XXL Nutrition

graag wat advies

verhelst

Novice
Waardering
0
hoi
ik train nu al zo een groot jaar maar ga niet meer vooruitik trainde tot nu op deze manier:
ma:borst/biceps
di:triceps/schouders
do:benen/rug
vrij:borst
train meestal zo een 2u en doe 5oef per groep herhalingen van 12tot8
kan iemand me misschien helpen :rolleyes:

Ik denk dat de mensen tegen je gaan zeggen:

* train maximaal 1 uur per dag
* ga eten - meer eten - vreten!!
* train borst 1x per week hard

Nou vind ik het altijd k*t om de wijsneus uit te gaan hangen omdat ik ook maar sinds kort serieus ben begonnen. Echter, ik heb ook al een jaar verkloot door 2 uur per dag te trainen en niks te eten. Heb je al wel een goed eetschema ? Check anders even de stickies op de voedsel en trainingssectie van dit forum!

ik zou t eerder zo indelen:

ma: borst/biceps
di:benen/buik
do:schouders
vrij:rug/triceps

ik zou gewoon of alles 2 keer per week of 1 keer per week trainen, en ik zou ook niet meerdere grote spiergroepen op 1 dag doen zoals jij had met rug/benen en ook kun je beter je schouders voor je triceps trainen.
probeer t aantal oefeningen voor grote spiergroepen eens op 4 oefeningen te houden met zon 3 sets en voor kleine spiergroepen 3 oefeningen met ook 3 sets elk.
als je bijvoorbeeld de eerste set 12 reps doe en dan t gewicht wat verhoogt en 10 reps doet en dan weer t gewicht verhoogt voor je derde set wat echt je allerzwaarste(werkset) set moet zijn 8 reps doet en geef daarin alles wat je hebt(met goede vorm).