet best zijn zijn fysiek trekt op niks en bijna elke aflevering draagt ie gorilla wear

Sponsoren jullie nou die Michael van barbie of wa
Zal niet best zijn zijn fysiek trekt op niks en bijna elke aflevering draagt ie gorilla wear

Het gaat misschien niet direct om hoe michael er uit ziet, maar we hebben geweldige reacties gehad van mensen die dachten dat Gorilla Wear niet meer bestond, maar we zijn juist spring levend! hhaa ;-)!

ik moet ook zo/n broek, wanneer verkopen jullie die? :D

De maat van jullie broeken en jackets zijn precies groter dan die van de tanktops?

Alles maat S genomen (gemeten via de maattabel) toch valt de tanktop wat kleiner uit en zit de rest perfect

De maat van jullie broeken en jackets zijn precies groter dan die van de tanktops?

Alles maat S genomen (gemeten via de maattabel) toch valt de tanktop wat kleiner uit en zit de rest perfect

S? Dacht dat jij beter XS bestelde :trollface:

Zag al een foto op Gorilla wear usa langskomen!!

Heb er nog twee gevonden in oude muscle&fitness boekjes uit 1993 en 1995

1993:
5mbl2p.jpg

1995:

Dat waren ze tot nu toe, hoop dat jullie er iets aan hebben.

Gr Thierry

Zo hey die laatste.. mooie broek :D

• Topic Starter Topic Starter

Sommige TT zijn "tight fit" en dus eigenlijk een maat kleiner zodat ze strak zitten, wil je dan normaal van dat model dan moet je maat groter nemen. Dit kan er wellicht eens bijgezet worden.

Sommige TT zijn "tight fit" en dus eigenlijk een maat kleiner zodat ze strak zitten, wil je dan normaal van dat model dan moet je maat groter nemen. Dit kan er wellicht eens bijgezet worden.
Jij wilt eigenlijk zeggen dat ik te buff ben voor een S, toch? :cool:

Hier ook een tevreden Gorilla Wear Gym bag klant, heb hem sinds maart 2013 en bevalt nog steeds! :D

Hier ook een tevreden Gorilla Wear Gym bag klant, heb hem sinds maart 2013 en bevalt nog steeds! :D

Is de kwaliteit een beetje in orde? Ik heb een PU tas van Le Coq Sportif, maar na 2-3 jaar scheurt dat hele PU aan alle kanten. Het blijft toch een sporttas waar je mee smijt etc.

Binnenkort is GW ook te koop bij mij in de fitness zaak :) wel handig voor de maten te passen :)

Niks passen gewoon one size en vreten zoals vroeger haha. Wel handig inderdaad waar ligt de zaak ergens?

Is de kwaliteit een beetje in orde? Ik heb een PU tas van Le Coq Sportif, maar na 2-3 jaar scheurt dat hele PU aan alle kanten. Het blijft toch een sporttas waar je mee smijt etc.

Opdruk, handvatten en ritsen zijn nog in nieuwstaat, terwijl ik er ook aardig mee smijt dagelijks. Alleen paar weken terug met de schouder strap een probleempje gehad (zie foto's in spoiler). Een metalen 'ring' daarvan is niet één geheel, en was een beetje verbogen waardoor het stoffen deel opeens los raakte via de kleine speling van de 'ring' en de tas op de grond viel :( Gelukkig zelf enigszins weten te herstellen door met een tang zoveel mogelijk terug te buigen, maar ik ga er van uit dat het een incidentje was.. Voor de rest niks te klagen!

th_2013-10-16171816_zps03e94e70.jpg
th_2013-10-16171834_zpsde89a593.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Die Old-School foto's zijn geweldig! Op het bedrijf hebben we er ook nog wat haha

Welke maat denk je dat ik nodig heb voor de bomber jack? en tanktop classic.

110-115kg bij 1.81m

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven