XXL Nutrition

Breaking News Goudse meisjes gestenigd! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

die k*t keuters die zo stoer denken te zijn moeten gewoon allemaal een keer goed op hun bek geramd worden voor een reality check. Als iedereen niet zo schijterig was en er wat aan deed dan hadden ze ook niet het gevoel dat ze nederland bezitten en alles zo maar kunnen doen.
 
die k*t keuters die zo stoer denken te zijn moeten gewoon allemaal een keer goed op hun bek geramd worden voor een reality check. Als iedereen niet zo schijterig was en er wat aan deed dan hadden ze ook niet het gevoel dat ze nederland bezitten en alles zo maar kunnen doen.

Nou, wees een man en geef het voorbeeld dan dan te lopen zeuren achter je pc met je op hun bek te rammen .. doe er wat aan
 
Nou, wees een man en geef het voorbeeld dan dan te lopen zeuren achter je pc met je op hun bek te rammen .. doe er wat aan

kerel waar ik vandaan kom wonen er haast geen marokkanen. Hoe denk je dat dat komt? :cool:
 
kerel waar ik vandaan kom wonen er haast geen marokkanen. Hoe denk je dat dat komt? :cool:

In mijn koelkast ben ik er nog geen tegengekomen inderdaad :D
 
met een steen aan hun voet in de noordzee ermee
 
kerel waar ik vandaan kom wonen er haast geen marokkanen. Hoe denk je dat dat komt? :cool:

Ik denk dat dat komt, omdat je in het noorden woont of in een boeregat :D
 
Ach ja Gouda... wat moet je hiervan zeggen? De politiek staat nu even op scherp en roept om actie. Het wordt tijd dat er eens daadwerkelijk actie wordt ondernomen.

Maar het is een kwestie van tijd voordat er hier wordt gepost dat dit een incident is en dat er ook goede marokkanen zijn. Dat klopt ook wel, want die liggen onder de grond.
 
Ach ja Gouda... wat moet je hiervan zeggen? De politiek staat nu even op scherp en roept om actie. Het wordt tijd dat er eens daadwerkelijk actie wordt ondernomen.

Maar het is een kwestie van tijd voordat er hier wordt gepost dat dit een incident is en dat er ook goede marokkanen zijn. Dat klopt ook wel, want die liggen onder de grond.

Nee hoor, jij bent gewoon iemand die nooit omgaat met Marokkanen en altijd negatieve hoort van hun .. logisch dat je dan geen goede ziet
 
Steniging is heel normaal in het land van herkomst. Hoewel ze hier geboren zijn leren ze deze gebruiken waarschijnlijk van radicale haatpredikende imams. Gezellige gemeente aan het worden dat Gouda, eerst terrorisme ten opzichte van bussen, nu weer stenigen van vrouwen. Gaat goed met de integratie in Nederland.
 
Nee hoor, jij bent gewoon iemand die nooit omgaat met Marokkanen en altijd negatieve hoort van hun .. logisch dat je dan geen goede ziet

:roflol: ik kom heel veel in aanraking met marokkanen, een beetje teveel. Soms zit er eentje tussen die minder is dan de rest, maar je weet hoe het spreekwoord gaat: de goeden moeten onder de kwaden lijden en geen onderscheid maken want anders discrimineer je :D
 
Echt het wordt steeds k*tter en k*tter in Nederland met mijn berbervrinden. Hoelang nog tot de rest van de bevolking eens een keer massaal die marokkaanse k*t-mannetjes in elkaar slaat. Het is namelijk duidelijk dat een boze afkeurende blik niet volstaat. Ik doe er zelf ook aan mee daar niet van, maar het is een keer tijd dat men ook daad bij woord voegt en eens gaat klappen.
 
In kampen zetten die vuile profiteurs of anders terug naar hun eigen stinkland.

ARBEID MACHT FREI!!!!!!!!!!!

Wat een stel laffe k*tzakken man..maar ja...dat krijg je met zo een achterlijke cultuur.

(Ik ben trouwens niet voor de holocaust he ik ben alleen woedend op die klote marokkaanse "straat" terroristen)
 
Een nieuwe, verbeterde en vrijblijvende inburgeringscursus. :thumbs:


...of dit

348885607.jpg
 
Een nieuwe, verbeterde en vrijblijvende inburgeringscursus. :thumbs:


...of dit

348885607.jpg

Optie 1 neemt te veel tijd en geld in beslag me dunkt...
De opportuniteitskosten zijn veel lager bij optie 2, dus als economist in spe lijkt deze optie de uitverkorene :p
 
Steniging is heel normaal in het land van herkomst. Hoewel ze hier geboren zijn leren ze deze gebruiken waarschijnlijk van radicale haatpredikende imams. Gezellige gemeente aan het worden dat Gouda, eerst terrorisme ten opzichte van bussen, nu weer stenigen van vrouwen. Gaat goed met de integratie in Nederland.


Ik ga er vanuit dat dit tuig van Marokkaanse afkomst is. En ik kan je vertellen dat stenigen in Marokko niet in de wet is opgenomen als straf.

Het probleem is niet onze wetten om dit tuig te stoppen. Het probleem is dat deze wetten niet adequaat opvolgd worden.

En moderators: laat deze topic niet ontsporen in een grote racistische haat campagne tegen alles wat mocro is.
 
Laatst bewerkt:
hoezo...we maken toch geen onderscheid? ze zijn toch allemaal hetzelfde? :P
 
Ik ga er vanuit dat dit tuig van Marokkaanse afkomst is. En ik kan je vertellen dat stenigen in Marokko niet in de wet is opgenomen als straf.

Het probleem is onze wetten om dit tuig te stoppen. Het probleem is dat deze wetten niet adequaat opvolgd worden.

En moderators: laat deze topic niet ontsporen in een grote racistische haat campagne tegen alles wat mocro is.
Ik heb nooit beweerd dat dit een Marokkaanse wet is. Maar het wordt wel gedaan door extremistische moslims, vandaar mijn verwijzing naar radicale imams.
 
Back
Naar boven