- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die k*t keuters die zo stoer denken te zijn moeten gewoon allemaal een keer goed op hun bek geramd worden voor een reality check. Als iedereen niet zo schijterig was en er wat aan deed dan hadden ze ook niet het gevoel dat ze nederland bezitten en alles zo maar kunnen doen.
Nou, wees een man en geef het voorbeeld dan dan te lopen zeuren achter je pc met je op hun bek te rammen .. doe er wat aan

kerel waar ik vandaan kom wonen er haast geen marokkanen. Hoe denk je dat dat komt?![]()

In mijn koelkast ben ik er nog geen tegengekomen inderdaad![]()

kerel waar ik vandaan kom wonen er haast geen marokkanen. Hoe denk je dat dat komt?![]()

Ach ja Gouda... wat moet je hiervan zeggen? De politiek staat nu even op scherp en roept om actie. Het wordt tijd dat er eens daadwerkelijk actie wordt ondernomen.
Maar het is een kwestie van tijd voordat er hier wordt gepost dat dit een incident is en dat er ook goede marokkanen zijn. Dat klopt ook wel, want die liggen onder de grond.
Nee hoor, jij bent gewoon iemand die nooit omgaat met Marokkanen en altijd negatieve hoort van hun .. logisch dat je dan geen goede ziet
ik kom heel veel in aanraking met marokkanen, een beetje teveel. Soms zit er eentje tussen die minder is dan de rest, maar je weet hoe het spreekwoord gaat: de goeden moeten onder de kwaden lijden en geen onderscheid maken want anders discrimineer je 
Een nieuwe, verbeterde en vrijblijvende inburgeringscursus.
...of dit
![]()

Steniging is heel normaal in het land van herkomst. Hoewel ze hier geboren zijn leren ze deze gebruiken waarschijnlijk van radicale haatpredikende imams. Gezellige gemeente aan het worden dat Gouda, eerst terrorisme ten opzichte van bussen, nu weer stenigen van vrouwen. Gaat goed met de integratie in Nederland.
En moderators: laat deze topic niet ontsporen in een grote racistische haat campagne tegen alles wat mocro is.
Ik heb nooit beweerd dat dit een Marokkaanse wet is. Maar het wordt wel gedaan door extremistische moslims, vandaar mijn verwijzing naar radicale imams.Ik ga er vanuit dat dit tuig van Marokkaanse afkomst is. En ik kan je vertellen dat stenigen in Marokko niet in de wet is opgenomen als straf.
Het probleem is onze wetten om dit tuig te stoppen. Het probleem is dat deze wetten niet adequaat opvolgd worden.
En moderators: laat deze topic niet ontsporen in een grote racistische haat campagne tegen alles wat mocro is.