jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sponsoren jullie nou die Michael van barbie of wa
Zal niet best zijn zijn fysiek trekt op niks en bijna elke aflevering draagt ie gorilla wear
De maat van jullie broeken en jackets zijn precies groter dan die van de tanktops?
Alles maat S genomen (gemeten via de maattabel) toch valt de tanktop wat kleiner uit en zit de rest perfect

De maat van jullie broeken en jackets zijn precies groter dan die van de tanktops?
Alles maat S genomen (gemeten via de maattabel) toch valt de tanktop wat kleiner uit en zit de rest perfect
Jij wilt eigenlijk zeggen dat ik te buff ben voor een S, toch?Sommige TT zijn "tight fit" en dus eigenlijk een maat kleiner zodat ze strak zitten, wil je dan normaal van dat model dan moet je maat groter nemen. Dit kan er wellicht eens bijgezet worden.

Net ff een Gorilla Wear Gym bag gold edition gekocht!
ben benieuwd!
Hier ook een tevreden Gorilla Wear Gym bag klant, heb hem sinds maart 2013 en bevalt nog steeds!![]()
Is de kwaliteit een beetje in orde? Ik heb een PU tas van Le Coq Sportif, maar na 2-3 jaar scheurt dat hele PU aan alle kanten. Het blijft toch een sporttas waar je mee smijt etc.
Gelukkig zelf enigszins weten te herstellen door met een tang zoveel mogelijk terug te buigen, maar ik ga er van uit dat het een incidentje was.. Voor de rest niks te klagen!Welke maat denk je dat ik nodig heb voor de bomber jack? en tanktop classic.
110-115kg bij 1.81m