XXL Nutrition

Breaking News Goudse meisjes gestenigd!

Bezoekers in dit topic

Hard aanpakken.

Ze doen tegenwoordig ook geen moeite voor een toffe openingszin. Beetje denken dat het met "kankerhoer" voor elkaar is.
 
In families waar de vaderfiguur crimineel is zijn de zoons dat meestal ook. En dochters kunnen er ook wat van. Zo zeldzaam is dat niet.

Yeah, sure, mister "Lustig". :sukkeltje:
 
In families waar de vaderfiguur crimineel is zijn de zoons dat meestal ook. En dochters kunnen er ook wat van. Zo zeldzaam is dat niet.

True:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja dan heb je t over iran waar het toch wel een stuk anders is dan in marokko. Maar als je het dan over stenigen heb dat wordt dat toegepast door de wet.. dat is hun wetgeving.
Maar zodra je ongepast gedrag toepast wordt dat ook niet getollereerd en wordt je daarvoor berecht. Dus iemand zomaar stenigen zou ook afgestraft worden. dus gepast is gepast... dat ook weer niet.

mijn god ik snap t niet meer :P

in iran (of ander land correct me if i am wrong) is stenigen door de wet toegepast. Dus daar is dat gedrag 'gepast' daar zouden die mensen naartoe moeten imo he :). Hier wordt het niet getolereerd en daar wel dus zouden ze daar moeten wonen zodat hun gedrag 'getolereerd' wordt.

Daar is stenigen dus 'gepast' gedrag en wordt je dus niet berecht.

(Op overspel staat volgens Soera Het Licht 2 bestraffing met honderd stok- of zweepslagen voor beide betrokkenen, maar meestal wordt dood door steniging toegepast overeenkomstig de joodse wet (zoals vastgelegd in de Thora http://nl.wikipedia.org/wiki/Sharia of [Link niet meer beschikbaar]).
 
Welke specifieke gevallen? Je zult zelden gevallen aantreffen waar de hele familie crimineel is, meer een uitzondering op de regel lijkt mij.
Daar zou je van staan kijken vrees ik... De appel valt nooit ver...

Het is wettelijk onhaalbaar om criminelen die hier geboren zijn het land uit te zetten. Het Nederlandse staatsburgerschap is is definitief en onvoorwaardelijk. Het lukt niet eens degelijk om criminele illegalen het land uit te zetten. Die zouden structureel moeten worden uitgezet, of het nou Marokkanen, Bulgaren, Russen of Polen zijn, maar goed, het vreemdelingenrecht op dit gebied laat nogal wat te wensen over.
Het is alleen maar onhaalbaar omdat de politieke wil er niet is. Als ik me niet vergis zijn er landen in de wereld (beschaafde landen) waar dit reeds mogelijk is. En de mensen zijn er erg blij mee, ze denken dan wel twee keer na voor ze in de criminaliteit gaan. Want in het buitenland is er geen knuffelbeleid tegenover criminelen.
 
Back
Naar boven