ik zou t eerder zo indelen:
ma: borst/biceps
di:benen/buik
do:schouders
vrij:rug/triceps
ik zou gewoon of alles 2 keer per week of 1 keer per week trainen, en ik zou ook niet meerdere grote spiergroepen op 1 dag doen zoals jij had met rug/benen en ook kun je beter je schouders voor je triceps trainen.
probeer t aantal oefeningen voor grote spiergroepen eens op 4 oefeningen te houden met zon 3 sets en voor kleine spiergroepen 3 oefeningen met ook 3 sets elk.
als je bijvoorbeeld de eerste set 12 reps doe en dan t gewicht wat verhoogt en 10 reps doet en dan weer t gewicht verhoogt voor je derde set wat echt je allerzwaarste(werkset) set moet zijn 8 reps doet en geef daarin alles wat je hebt(met goede vorm).
dus probeer telkens bij elke set wat zwaardere gewichten te gebruiken en probeer telkens voor elke spier de voorgaande training te overtreffen door bv meer gewicht te gebruiken of meer reps met t zelfde gewicht bv. probeer ook s met t aantal reps te experimenteren (12-15, 6-8, 8-10 enz) varieer ook s een keer met de oefeningen die je doet ,houd altijd wel de basis oefeningen erin maar doe s een andere oefening in plaats van een flye bv doe dan de crossover, varieer das belangrijk als je niet meer verder komt. en hou je training t liefst binnen t uur want als je langer traint als een uur trigger je bepaalde dingen in je lichaam waardoor je spieropbouw niet maximaal zal zijn, ook verbrand je dan meer energie en dat wil zeggen dat je minder aankomt over t algemeen.geef elke training alles wat je hebt train intensief, eet goed want t kan ook zijn dat je vooruitgang door je eetgewoontes belemmerd word, dus train intensief en varieer met oefeningen rep ranges, spiercombinaties etcetera geef elke keer alles wat je hebt en probeer elke training weer de vorige te overtreffen(zal niet altijd lukken, steeds beetje bij beetje je moet jezelf dwingen ertoe).