Fitness Seller

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er iemand die de straps van Gorilla Wear gebruikt? Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit. Ik lees namelijk wel eens dat bij sommige merken de kwaliteit helemaal ruk is.

Is er iemand die de straps van Gorilla Wear gebruikt? Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit. Ik lees namelijk wel eens dat bij sommige merken de kwaliteit helemaal ruk is.

Gorilla wear, en slechte kwaliteit..

Not even once.

Zwarte pieten vinden bepaalde mensen discriminatie.
Nu open ik de site van Gorillawear, klik op tanktops en zie allemaal n*gers staan.
Kreeg toch even een glimlach op mijn gezicht.:)

Wij krijgen gelukkig veel positieve reacties over onze producten, er zullen altijd gebruikers zijn die misschien een minder goede ervaring hebben helaas.

Onze wristwraps zitten stevig om de pols en voelen goed aan, voor grip en meer kracht werken ze perfect!

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

Zwarte pieten vinden bepaalde mensen discriminatie.
Nu open ik de site van Gorillawear, klik op tanktops en zie allemaal n*gers staan.
Kreeg toch even een glimlach op mijn gezicht.:)

Hahaha, zullen we de zwartepiet discussie maar even overslaan? ;-)

Wat is de hoogte van jullie riem? Ik zoek een riem die mijn onderrug echt stevig ondersteunt. Heb toen der tijd een powerlifting belt gekocht... Heb k nu spijt van...

Wat is de hoogte van jullie riem? Ik zoek een riem die mijn onderrug echt stevig ondersteunt. Heb toen der tijd een powerlifting belt gekocht... Heb k nu spijt van...

Een riem ondersteunt niet echt de onderrug. Het gaat om het voorkant gedeelte waar je je buik tegen aan drukt. Verhoogde intra abdominale druk

Een riem ondersteunt niet echt de onderrug. Het gaat om het voorkant gedeelte waar je je buik tegen aan drukt. Verhoogde intra abdominale druk

Hmm, als k zoon riem om doen voel k wel dat er minder druk word uitgeoefend op mijn onderrug... Anders kan k beter bij mijn pl. riem blijven....

Ik was helemaal blij dat zojuist de postbode aan de deur kwam met mijn bestelling van Gorillawear !!Maar het gratis petje zat er niet bij??Terwijl ik toch echt "Dutch Bodybuilding" in het opmerkingsveld heb geplaatst.....
Dit vind ik wel jammer,had er graag mee willen pronken in de gym.....

Ik was helemaal blij dat zojuist de postbode aan de deur kwam met mijn bestelling van Gorillawear !!Maar het gratis petje zat er niet bij??Terwijl ik toch echt "Dutch Bodybuilding" in het opmerkingsveld heb geplaatst.....
Had ik ook voor :)

Alsnog verzonden door Barry!!:thumbup: Nogmaals dank!!
Super!Ik ga zeker meer bestellen van Gorillawear,mooie kleding goede kwaliteit!

Even een vraagje over de 2 volgende producten:
Gorilla Wear Track Jacket Black/Asphalt
Gorilla Wear 82 Jacket

Ik zoek namelijk een nieuwe jas maar ik heb het idee dat dit niet echt winterjassen zijn wat ik zo terug zie op de foto. Dit zijn eerder trainingsvesten toch?

Even een vraagje over de 2 volgende producten:
Gorilla Wear Track Jacket Black/Asphalt
Gorilla Wear 82 Jacket

Ik zoek namelijk een nieuwe jas maar ik heb het idee dat dit niet echt winterjassen zijn wat ik zo terug zie op de foto. Dit zijn eerder trainingsvesten toch?

Ja dit zijn meer trainingvesten.

De Gorilla wear venom jacket gaat zeker uit het assortiment?
Of komen de kleinere maten daarvan vanzelf weer ?

De Gorilla wear venom jacket gaat zeker uit het assortiment?
Of komen de kleinere maten daarvan vanzelf weer ?

Venom gaat uit het assortiment ja, komen geen nieuwe maten meer bij.

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Check nu de December special!! gorillawear.com

Kan niks over die December actie vinden op uw site.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven