JOEY88
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Hello, mijn naam is Joey, en ben 21 jaar.
Sinds het laatste half jaar ben ik me serieus bezig gaan houden met krachttraining, maar heb toch het gevoel dat me voeding niet optimaal is en mijn lichaam niet voldoende binnenkrijg.
Het beleg wilt best variëren maar over het algemeen is dit wel wat ik eet.
Onder me voedingsschema staat me trainschema, ik heb bewust geen vaste dagen met spiergroepen die ik dan train, waarom? Zodat me lichaam er niet aan gaat wennen, ik pak sowieso al me spiergroepen iedere week. Me benen pak ik niet echt mee, reden hiervan ? Geen idee, nooit echt bij stilgestaan en vond bovenlichaam toch wel leuker en dankbaarder om te trainen gezien de progressie. Maar dit is zeker wel iets wat ik meer wil gaan trainen in de toekomst want dit schijnt weer ten goede te zijn voor de testosteron
Het is echt een verslaving geworden, en train 4 a 5 x in de week voor meestal een uur, max anderhalf uur. Als ik begin met trainen doe ik eerst 5 min crosstrainen en dan begin ik met KT. Na me KT doe ik altijd min 10 min cardio, dit schijnt de vetverbranding te stimuleren.
De ene trainsessie ga ik echt pieken, alle oefeningen max om de spieren niet te laten wennen, en weer een andere sessie pak ik alles met gewichten dat ik me sets compleet kan uitvoeren met de juiste herhalingen. Meestal doe ik dan 3x10.
Ik hoop dat jullie me goed advies kunnen geven over me eet/trainschema zodat ik hier wat mee kan doen want ik wil er zeker van zijn dat ik niet verkeerd bezig ben en wel optimaal groei.
Dus mochten er op of aanmerkingen zijn hoor ik deze graag!
Van de week heb ik overigens mijn vetpercentage en BMI laten opmeten bij Achmea Healthcenter, met een
huidplooimeter kwam er een vetpercentage uit van 12,6% en een BMI van 22%, wel fijn om te weten.
Eetschema :
07.00 uur
300ml melk met 8 scheppen brinta + een volle maatschep whey + lepel dextrose poeder
1 maatdop a 33ml Animo Direct
1 Multivitaminenpil
09.00 uur
2 volkoren boterhammen met 4 plakken kipfilet
1 volle mok Milk & Fruit
0,5L flesje water
11.30 uur
2 volkoren boterhammen met pindakaas
1 gekookt ei
0,5L flesje water
0,5L groene thee ( Lipton ice tea zonder suikers )
14.00 uur
300 gram gekookte rijst met gebakken kipfilet en ketjap of
een portie pasta met gehakt of tonijn, verschillend
0,5L flesje water
15.30 uur
2 volkoren boterhammen met gebakken ei
1 appel
18.00 uur
2 of 3 PowerPillen
18.15 uur
Total Muscle Solution
19.00 uur
trainen tot 20.00 uur gemiddeld.
20.10 uur
1 maatdop Animo Direct
Dosering TMS
20.20 uur
200 ml met Whey Delicious + schep dextrose
22.30 uur
450 gr magere aardbeien kwark
Trainschema :
Borst:
Incline dumbbell bench press
Peck Deck of Incline Dumbbell Flys
Cable Crossover
Dumbbell Bench Press
Dumbbell Pullovers
Barbell Bench Press
Schouders:
Sitting Dumbbell Side Laterals
Cable Side Laterals
Seated front barbell press
Standing Barbell Shoulders Press
Biceps:
Biceps Preacher Curl
Standing biceps curls
Standing dumbbell curls
Triceps:
Reverse Grip Cable Press Down
Triceps pressdowns
Push-Down with Rope
Rug:
Seated pulley rows
Barbell Pullover
Chin-up, Pull-up
Lat Pulldown
Benen:
Barbell Back Squat
Hack Squat
Sinds het laatste half jaar ben ik me serieus bezig gaan houden met krachttraining, maar heb toch het gevoel dat me voeding niet optimaal is en mijn lichaam niet voldoende binnenkrijg.
Het beleg wilt best variëren maar over het algemeen is dit wel wat ik eet.
Onder me voedingsschema staat me trainschema, ik heb bewust geen vaste dagen met spiergroepen die ik dan train, waarom? Zodat me lichaam er niet aan gaat wennen, ik pak sowieso al me spiergroepen iedere week. Me benen pak ik niet echt mee, reden hiervan ? Geen idee, nooit echt bij stilgestaan en vond bovenlichaam toch wel leuker en dankbaarder om te trainen gezien de progressie. Maar dit is zeker wel iets wat ik meer wil gaan trainen in de toekomst want dit schijnt weer ten goede te zijn voor de testosteron
Het is echt een verslaving geworden, en train 4 a 5 x in de week voor meestal een uur, max anderhalf uur. Als ik begin met trainen doe ik eerst 5 min crosstrainen en dan begin ik met KT. Na me KT doe ik altijd min 10 min cardio, dit schijnt de vetverbranding te stimuleren.
De ene trainsessie ga ik echt pieken, alle oefeningen max om de spieren niet te laten wennen, en weer een andere sessie pak ik alles met gewichten dat ik me sets compleet kan uitvoeren met de juiste herhalingen. Meestal doe ik dan 3x10.
Ik hoop dat jullie me goed advies kunnen geven over me eet/trainschema zodat ik hier wat mee kan doen want ik wil er zeker van zijn dat ik niet verkeerd bezig ben en wel optimaal groei.
Dus mochten er op of aanmerkingen zijn hoor ik deze graag!
Van de week heb ik overigens mijn vetpercentage en BMI laten opmeten bij Achmea Healthcenter, met een
huidplooimeter kwam er een vetpercentage uit van 12,6% en een BMI van 22%, wel fijn om te weten.
Eetschema :
07.00 uur
300ml melk met 8 scheppen brinta + een volle maatschep whey + lepel dextrose poeder
1 maatdop a 33ml Animo Direct
1 Multivitaminenpil
09.00 uur
2 volkoren boterhammen met 4 plakken kipfilet
1 volle mok Milk & Fruit
0,5L flesje water
11.30 uur
2 volkoren boterhammen met pindakaas
1 gekookt ei
0,5L flesje water
14.00 uur
300 gram gekookte rijst met gebakken kipfilet en ketjap of
een portie pasta met gehakt of tonijn, verschillend
0,5L flesje water
15.30 uur
2 volkoren boterhammen met gebakken ei
1 appel
18.00 uur
2 of 3 PowerPillen
18.15 uur
Total Muscle Solution
19.00 uur
trainen tot 20.00 uur gemiddeld.
20.10 uur
1 maatdop Animo Direct
Dosering TMS
20.20 uur
200 ml met Whey Delicious + schep dextrose
22.30 uur